lumia 920 de şebeke üzerinden görüntülü görüşme varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 de şebeke üzerinden görüntülü görüşme varmı?
lumia 920 de şebeke üzerinden görüntülü görüşme varmı?
 


kulti

kulti

Üye
Bildiğim kadarıyla şu an WP8 telefonların hiçbirinde yok. Skype, Tango vb. uygulamalarla görüntülü görüşme yapmanız mümkün. Ben şahsen halen Skype kullanıyorum ancak görüntülü görüşme deneme şansım olmadı henüz.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
teknik olarak var fakat Turkcelle yapılan anlaşma gereği kısıtlandı. Anlaşma suresi dolduğunda kısıtlama güncellemeyle kaldırılıcak.
 
komando04

komando04

Üye
teknik olarak var fakat Turkcelle yapılan anlaşma gereği kısıtlandı. Anlaşma suresi dolduğunda kısıtlama güncellemeyle kaldırılıcak.

Alikemal abi Nokia ile bugün görüştüm operatörlerle anlaşma sağlanacağı uzun zaman alabilir diyor abi gelse iyi olacak
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Alikemal abi Nokia ile bugün görüştüm operatörlerle anlaşma sağlanacağı uzun zaman alabilir diyor abi gelse iyi olacak

şimdi söyleyeyim o destek hattı hiç bir şey hakkında tam bilgiye sahip değil.
 
komando04

komando04

Üye


şimdi söyleyeyim o destek hattı hiç bir şey hakkında tam bilgiye sahip değil.

haklısın abi valla şimdiye kadar çok aradım benim bildiklerimin dışında bir bilgi veripte yardımcı olmadılar olamadılar
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar ablamda s3 vardı görüntülü aradı aramış benide arayamamış işte senn telde görüntülü görüşme yokmu haha falan diye hava atmaya çalıştıda ondan sordum :D peki dosya yöneticisi varmı ?
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Oda yok
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
hadi ya dosya yöneticisi olaydı iyiydi
 
serinaga

serinaga

Üye
Dosya yöneticisiz bir windows düşünemiyorum, yaw nassı olmaz ?
 

sasasahamza

Üye
dosya yönetici yokmu ....!?

Haha adı ustunde windows ben c ve d filan olur sanıyordum.,. Hayel kırıklığına uğradım.. Şuan almaktan vazgeçtim işte ,,
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
belki ilerde çıkar
 

sasasahamza

Üye
çıksa nolcakki orjineli olmadıktan sonra.
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
apolla + güncellemesi gelecek ya onda koyarlar inşallah bildirim çubuğu gelecekmiş diyeo kudum oda gelir belki
 
remzi33

remzi33

Üye
Wp8 zaten dosya yöneticisine ihtiyaç duyulmayacak şekilde tasarlanmış. Telefona attığınız dosyalardan sadece tlfonda açabilecekleriniz görünüyor. Mesela metin dosyaları Office ile filan gibi. Telefonun desteklemediği formatta bir dosyayı görmeye bnce gerek yok. Dosya yöneticisi sadece geçmişten gelen bir monotonluk. Windows özgün ve yenilikçi bir yazılım geliştirdi
 
NUD

NUD

Üye
Mantıken bakıldığı zaman hala hemen hemen hiçbir yeni üretilen akıllı cihazda skype gibi uyugulamalar hariç görüntülü görüşme yok
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Sıkıntı operatörlerden kaynaklı diye biliyorum.
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
öylede ama dosya yöneticisi olmadan örneğin mağazadaki ücretli uygulama burda paylaşıldığında onu tele atıp nasıl yükleyecez peki ?
 
ecel54

ecel54

Üye
öylede ama dosya yöneticisi olmadan örneğin mağazadaki ücretli uygulama burda paylaşıldığında onu tele atıp nasıl yükleyecez peki ?

Ücretli uygulamaları yüklemen için telefonun unlock olması lazım. Unlock cihazlarda da dosya yöneticisi var.
 


Üst Alt