Bruce Wayne
Üye
apex launcher yükleyin ve uygulamalar arkaplanını şeffaf yapın.

apex launcher yükleyin ve uygulamalar arkaplanını şeffaf yapın.

apex launcher yükleyin ve uygulamalar arkaplanını şeffaf yapın.
- - - Eklendi - - -
Arkadaşlar yardımlar için teşekkürler.Gerçekten edge hızı ile zor oluyor mobil sitede bile dolaşıp yorum yazmak .d

Arkadaşlar hala görüntülü görüşme diyorsunuz defalarca kez konuşuldu bu konu görüntülü görüşme hiçbir zaman olmayacak google kaynağında görüntülü görüşme yer almıyor.Görüntülü görüşmeyi android için 0dan kodlayacak kadar iyi bir yazılım uzmanı çıkıp bunu yapmadığı sürece imkansız.
Bilgi İçin TeşekkürlerKonuyu Yakından Takip Etmediğim İçin Görüntülü Görüşmeden BahsettimBilgi İçin Teşekkürler

ben telefonumu rootlamayı ve sonra bunu kurmayı düşünüyorum.uygulamalarda yada ram le alakalı istedigimi elde edemezsem veya telefonu orjinal haline geri dönmek istersem sadece teli rootlarken uptade.zip i kurdugumuz gibi unroot.zip i kurarsam eski haline döner mi ? teli ilk aldıgım gün ki gibi olur mu ? olursada garantide bir sorunla karsılasırmıyım.. olmazsa nasıl eski haline geri dönebilirim ? eger bilgi verirseniz cok sevinirim
rom yüklemeden sadece root atarsak garantiden cıkar mı ve sadece root atıp rom yüklemeden programları ve oyunları hafıza kartına atabilirmiyiz yani oyunlarda kasma azalır mı ya da ram kullanımındaOrjinal Rom'a dönme başlığı var ilk sayfada. Orada 2. adım sizi telefonu ilk aldığınız seviyeye getirir ve garanti kapsamına geri sokar. Zaten bu ikinci adımda açıklanmış bir şey. Eğer 1.yi uygularsanız sadece Android 2.3.6'ya dönmüş olursunuz ama telefonunuz garanti dışı kalır
rom yüklemeden sadece root atarsak garantiden cıkar mı ve sadece root atıp rom yüklemeden programları ve oyunları hafıza kartına atabilirmiyiz yani oyunlarda kasma azalır mı ya da ram kullanımında
simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiymRoot işlemi garantiyi bozar evet. Eğer oyun için istiyorsan sana tavsiyem rom atman. CM9 Beta4 bu konuda çok rahat. Rom attıktan sonra Sd kart ve MicroSD'nin yerini değiştirdiğin zaman çok güzel oyun oynayabilirsin, yine takılmalar oluyor ama Stock Rom CM9 ve CM10'daki akıcılığın yanından bile geçemez. Ram kullanımı ise fazla takmıyorum ben. Hatta hiç takip etmiyorum. Eğer girdiğim oyunda lag çok oluyorsa yeniden başlaytıyorum gidiyor. Zaten CM9 Beta4 stabil'e çok yakın bir rom sayılır. Yeni kernel geldiğinde istediklerimizden öte şeyler elde edeceğimize inanıyorum. Ama şuan bile dediğim gibi Stock Rom'u performans konusunda 4e katlar
simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiym
- - - Eklendi - - -
simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiym
beta 4te poweramp hata veriyor dier hersey duzgun bu programi kullananlar yuklemesn ya da eski surumun yedegini alp yuklesn geri donmek isteyebilir =(
beta 4te poweramp hata veriyor dier hersey duzgun bu programi kullananlar yuklemesn ya da eski surumun yedegini alp yuklesn geri donmek isteyebilir =(
bende de lucky pacther vardi bundan dolayi bozulmus olabilir arada verilerini siliyordm powerampnin lisans kontrolu cikinca da .s geri kullanabilmek icin napmaliyim?
