Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
1000 yorum oldu sayfada 1001. Yorum hepimize hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yunusmaxicepp ve Bruce Wayne

Jok3rxl

Üye
apex launcher yükleyin ve uygulamalar arkaplanını şeffaf yapın.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yardımlar için teşekkürler.Gerçekten edge hızı ile zor oluyor mobil sitede bile dolaşıp yorum yazmak .d

Telefonu senin yardımların sayesinde ne hale getirdik bırakda ufak bir katkımız olsun :)
 
MaxiFan

MaxiFan

Üye
Arkadaşlar hala görüntülü görüşme diyorsunuz defalarca kez konuşuldu bu konu görüntülü görüşme hiçbir zaman olmayacak google kaynağında görüntülü görüşme yer almıyor.Görüntülü görüşmeyi android için 0dan kodlayacak kadar iyi bir yazılım uzmanı çıkıp bunu yapmadığı sürece imkansız.


Konuyu Yakından Takip Etmediğim İçin Görüntülü Görüşmeden Bahsettim :D Bilgi İçin Teşekkürler
 

pukay42

Üye
Ercan kardeş ve emeği geçenlere çok teşekkürler sağolun. Nasreddin hoca hesabı oldu, önce herşeyi kaybettim sonra buldum güzel anlatımınızla. Cyanogen Mod güzel hızlı fakat ne rehber ekleyebildim, ne uygulamaları çalıştırabildim hiç bir şey yaptıramadım daha önceden çalan müzük dosyalarını bile çaldıramadım o nedenle geri dönüş yaptım. Şu an telefonum ilk haline geldi. Gerçekten çok çok teşekkürler. Cyanogen ile ilgili bu çalıştıramadığım uygulamalar vs. herşey diyelim geniş bilgi varmı ne yapmam gerek. Şimdiden sağolun
 
spazmol

spazmol

Üye
Konuyu Yakından Takip Etmediğim İçin Görüntülü Görüşmeden Bahsettim :D Bilgi İçin Teşekkürler

Bu sene 2 hedefim var biri yazılım Mühendisliği diğeride bilgisayar mühendisliği eğer basarabilirsem telefon yazılımlarına el atacağım hedefim büyük :D
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Cm9' kuranlar olarak genel olarak RAM Kullanımı kaç kalıyo benim 90-100(herşeyi tek tek kapatırsam 130 anca ) normal mi sizce ? sizdede böyle mi ? ben daha hızlı olmasını düşünmüştüm .
 

emptychat

Üye
ilk olarak anlatımı yapanlara ve ercan demirciye cok teşekkurler herşey cok basit vede güzel anlatılmış.ben surumu kurdum fakat bır ıkı sıkıntım var telefona max payne yukledım kasma yok fakat ara ara donma lar oluyor 1 sn lık eskı surumde boyle degıldı muhtemelen ram kullanımı yuzunden oda cunku oncekı surumde 200 den yukarı cıkarmazdı ramı fakat bu yenı surumde 220 lerde gezıyor bazen daha yuksek ve gorev yonetıcısıde olmadıgı ıcın rama bakmak ıcın uygulamalar çalşanlara kadar gıtmek zorunda kalıyorum bu ram sıkıntısına bır cozum varmı yada oyunlarda performansı arttıracak bırsey((seffaflık bellek yonetımı vesaıre yaptım))
 

scandall20

Üye
ben telefonumu rootlamayı ve sonra bunu kurmayı düşünüyorum.uygulamalarda yada ram le alakalı istedigimi elde edemezsem veya telefonu orjinal haline geri dönmek istersem sadece teli rootlarken uptade.zip i kurdugumuz gibi unroot.zip i kurarsam eski haline döner mi ? teli ilk aldıgım gün ki gibi olur mu ? olursada garantide bir sorunla karsılasırmıyım.. olmazsa nasıl eski haline geri dönebilirim ? eger bilgi verirseniz cok sevinirim
 

Jok3rxl

Üye
ben telefonumu rootlamayı ve sonra bunu kurmayı düşünüyorum.uygulamalarda yada ram le alakalı istedigimi elde edemezsem veya telefonu orjinal haline geri dönmek istersem sadece teli rootlarken uptade.zip i kurdugumuz gibi unroot.zip i kurarsam eski haline döner mi ? teli ilk aldıgım gün ki gibi olur mu ? olursada garantide bir sorunla karsılasırmıyım.. olmazsa nasıl eski haline geri dönebilirim ? eger bilgi verirseniz cok sevinirim

Orjinal Rom'a dönme başlığı var ilk sayfada. Orada 2. adım sizi telefonu ilk aldığınız seviyeye getirir ve garanti kapsamına geri sokar. Zaten bu ikinci adımda açıklanmış bir şey. Eğer 1.yi uygularsanız sadece Android 2.3.6'ya dönmüş olursunuz ama telefonunuz garanti dışı kalır
 

scandall20

Üye
Orjinal Rom'a dönme başlığı var ilk sayfada. Orada 2. adım sizi telefonu ilk aldığınız seviyeye getirir ve garanti kapsamına geri sokar. Zaten bu ikinci adımda açıklanmış bir şey. Eğer 1.yi uygularsanız sadece Android 2.3.6'ya dönmüş olursunuz ama telefonunuz garanti dışı kalır
rom yüklemeden sadece root atarsak garantiden cıkar mı ve sadece root atıp rom yüklemeden programları ve oyunları hafıza kartına atabilirmiyiz yani oyunlarda kasma azalır mı ya da ram kullanımında
 

Jok3rxl

Üye
rom yüklemeden sadece root atarsak garantiden cıkar mı ve sadece root atıp rom yüklemeden programları ve oyunları hafıza kartına atabilirmiyiz yani oyunlarda kasma azalır mı ya da ram kullanımında

Root işlemi garantiyi bozar evet. Eğer oyun için istiyorsan sana tavsiyem rom atman. CM9 Beta4 bu konuda çok rahat. Rom attıktan sonra Sd kart ve MicroSD'nin yerini değiştirdiğin zaman çok güzel oyun oynayabilirsin, yine takılmalar oluyor ama Stock Rom CM9 ve CM10'daki akıcılığın yanından bile geçemez. Ram kullanımı ise fazla takmıyorum ben. Hatta hiç takip etmiyorum. Eğer girdiğim oyunda lag çok oluyorsa yeniden başlaytıyorum gidiyor. Zaten CM9 Beta4 stabil'e çok yakın bir rom sayılır. Yeni kernel geldiğinde istediklerimizden öte şeyler elde edeceğimize inanıyorum. Ama şuan bile dediğim gibi Stock Rom'u performans konusunda 4e katlar
 

scandall20

Üye
simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiym

- - - Eklendi - - -

Root işlemi garantiyi bozar evet. Eğer oyun için istiyorsan sana tavsiyem rom atman. CM9 Beta4 bu konuda çok rahat. Rom attıktan sonra Sd kart ve MicroSD'nin yerini değiştirdiğin zaman çok güzel oyun oynayabilirsin, yine takılmalar oluyor ama Stock Rom CM9 ve CM10'daki akıcılığın yanından bile geçemez. Ram kullanımı ise fazla takmıyorum ben. Hatta hiç takip etmiyorum. Eğer girdiğim oyunda lag çok oluyorsa yeniden başlaytıyorum gidiyor. Zaten CM9 Beta4 stabil'e çok yakın bir rom sayılır. Yeni kernel geldiğinde istediklerimizden öte şeyler elde edeceğimize inanıyorum. Ama şuan bile dediğim gibi Stock Rom'u performans konusunda 4e katlar
simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiym
 

emptychat

Üye
arkadaşlar bırde bu oyunların grafıklerıyle oynamamıza ızın veren bırseyler varmıs((butun oyunlar ıcın gecerlı)) benden baska duyan goren oldumu eger varsa nereden ındırebılırız.
 

Jok3rxl

Üye
simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiym

- - - Eklendi - - -

simdi hocam ben bu konuya cok uzagım hangisi iidir kötüdür bilmiyorum onun için soruyorum senin suanda dedigin rom bu konudaki rom galiba.peki sadece root atarak rom yüklemeden oyunları hafıza kartına atabilirmiym

Stock Rom yani telefonun orjinal rom'unda öyle bir şey var mı bilmiyorum. Telefonu aldıktan kısa süre sonra CM9 yayınlandı bende 2. sürümden sonra geçiş yaptım Orjinal Rom'u fazla kullanma şansım olmadı. O konuda bilgim yok malesef.

- - - Eklendi - - -

Dediğin şey sanırım Orjinal Rom'da 2 programla yapılıyordu sanırım. 2.3.6'da çalışan programlar ICS'de öyle bir şey duymadım. Ama Ayarlar>Geliştirici Seçenekleri>16 Bit şeffaflık aktif olduğunda iyi etki eder.
 
-Emre

-Emre

Üye
beta 4te poweramp hata veriyor dier hersey duzgun bu programi kullananlar yuklemesn ya da eski surumun yedegini alp yuklesn geri donmek isteyebilir =(
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
beta 4te poweramp hata veriyor dier hersey duzgun bu programi kullananlar yuklemesn ya da eski surumun yedegini alp yuklesn geri donmek isteyebilir =(

Bende beta4 kullanıyorum poweramp sorunsuz.Trial versiyonu kullanıyorum deneme süresi bitince silip baştan kuruyorum hiç bir sorun yaşamadım, lucky patcheri asla kurmam bundan sonra mahvediyor dosyaları..
 
-Emre

-Emre

Üye
bende de lucky pacther vardi bundan dolayi bozulmus olabilir arada verilerini siliyordm powerampnin lisans kontrolu cikinca da .s geri kullanabilmek icin napmaliyim?
 

Jok3rxl

Üye
beta 4te poweramp hata veriyor dier hersey duzgun bu programi kullananlar yuklemesn ya da eski surumun yedegini alp yuklesn geri donmek isteyebilir =(

Beta4'de PowerAmp'ı sorunsuz kullandım 2 gün boyunca hiçbir hatayla karşılaşmadım. Ama başka sebeplerden ötürü CM10'a döndüm. Lucy Patcher ile işlemleri sırasıyla;

2.0.7'yi yükleyin(ki forumda mevcut.)
PowerAmp Unlocker'ı yükleyin.
Unlocker'dan PowerAmp'ı çalıştırın ve bir müzik başlatın.
Müzik Çalarken Lucy Patcher'a girin ve PowerAmp'a Custom Patch yapın.
Müzik kapanacaktır o esnada. İşlem bittikten sonra telefonu yeniden başlatın.
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
bende de lucky pacther vardi bundan dolayi bozulmus olabilir arada verilerini siliyordm powerampnin lisans kontrolu cikinca da .s geri kullanabilmek icin napmaliyim?

Bence gereken wipeları yaptıktan sonra beta4 ve gappsı temiz bir kurulum yaparsan daha iyi olur.Lucky patcher daha önce çeşitli hafıza sorunları yaratıyordu hafıza kartında yer olmasına rağmen dolu gösteriyordu öğrendimki lucky patcher neden olmuş.Benim yaptığım gibi marketten 14 günlük trial versiyonu kullan süre bitince programı kaldır tekrar marketten kur.Sıfır sorun ile kullanırsın emin ol ;)
 


Üst Alt