92/4 Tertip, Er Muhammed :) Hoşçakalın Arkadaşlar..!

Sponsorlu Bağlantılar

__xXx__

__xXx__

Üye


Sağolasın :)



Birde benim halimi düşün. Hepiniz 1 kişiyi özleyeceksiniz, ben onlarca kişiyi özleyecem. :100katdahafazlaağlarım: :(

Herşey için teşekkür ederim paşam. Allah'a emanet ol :)



Eyvallah kardeşim. Kendine çok çok iyi bak :)


- - - Eklendi - - -



Aman abi, sen de kötü şeyler söyleme şimdi oranın hakkın :D

Sağolasım abim. Hepimizin yar ve yardımcısı olsun yaradan :)


- - - Eklendi - - -

Bu arada Hüseyin abi, ben gelene kadar gececilere girmiyorsun ona göre :ehe Bugün bakmıştım da, ikimizin de mesaj sayısı aynı. Ben şimdi bi mesaj daha yazarsam, top10'a girmiş olacam. Yokluğumdan lstifade edip, sakın beni geçmeye kalkma :gul:

inşallah allah darda zorda bırakmaz seni ama bir sıkıntın olursa ben hep buradayim bir pmne bakar
 


jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Evet, çok güzel olur bence de. 75 gün sürecekmiş acemiliğim. Döndüğümde ayarlarız müsait olabilirsek :)

Sen de Allah'a emanet ol Can'ım :)

Eyvallah kardeşim ben Seni tanımak çok isterim sen geldiğinde haber et nereyeyse biz geliriz ;)
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye


Askerde söz yazayım ben, gelince beraber rap yapalım :D Ya da beni hiç bulaştırma, satayım sözleri. Torpil yaparım sana :ehe

Tamamdır kardeşim. O günü iple çekeceğim :)


Ne demek istiyorsun lan bana :ehe

kalbimiz seninle abi :)
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Demek bizi bırakıp gidiyorsun ha :sahan:

Cenab-ı Allah yar ve yardımcın olsun. İnşallah tez zamanda aramıza teskereni almış olarak sağ salim gelirsin.


:gun1: :gun1: :gun1: En Büyük Asker Bizim Asker :gun1: :gun1: :gun1:
 

nazlican

Üye
Güle güle git güle güle gel inşallah allah sevdiklerine bağışlasın :)
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
Demek bizi bırakıp gidiyorsun ha :sahan:

Cenab-ı Allah yar ve yardımcın olsun. İnşallah tez zamanda aramıza teskereni almış olarak sağ salim gelirsin.


:gun1: :gun1: :gun1: En Büyük Asker Bizim Asker :gun1: :gun1: :gun1:

Komutanlarla aldatacam sizi hahaha :sahan: :ehe

Hayırlısı olsun abi. Ben de teskeremi alıp döndüğümde sizi sağ salim bulurum inşallah :)

Çiçeği burnunda yirmi yaşında,
Elinde G3 nöbet başında.. :hoba: :D
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap


Komutanlarla aldatacam sizi hahaha :sahan: :ehe

Hayırlısı olsun abi. Ben de teskeremi alıp döndüğümde sizi sağ salim bulurum inşallah :)

Çiçeği burnunda yirmi yaşında,
Elinde G3 nöbet başında.. :hoba: :D

inşallah. temennilerine katılıyorum. yalnız şu en sondaki kutlama smileyini kullanma bence. çatal görünüyor :hmmm
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
hayırlı teskereler benimde 2 3 ayım kaldı :hmmm
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Hayırlı teskereler kardeşim (;
 
yunus4554

yunus4554

Üye
qüle güle kardesim iy teskereler
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi


inşallah. temennilerine katılıyorum. yalnız şu en sondaki kutlama smileyini kullanma bence. çatal görünüyor :hmmm

Çatal bıçak seti bileylenir ! :ehe Çatal error !!!


- - - Eklendi - - -

hayırlı teskereler benimde 2 3 ayım kaldı :hmmm

Vay çözmez, nerelerdesin sen bea :D Sana da şimdiden hayırlı teskereler o zaman :)


- - - Eklendi - - -

Hayırlı teskereler kardeşim (;

Sağolasın abim :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

qüle güle kardesim iy teskereler

Bence de ıyy yani :D Teşekkürler :)
 

cukuleaks

Üye
Asker olduğuna bakma o bir maxicepli

Hemide elinde kapı gibi tezkereli

Muhammed reyiz tez gidip gelmeli

İşsaza işsizin issassız...


Son pek olmadı ama :ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
seninle tanışma görüşme fırsatım oldum yakın zamanda, varsa hakkım benden yana da helal olsun mami İnşallah her şeyi, herkezi bıraktığın gibi bulursun hayırlı teskereler şimdiden :op:
 


Üst Alt