Telefon Tavsiyesi Galaxy s3 mü Lumia 920 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Kerim.336

Üye
Arkadaslar 2saat once falan lumia yi inceledim.oncelikle tasarimi falan super ama telefon gercekten kalin.agirligi hic farkedilmiyor gercekten.ekrani muthis.kamerasini zaten soylemiyorum.onun yaninda cok seri bir cihaz.ama ben s3u tercih ederdim kesinlikle.telefon sıkıcı geldi bana ve arayuzu hic hosuma gitmedi.onun yaninda market zaten oturmadi daha.ozet gececek olursak sistemi bana heyecan vermedi.ama bi s3u veya note2yi inceledigimde birakmak istememistim.ama lumiada oyle bi his duymadim acikcasi:dry:yalniz ekrani ve tasarimi gercekten cok iyi hayran kaldim resmen.
 


Waveman

Waveman

Üye
kesinlikli s3
 
Uruloki

Uruloki

Üye


bu foruma nasıl giriyorsun şu an ? ney sayesinde yazıyorsun ? microsft dimi ? dünyanın en büyük yazılım firması mobil anlaşmalı cihazına en büyük desteği de oyun desteğinide verir siz kafanızı yormayın microsoftu sakın hafife almaya kalkmayın arkadaşlar :D bir bakmışsınız 1 yıla o çok övündüğünüz çöp mağazyı geçen yepyeni süper bir mağaza ve 'güvenli' bir mağaza olmuştur nokia da. microsft var arkasında nede olsa

Hayır microsoft sayesinde girmiyorum bu foruma tapatalk kullaniyorum androidde ee he server win server ise kendj bilecekleri is ki linux server her türlü yer
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Ayrıca bu l920 i s3 den daha iyi olayina ise internet kısmında katılmıyorum (ki hic bir kısımda katılmıyorum ya) neden mi benim one x im deli gibi açıyor sayfaları hatta pc biraz eskiyse ondan bile hızlı yani siz tarayıcı da flash player i açık bırakırsanız tabi l920 daha hızlı açar ve ya cerezleri silmediyseniz yani bence her türlü s3
 
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@
gkcll

gkcll

Üye
Ayrıca bu l920 i s3 den daha iyi olayina ise internet kısmında katılmıyorum (ki hic bir kısımda katılmıyorum ya) neden mi benim one x im deli gibi açıyor sayfaları hatta pc biraz eskiyse ondan bile hızlı yani siz tarayıcı da flash player i açık bırakırsanız tabi l920 daha hızlı açar ve ya cerezleri silmediyseniz yani bence her türlü s3

senin tavsiyenle telefon alanın aklına şaşarım lumia 920 nin internet yavaş mış bence sen en iyisi sus bu daha hayırlı olur
 
Uruloki

Uruloki

Üye
senin tavsiyenle telefon alanın aklına şaşarım lumia 920 nin internet yavaş mış bence sen en iyisi sus bu daha hayırlı olur

Sana mı sorucam susarken ve ya cevap yazarken abudik kubudik sitelerin videolarını koyuyorsunuz sonra l920 daha hızlı gecende bi konu vardi ordaki s3 bariz arızalı ki bu videoyi da izlemedim yine berbat bir sitenin incelemesi
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bugün Galaxy S III ve Lumia 920'yi inceledim iki telefonda gerçekten çok iyi fakat Lumia'nın kamerası mükemmel birşeydi. Dokunmatiği de çok iyi tırnak'la denedim işledi birde mont'la dokundum yine işledi Lumia çok farklı.
 
gkcll

gkcll

Üye


Sana mı sorucam susarken ve ya cevap yazarken abudik kubudik sitelerin videolarını koyuyorsunuz sonra l920 daha hızlı gecende bi konu vardi ordaki s3 bariz arızalı ki bu videoyi da izlemedim yine berbat bir sitenin incelemesi

bana sorma ama s3 fanlığı olmaya gerek yok ikiside babamızın değil bize bir faydası yok sadece dürüst olalım şuan lumia 920 s3 ten stabil hızlı bir cihaz ki internet hızı iki kat fazla bir bütün siteler onayladı ve kullanıcı yorumları da onaylıyor teknoseyir teknolabs ve turkcell gibi ünlü firmalar da onayladı ve online gazetelerde haber oldu google arat bak SAYGILAR
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Bak kardeşim ekrana bir şey demiyorum ama kamera için bıdı bıdı yapmayın nokia zamanın da bunun yalanini sıktı ben daha kameraya inanmıyorum
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Lumia'nın kamerası diğer telefonların çok çok ötesinde.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bana sorma ama s3 fanlığı olmaya gerek yok ikiside babamızın değil bize bir faydası yok sadece dürüst olalım şuan lumia 920 s3 ten stabil hızlı bir cihaz ki internet hızı iki kat fazla bir bütün siteler onayladı ve kullanıcı yorumları da onaylıyor teknoseyir teknolabs ve turkcell gibi ünlü firmalar da onayladı ve online gazetelerde haber oldu google arat bak SAYGILAR

Kardeşim neyin kafasını yasiyorsun iki kat hizli olmasinin nedeni turkcell in coft tasiyici olayi ki tamamen sallama bir olay o da simdi gelelim internet meselesine niye internet hizi diyince mobil sebekeye kaydin wifi dan ne guzel akiyorduk hem bu stabilite otesi cihazlar neden kafalarina gore reset atiyorlarda Microsoft guncelleme cikarmayi planliyor hatta sunu sorayim madem bu cihazlar optimize otesi neden browsermark dan 56bin puani geçemiyor aynı donanima sahip android cihazlar daha fazla puan alıyor bana bunları açıklar mısın ya arkadaş bunları görmezden gelip bu cihazlar uçuyor kaçıyor yakalayamiyoruz demeyin ayıp valla milleti kandırmış olursunuz o kadar
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bu da resim.

Çok hızlı çektim ama olsun inceleme yapabildim sonunda.

 
gkcll

gkcll

Üye


Kardeşim neyin kafasını yasiyorsun iki kat hizli olmasinin nedeni turkcell in coft tasiyici olayi ki tamamen sallama bir olay o da simdi gelelim internet meselesine niye internet hizi diyince mobil sebekeye kaydin wifi dan ne guzel akiyorduk hem bu stabilite otesi cihazlar neden kafalarina gore reset atiyorlarda Microsoft guncelleme cikarmayi planliyor hatta sunu sorayim madem bu cihazlar optimize otesi neden browsermark dan 56bin puani geçemiyor aynı donanima sahip android cihazlar daha fazla puan alıyor bana bunları açıklar mısın ya arkadaş bunları görmezden gelip bu cihazlar uçuyor kaçıyor yakalayamiyoruz demeyin ayıp valla milleti kandırmış olursunuz o kadar

boşuna nefes tüketmeyelim usta lumia 920 s3 e değişilmez wifi de hızlı şebekede
olabilir reset kendin söylüyor sun işte Microsoft güncelleme hazırlıyor diye ne güzel bi güncelleme ile iş hallolacak artık Microsoft iddialı ve lumia lar çok seri sen kabul et etme deneyen herkes kabul etti sende dene öyle karar ver boşuna insanların emeğini kötülmek doğru değil
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
boşuna nefes tüketmeyelim usta lumia 920 s3 e değişilmez wifi de hızlı şebekede olabilir reset kendin söylüyor sun işte Microsoft güncelleme hazırlıyor diye ne güzel bi güncelleme ile iş hallolacak artık Microsoft iddialı ve lumia lar çok sen kabul et etme deneyen herkes kabul etti sende dene öyle karar ver boşuna insanların emeğini kötülmek doğru değil

Bırak kardeşim bu kadar yazı yazman birşeyi değiştirmez yine aynı yine aynı insanların fikirlerini değiştirme gereği duyma zaten değişmez. Senin için bu telefon daha iyiyse eğer tartışmana gerek yok tartışılacak bir telefon değil.
 
gkcll

gkcll

Üye


Bırak kardeşim bu kadar yazı yazman birşeyi değiştirmez yine aynı yine aynı insanların fikirlerini değiştirme gereği duyma zaten değişmez. Senin için bu telefon daha iyiyse eğer tartışmana gerek yok tartışılacak bir telefon değil.

isterse bütün s3lri hatta samsungu satın alsın beni ilgilendirmez ama insanların emeğini kötülmek doğru değil
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
isterse bütün s3lri hatta samsungu satın alsın beni ilgilendirmez ama insanların emeğini kötülmek doğru değil

Onunda kendince görüşleri var haklı veya haksız tartışmayın artık hep aynı konular.
 

sefaturut

Üye
920
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye


Kardeşim neyin kafasını yasiyorsun iki kat hizli olmasinin nedeni turkcell in coft tasiyici olayi ki tamamen sallama bir olay o da simdi gelelim internet meselesine niye internet hizi diyince mobil sebekeye kaydin wifi dan ne guzel akiyorduk hem bu stabilite otesi cihazlar neden kafalarina gore reset atiyorlarda Microsoft guncelleme cikarmayi planliyor hatta sunu sorayim madem bu cihazlar optimize otesi neden browsermark dan 56bin puani geçemiyor aynı donanima sahip android cihazlar daha fazla puan alıyor bana bunları açıklar mısın ya arkadaş bunları görmezden gelip bu cihazlar uçuyor kaçıyor yakalayamiyoruz demeyin ayıp valla milleti kandırmış olursunuz o kadar

Bak kardeşim,Nokia oıs videosunda hata yaptı tamam ama bu hata yapması kamerasının kötü olduğunun anlamına gelmez. ki android severler bile gidip lumiayı deneyip çok beğenenler var ayrıca gündüz çekimlerinin yazılımsal hatasının olduğunu da kabul ediyorum. Ayrıca turkcellin çift taşıyıcılı olmasının tamam etkisi var ama kullanılan teknojilere baktığımız zaman lumia 920 de lte teknolojisi kullanılırken, senin telefonun hsdpa teknolojisini kullanıyor. Tabiki bu htcnin daha yavaş gireceği anlamına gelmez fakat lte teknolojisi yeni bir teknoloji ve çok hızlı.Bu cihazların reset atması doğal diyemem fakat, kendinde demişsin zaten microsoft cihazlara güncelleme yayınlıyacak diye. Ayrıca windows phone işletim sistemi daha ilk zamanlarında, çok iyi, android ilk çıktığında hiç mi hatası yoktu süper bir işletim sistemimiydi?,çok mu stabildi? internet performansı çokmu iyiydi? Sorularınada cevap vermek gerekiyor. Windows phone'un ilk hali şuanlar tabiki hatalar olucak ama siz şimdi androidin ilk hali ile değilde şimdiki haliyle karşılaştırıyorsunuz olmaz böyle.AYRICA android açık kaynak kodlu linux tabanlı bir işletim sistemi, windows phone kapalı kaynak kodlu yeni bir işletim sistemi.Bunun hızları yerden yere değişir fakat, çoğu kişi, wp8 in daha hızlı olduğunu söylüyor ve bende söylüyorum.

Kısacası tartışmak için yazmak istemedim, gerçekleri ve benim görüşlerimi ortaya koymak istedim, bunlar benim fikirlerimdir.
Adamın xperia s i var, lumia yı nasıl destekliyor derseniz, ikisinide denediğim için böyle konuşuyorum.
 


Üst Alt