teknik olarak var fakat Turkcelle yapılan anlaşma gereği kısıtlandı. Anlaşma suresi dolduğunda kısıtlama güncellemeyle kaldırılıcak.
Alikemal abi Nokia ile bugün görüştüm operatörlerle anlaşma sağlanacağı uzun zaman alabilir diyor abi gelse iyi olacak
şimdi söyleyeyim o destek hattı hiç bir şey hakkında tam bilgiye sahip değil.
şimdi söyleyeyim o destek hattı hiç bir şey hakkında tam bilgiye sahip değil.
öylede ama dosya yöneticisi olmadan örneğin mağazadaki ücretli uygulama burda paylaşıldığında onu tele atıp nasıl yükleyecez peki ?
