Bu tip konularda birbirinizin kalbini kırmaya değmez gençler ; iki telefonda gayet hızlı ve güzel. 6 aydır sgs3 kullanıyorum ve bir kere bile verdiğim paraya acımadım gayet tatmin edici bir cihaz. Bu gün nihayet lumia 920 i canlı , canlı test etme imkanım oldu ; gerçekten çok şık bir cihaz olduğunu gözlerimle gördüm ilk yaptığım is iki telefonun browser ını karşılaştırmak oldu , benim kullandığım hat avea , lumia 920 nin hattı turkcell idi . İki cihazında 3g internetini aktif edip bazı sitelere girdim . Girmiş olduğum sitelerin mobil versiyonunda lumia 920 i daha hızlıydı ; aynı şekilde sitelerin masa üstü görünümünde sgs3 daha hızlıydı. Hız olarak yazıyorum ama pekte anlasılabilen bir hız farkı yoktu aralarında ( 1 saniye gibi bir fark vardı) yani demem o ki kardeşlerim bu 2 cihazdan birini alan kişi kesinlikle ve kesinlikle internet performansından pişman olmaz. Burda on plana çıkması gereken olay bence telefonu kişinin nasıl kullanmak istemesidir! Ben telefonla uğraşmak istemem , hersey yerli yerinde olsun cihaz benim kafamı yormasın arkadaş derseniz lumia 920 i tam size göre derim . Yok ben uğraşmayı severim , sistemin incigini , cuncugunu

karıstırırım derseniz sgs3 derim.. Uzun lafın kısası iki cihazda çok güzel gerisi kişinin kişinin tercih meselesidir.....