
Vay be... Yakında note 2 'miKim paylaştı![]()
Biz hala .....
Vay be... Yakında note 2 'miBiz hala .....
- - - Eklendi - - -
Abi bişe dicem. Avatarındaki resimde arkadaki duvarda "Assassin's Creed" sembolü var. Farkettinmi hiç ?![]()

daha denemedim ama eminim guzeldir. tesekkur ederim.
arkadaşlar bunun birde tabletler için olanı varmış onun sürümünü bulabilirmisiniz . bu tahminimce telefonlar için olan sürüm. tel için olsa dahi baya iyimiş tablettede ama tablete uygun olanını nasıl bulabilirim ?
Güzel Paylaşım Bundan DAha Kötü Bir Şey Arıyordum![]()
![]()

ya bu klavyede metın tahmınını nasıl kapatırız. ben ıstemıyorum tahmın yapmasını
Sağol kardeşim zaten kullandığım bi uygulamaydı Şimdi eminim dahada iyi olmuştur
Teşekkürler

