Yandex Shell 3D v1.16 - v2.13

Sponsorlu Bağlantılar

ask_okatan

ask_okatan

Üye
eyvallah baskan ellerin dert görmesin
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


yildizkiran

Üye
cok tesekkuerler galaxy note 2 kurdum kullaniyorum cok guzel..
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
esokmen

esokmen

Üye
Teşekkürler
 

htcdesirex

Üye
derleyici hatası diyor
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Yeni guncelleme ile gayet stabil oldu ama tema ve ikon destegi yok o kotu saga sola baktim hic tema bulamadim varmi bilen goren duyan
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Yeni guncelleme ile gayet stabil oldu ama tema ve ikon destegi yok o kotu saga sola baktim hic tema bulamadim varmi bilen goren duyan

Evet ikon ve ya tema olayı yok.Aslında olsa çok daha güzel olacak.Örneğin Touchwiz 5 yada Sense 4 gibi arayüzler olsa kullanıcısı artacaktır.
 
luckysleven

luckysleven

Üye


Evet ikon ve ya tema olayı yok.Aslında olsa çok daha güzel olacak.Örneğin Touchwiz 5 yada Sense 4 gibi arayüzler olsa kullanıcısı artacaktır.

Katiliyorum hocam htc lerde guncelleme sonrasi daha guzel oldu kiskandim valla : ) en azindan uygulama menusunu kisisellestirebilsek o bile yeter bu arada benim cihaz atrix belki sadece bizde kisitlidir secenekler
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Katiliyorum hocam htc lerde guncelleme sonrasi daha guzel oldu kiskandim valla : ) en azindan uygulama menusunu kisisellestirebilsek o bile yeter bu arada benim cihaz atrix belki sadece bizde kisitlidir secenekler

ben dün 2.0 i yükledim ama beğenmedim bence bu sürümler daha fazla görsellik iceriyordu
 

nofear445

Üye
Arkadaşlar s3leri olanlar için iyi rehber hemen açılıyor gerisi bizim arayuze benziyor güzel. Klasör oluşturma olmadığı için sildim. Tskler
 
eren3546

eren3546

Üye
sayenizde ruscayı ögrendik :))
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

paçango

Üye
arkadaslar ben bir turlu indiremedim bu yeni versionu apk olarak inmiyo nasil kuruluyor bu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

paçango

Üye
tesekkur ederim :))))
 

paçango

Üye
coooook tesekkur ederim apk olarak indirdim bugun kurdum cok guzelmis :))
 

feyizu

Üye
Ben markette buldum ve indirdim ama versiyonuna bakmadan yükledim..hiç ama hiç beğenmedim..SPB nin çok kötü bir kopyası(sanırım marketteki Yandex shell v.2.01)..ama 1.sayfadaki Yandex.shell v1.16 resimlerdeki gibiyse SPB nin çok başarılı bir benzeri denebilir..gelgelelim markette de bu versiyon yok..neyse şimdi buradan indirmeyi deneyeceğim.
Bu arada v1.16 için iki link var 2x ve 4x..bu nedir ve hangisini indirmeliyim? Telefona göre değişiyorsa Android 2.3.4 bendeki​
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

Benzer Konular



Üst Alt