Telefon Tavsiyesi Galaxy s3 mü Lumia 920 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Placebo-

Placebo-

Üye
s3 ün jb tarayıcısı lumiadan daha hızlı safariyle aynı. lumia yazıları önce yüklüyo 2 saate bannerler videolar geliyo tıpkı pc deki ie gibi. flash player var bunlara ek olarak

Telefonu kullanmadıysan zahmete girme, konuştukların gerçek değil..
 


Bihterziyagil

Üye


Telefonu kullanmadıysan zahmete girme, konuştukların gerçek değil..
sıra arkadaşımda s3 var telefon jellybeanla mükemmel oldu. sen daha lumia piyasaya gelmeden en baba lumia en baba ie diyodun. görmeden konuşmak sana göre bi olay. s3 ün bağlantı hatası olmayan bi video bul payaşta görelim
 
Placebo-

Placebo-

Üye
sıra arkadaşımda s3 var telefon jellybeanla mükemmel oldu. sen daha lumia piyasaya gelmeden en baba lumia en baba ie diyodun. görmeden konuşmak sana göre bi olay. s3 ün bağlantı hatası olmayan bi video bul payaşta görelim

İyide ben lumia kullanıyorum zaten. Görmeden konuştukları da doğru çıktı bu arada..
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Şimdi ben bir video bulacağım 5800 , s 3'ten daha hızlı olacak anlamıyor musun internette olan videoların adil olduğu ne malum ? En iyisi git 2 telefonu eline al öyle bak.
 

Bihterziyagil

Üye
o videolar animasyon anlamak için çok zeki olmaya gerek yok rusların yapmış olduğu video şuan için en gerçek ve doğru video. ezgis ankarada adımını attığın yer telefoncu her avmde 10 tane tekno market var o telefonları incelememek için ekstra bir gayret gerekir
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
He he Haklısın .
 

Bihterziyagil

Üye
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
 

Bihterziyagil

Üye
bu forum neşe kaynağı ya şuna baksana daha lumia çıkmadan video arayıp duran ezgis şimdi gerçek karşılaştırmalarda geri kalınca lumia, benim elimdeki cihazı bana mı anlatıyosun diyo harbi şaka gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: 4PuNiSHeR
ayhan_44

ayhan_44

Üye
lumia 920 derim özellikleride iyi zaten nokıadan sağlam üreten telefon yok galaxy wonder aldım 2 saatte 1 kapanmalar donmalar falan ondan önce bi daha samsung dokunmatik vardı oda donuyordu bu aldığım samsungların hepsi de telpa garantiliydi samsung malzeme kalitesine önem vermiyo sadece özellik var
 
Placebo-

Placebo-

Üye
bu forum neşe kaynağı ya şuna baksana daha lumia çıkmadan video arayıp duran ezgis şimdi gerçek karşılaştırmalarda geri kalınca lumia, benim elimdeki cihazı bana mı anlatıyosun diyo harbi şaka gibi

Ya neyde geri kalmış Allah aşkına bir sus ya. Yeter illahlah ettirdin beni be. Çocuk musun nesin, telefonun interneti hızlı. Her şeyi hızlı. Öyle çok oyun arayan biride değilim. Bana göre mükemmel bir cihaz. Bir daha benle dalga geçecek bir yorumda bulun şikayet butonuna değil direkt admine Pm atarım. Yeter ya. Kendi bildiğim doğruları bile yanlış çıkarmaya çalışıyorsun. Ne lumia nede galaxy s3 kullanmadın ama dil pabuç kadar maşallah. 3 kere banlandın bu 4. Üyeliğin ama hala bıkmadın bu kadarda olmaz. Ya.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Bu tip konularda birbirinizin kalbini kırmaya değmez gençler ; iki telefonda gayet hızlı ve güzel. 6 aydır sgs3 kullanıyorum ve bir kere bile verdiğim paraya acımadım gayet tatmin edici bir cihaz. Bu gün nihayet lumia 920 i canlı , canlı test etme imkanım oldu ; gerçekten çok şık bir cihaz olduğunu gözlerimle gördüm ilk yaptığım is iki telefonun browser ını karşılaştırmak oldu , benim kullandığım hat avea , lumia 920 nin hattı turkcell idi . İki cihazında 3g internetini aktif edip bazı sitelere girdim . Girmiş olduğum sitelerin mobil versiyonunda lumia 920 i daha hızlıydı ; aynı şekilde sitelerin masa üstü görünümünde sgs3 daha hızlıydı. Hız olarak yazıyorum ama pekte anlasılabilen bir hız farkı yoktu aralarında ( 1 saniye gibi bir fark vardı) yani demem o ki kardeşlerim bu 2 cihazdan birini alan kişi kesinlikle ve kesinlikle internet performansından pişman olmaz. Burda on plana çıkması gereken olay bence telefonu kişinin nasıl kullanmak istemesidir! Ben telefonla uğraşmak istemem , hersey yerli yerinde olsun cihaz benim kafamı yormasın arkadaş derseniz lumia 920 i tam size göre derim . Yok ben uğraşmayı severim , sistemin incigini , cuncugunu :ehe karıstırırım derseniz sgs3 derim.. Uzun lafın kısası iki cihazda çok güzel gerisi kişinin kişinin tercih meselesidir.....
 
aleranol

aleranol

Üye
Bazilari flash playeri abartiyor valla bende de yüklü ama yüklü olmadığı zamandan 1 saniye kadar bile fark yok. Ne flashmış arkadaş anlamadım gitti.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Tek cümle ile söylüyorum:

Uygulama oyun için S3, geri kalan her şeyi ile Lumia 920. Aksini idda etseniz bile kabul etmem çünkü her iki telefonda elimde. :)
S III'ün internet hızı stock tarayıcıyla Lumia'dan daha hızlı.Lumia'nın tek üstün yanı gece çekimlerindeki kamerası :)
 

kartal-78

Üye
şu an android ve ios üst düzey gelişmiş sistemler ama bu sistemlae daha nekadar gelişir ama biyerde tıkanacakları kesin budurumda samsung ve iphone de wp ye geçiş yapacaklardır çünkü htc geleceği görmüş olmalıki wp8 geçiş yaptı nokia gibi bu bir görüş buna dayanarak lumia 920 diyiyorum
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
şu an android ve ios üst düzey gelişmiş sistemler ama bu sistemlae daha nekadar gelişir ama biyerde tıkanacakları kesin budurumda samsung ve iphone de wp ye geçiş yapacaklardır çünkü htc geleceği görmüş olmalıki wp8 geçiş yaptı nokia gibi bu bir görüş buna dayanarak lumia 920 diyiyorum

Samsungun zaten halihazırda piyasada olan ve wp8 isletim sistemine sahip olan bir telefonu var ;) (samsung ativ s) htc ve nokia kadar reklam yapmadıgından sanırım samsungun da wp isletim sistemine sahip cihazlar cıkardıgını bilmiyorsunuz....
 


Üst Alt