eyvallah baskan ellerin dert görmesin

cok tesekkuerler galaxy note 2 kurdum kullaniyorum cok guzel..
Teşekkürler
derleyici hatası diyor
Yeni guncelleme ile gayet stabil oldu ama tema ve ikon destegi yok o kotu saga sola baktim hic tema bulamadim varmi bilen goren duyan
Evet ikon ve ya tema olayı yok.Aslında olsa çok daha güzel olacak.Örneğin Touchwiz 5 yada Sense 4 gibi arayüzler olsa kullanıcısı artacaktır.
Katiliyorum hocam htc lerde guncelleme sonrasi daha guzel oldu kiskandim valla : ) en azindan uygulama menusunu kisisellestirebilsek o bile yeter bu arada benim cihaz atrix belki sadece bizde kisitlidir secenekler
sayenizde ruscayı ögrendik)

arkadaslar ben bir turlu indiremedim bu yeni versionu apk olarak inmiyo nasil kuruluyor bu ?
tesekkur ederim)))
coooook tesekkur ederim apk olarak indirdim bugun kurdum cok guzelmis)

