Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ilginc bisey var bende 2g ile 50 100 mb arasi dosyalari indirirken sorun olmuyor ama 3g ile indirdigimde yarisini indirdiktinden sonra hep iptal ediyor neden sizzce

Bunun sebebini bende henüz anlayabilmiş değilim 3g yada wifi ile indirme yaparken indirme başarısız oluyor.Sanırım buna bağlantıdaki zayıflıklar neden oluyor.Çünkü Türkiye nin heryerinde 3g tam çekmiyor bu yüzden tahminim bu yönde.Alternatif olarak indirmeler için opera kullanabilirsiniz.İndirmelerde hata alsanız bile indirmeye kaldığı yerden devam ettiği için opera bu konuda iyi bir alternatif.
 


Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Hocam bende wifi ile çektiğim birsürü oyun var.Fazla yenilik olmadığını görünce bir sonraki sürümde güncellerim diye düşündüm beta 4 için.Bir taraftanda internet protokolü geliştirmeleri iyi olmuş diyorum.Tekrardan programlarla oyunlarla uğraşmamak için sadece beta 4 yüklesem olur mu beta 3 üzerine herhangi bir şey silinmez mi kesin olarak ? :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hayır hiçbirşey silinmez.Sadece beta4 zip dosyasını yükleyin.
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Hayır hiçbirşey silinmez.Sadece beta4 zip dosyasını yükleyin.

Teşekkürler o zaman hemen yükleyimde çıksın aradan :D

EDIT: Sd kartta bir dünya uygulama vardı onlar uçtu gitti.Uygulamalar kısmından siyah ve logosuz bir şekilde görünüyorlar fakat telefona taşı diyince uygulama yok kurulu değil diyor :( Off uğraşacam şimdi en baştan
 

nsaktn

Üye
Merhaba. Konu oldukça genişlemiş :) Dikkatimi çekiyordu yaklaşık 1 haftadır, dün ben de denemek istedim ve başarılı bi şekilde gerçekleştirdim. Gözüme çarpan bikaç eksik nokta var benim kullanımım için, eğer herhangi bir şekilde olabilecekse bunları açıklamak istiyorum.
Android klavyede § simgesi yok. Bu simge benim için önemli :) Geri getirme şansımız var mı?
İşlemci performansı için antutu cpu master programını yükledim. Performance ayarında 1400-1400 mhz olarak kullanıyorum. Bunun telefona herhangi bi zararı olur mu?
16 bit şeffaflık konusunu biraz açıklar mısınız?
Sd karttaki (Harici) müzik ve sesleri herhangi bir kişiye zil sesi olarak atayabiliyor muyuz, ya da bu sesleri zil sesi veya mesaj sesi yapabiliyor muyuz?
Son olarak, telefonu pcye bağlayarak içerisindeki sistem dosyalarına erişmem mümkün mü?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Gerçekten büyük sabır gerektiren bi yükün altına girmişsiniz, emeğinize sağlık.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler o zaman hemen yükleyimde çıksın aradan :D

EDIT: Sd kartta bir dünya uygulama vardı onlar uçtu gitti.Uygulamalar kısmından siyah ve logosuz bir şekilde görünüyorlar fakat telefona taşı diyince uygulama yok kurulu değil diyor :( Off uğraşacam şimdi en baştan
Eğer sdswap yaptıysanız ondan kaynaklıdır.Hafıza kartı ile sdcard değiştirme romu güncelleyince gider.Tekrar sdswap yapınca hepsi düzelir.

- - - Eklendi - - -

Merhaba. Konu oldukça genişlemiş :) Dikkatimi çekiyordu yaklaşık 1 haftadır, dün ben de denemek istedim ve başarılı bi şekilde gerçekleştirdim. Gözüme çarpan bikaç eksik nokta var benim kullanımım için, eğer herhangi bir şekilde olabilecekse bunları açıklamak istiyorum.
Android klavyede § simgesi yok. Bu simge benim için önemli :) Geri getirme şansımız var mı?
İşlemci performansı için antutu cpu master programını yükledim. Performance ayarında 1400-1400 mhz olarak kullanıyorum. Bunun telefona herhangi bi zararı olur mu?
16 bit şeffaflık konusunu biraz açıklar mısınız?
Sd karttaki (Harici) müzik ve sesleri herhangi bir kişiye zil sesi olarak atayabiliyor muyuz, ya da bu sesleri zil sesi veya mesaj sesi yapabiliyor muyuz?
Son olarak, telefonu pcye bağlayarak içerisindeki sistem dosyalarına erişmem mümkün mü?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Gerçekten büyük sabır gerektiren bi yükün altına girmişsiniz, emeğinize sağlık.

-Marketten yada forumdan farklı klavyeler yükleyebilirsiniz.
-İşlemciyi sürekli 1400-1400 kullanmayın bu telefonunuzun pil ömrünü çok kısaltır ve ısınmalara sebeb olur.245-1400 arası kullanmak normal olanıdır.Telefon zaten gerekli işlemci hızını kendisi kullanır fazlasına gerek yok.
-16 bit şeffalık görüntülerin renk derinliğini düşürerek grafik kaltesini aşağıya çekiyor ve bu sayede oyun performansında artış sağlıyor.
-Apollo programı içerisinden müziklerinizi zil sesi olarak seçebilirsiniz.
-OI dosya yöneticisini kullanarak bluetooth ile gönderebilirsiniz.
-PC nizden telefonunuzun sistem dosyalarına ulaşamazsınız.
 

nsaktn

Üye
Farklı klavyeler indirmeyi denedim ama hiçbirinde bulamadım, sanırım sadece stock rom klavyesinde bu simge mevcut. Açıklama için teşekkürler, kolay gelsin.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
cm9 beta 4'ün pek bi farkı yok gibi bence kurmaya gerek yok ileri sürümlerini beklemek mantıklı olucak gibi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
beta4 sadece hsdpa kullanımını düzenleyen ufak değişiklikler içeriyor.Eğer mobil internet kullanan birisi değilseniz buna gerek yok.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
beta4 sadece hsdpa kullanımını düzenleyen ufak değişiklikler içeriyor.Eğer mobil internet kullanan birisi değilseniz buna gerek yok.

aksine mobil interneti çok kullanırım sence yüklemem daha mı iyi olur ?

birde yüklerken sistem belleğini biçimlendir felan demeye gerek yok dimi sdcarta atıyoruz yerini seçip kuruyoruz ? yoksa

sıfırdan mı yapıcaz herşeyi ?

// yorumları okudum şimdi gerek yokmuş tamamdır :)
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
telefonu eski haline dondurebiliyor muyuz.
 

burakb46

Üye
Kardeşim 2 gün sonra siparişde gelicek telefonum okudum form u baya eski bir konu bu olayın eksik tarafları kaldımıı şimdiden tşk ederim :)
 

burakb46

Üye
Kardeşim sorunlar bitti mi 4x4 lük oldu mu artık :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Kardeşim sorunlar bitti mi 4x4 lük oldu mu artık :)
hayır kardeşim 3x kernel gelince beta 5 olarak gelir kernelle sonra çıkan küçük hataları düzeltirler nightly sürüme geçer

- - - Eklendi - - -

ama şu an güzel ben beta 4 ü kullanıyorum
 

Jok3rxl

Üye
Mobil internet kullandığım için sırf bu akşam Beta4'e geri döndüm. Üstüne xdaforum'da bulduğum Galaxy Note StyleLockScreen ve TouchWizz 5.0 Theme yükleyip yarı transparan bir görünüm verdim artık Kernel 3x gelene kadar daha dokunmam sanırım telefona :D
 

loley00

Üye
Bende jb yi yukledim ama neti bana birz yavas geldi cm9 a oranlar o yuzdn bende geri donucm ama bisey sormak istiyorum bazı yorumlarda yedeklerseniz uygulamalar oto yukleniyo denmis nereye yedekledigimizde oluyo bu olay :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Mobil internet kullandığım için sırf bu akşam Beta4'e geri döndüm. Üstüne xdaforum'da bulduğum Galaxy Note StyleLockScreen ve TouchWizz 5.0 Theme yükleyip yarı transparan bir görünüm verdim artık Kernel 3x gelene kadar daha dokunmam sanırım telefona :D

Kardes link verebilir misin note lockscreen ve touchwiz 5 icin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bende jb yi yukledim ama neti bana birz yavas geldi cm9 a oranlar o yuzdn bende geri donucm ama bisey sormak istiyorum bazı yorumlarda yedeklerseniz uygulamalar oto yukleniyo denmis nereye yedekledigimizde oluyo bu olay :)
daha önceden marketten yüklediğiniz uygulamalar marketten otomatik yükleniyor onu kastetmiş arkadaş.
 
MaxiFan

MaxiFan

Üye
Bende Stock ROMdan Tekrar Bu Sürüme Dönüş Yaptım :oke:
 


Üst Alt