Yandex Shell 3D v1.16 - v2.13

Sponsorlu Bağlantılar



darknessidea

Üye
htc sense saatini nasıl ekleyebiliriz
 
mraz

mraz

Üye
Çok güzel fakat menüde klasör oluşturma oluncaya kadar yüklemeyecem!!!
 

by_kuss

Üye
Kullandığım en güzel launcher buydu. Halende en güzeli diye idda edebilirim ama artık kullanmıyorum.
Telefonun anasını ağlatıyor çok ram çookkk :)
 

cukuleaks

Üye
Bunda tema felan varmı Ahmet abi?
 

fenasi71

Üye
üstsdım sağol ama vermiş olduğun ikinci link ölü dosya silinmiş yada kaldırılmış uyarısı çıkıyo
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi

Haztam

Üye
aradaslar temadan geri nasil cikacagiz aacaba bir yardim

- - - Eklendi - - -

aradaslar temadan geri nasil cikacagiz aacaba bir yardim
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
aradaslar temadan geri nasil cikacagiz aacaba bir yardim

- - - Eklendi - - -

aradaslar temadan geri nasil cikacagiz aacaba bir yardim

Görev yöneticisini açıp uygulamayı kapatmanız gerekli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Haztam
wanscheen

wanscheen

Üye
ben bunu kaldirdim cunku ana ekrana dondugumde yandex shell yukleniyor yazisi cikiordu kaldirdiktan sonra da touchwiz de sorun yasamaya basladim. yavaslama var ve yeni bi bos uygulama sayfasi actim ve onu cop kutusuna gonderdigimde touchwiz kapanmaya basladi hala silebilmis degilim.

jelly bean 4.1.1
 

Haztam

Üye
tesekkurler arkadaslar
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Güzel ama kasıyor apex launcheri tek geçerim
 

bor31

Üye
teşekkürler paylaşım için :oke:
 
mustafa5395

mustafa5395

Üye
Bundan nasıl çıkacaz durmaya zorla diyorum olmuyor kaldırcakmıyım
Xperia s
 
himmgarip

himmgarip

Üye
80 mb ram harcıyor... Wonder için büyük rakam...
Hı launcher deneyin bence müthiş...
 

Benzer Konular



Üst Alt