92/4 Tertip, Er Muhammed :) Hoşçakalın Arkadaşlar..!

Sponsorlu Bağlantılar

jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
abi tankla arabalara çarpınca patlıyormu :ehe neyse hayırlı olsun :)
Orası Gta veya ana kucağı değil, asker ocağı :ehe
Kışın Ankara fena soğuk oluyor. O yüzden zor olacaktır. Kar seviyesini hiç söylemiyorum bile :ehe Umarım kısa boylu değilsindir :ehe
Tek korktuğum şey zaten o. Kansızlık var bende.. Zor olacak, ama olacak :)
Kısa boylu değilim de buluşmalardaki resimlerimi görmüştün sen :D

Yahu yetim kalmayacak işte ver şifrenı :kop: arayacağım seni eğer müsaitsen Muhammed
İnternet cafedeyim, kalkınca hallederiz :D
Hayirli Tezkereler Bro ..
Eyvallah Bro :)
 


CABBAR

CABBAR

Üye
Forumda yapmak isteyipte yapamadığın bişey var mı Muhammed forumdaki son günlerin eğlenceli geçsin :kop: senle ilgili Bi konuda ciddi olamıyorum ben ya
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Söylemek isteyipte söyleyemediğimiz şeyler toplasak 3 sezon dizi çıkar... Çenemi kapatıp senden gelecek telefonu bekliyorum abi...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeşim , öncelikle hakkım geçtiyse helali hoş olsun . Sen de helal et ...
Yolun açık olsun . Hayırlı teskereler diliyorum . Allah yar ve yardımcın olsun . Dualarımız seninle ... :sarıl:

Bir ihtiyacın olduğu zaman ben ve arkadaşlarımız burada . Hiç çekinme , haber et bak .
Sevgiler kardeşim ...
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Kal sağlıcaklan Şimdiden Hayırlı tezkereler.
 

cukuleaks

Üye
Hayırlı olsun muhammed abi.. :) hayırlısıyla gidip gelirsin inşallah :) son 1 haftadır derslerden dolayı çok yoğundum foruma adam akıllı giremedim yoksa senle baya bi sohbet edecektim... Vay be. Ama merak etme çabuk geçecek bence askerlik. Bizim komşu vardı ibrahim abi daha dün giderken uğurladım, yarın öbür gün gelecek. Diyorum ne ara gitti ne ara geldi. Oda öyle diyor. Rahat ol yani muhammed abi :) bizi sakın unutma.

Benim için m4a1 ile fotoğraf çektirirsen sevinirim :D
Captain prices, call Of Duty mode on :D

Telsiz tatbikatı felan olursa cs deki gibi Roger that felan yap manyak olur :D

Vay be muhammed abi. Senle arkadaşlığımız Freestyle ile başlamıştı :) şimdi şöyle gözümün önünden geçtide bi garipsendim :D
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Havaya atmaya gelelim mi kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess ve doctorrr

cukuleaks

Üye
Ha bide bana düşer mi bilmem ama tavsiye olarak söylüyorum bence giderken kutlama oyun felan yapma. Hatta ali abide demişti buluşmada, benimde tavsiyem öyle yani :)
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
Söylemek isteyipte söyleyemediğimiz şeyler toplasak 3 sezon dizi çıkar... Çenemi kapatıp senden gelecek telefonu bekliyorum abi...
Gidene kadar hep bu konudayım. Çene kapatmak yok :D
Kardeşim , öncelikle hakkım geçtiyse helali hoş olsun . Sen de helal et ...
Yolun açık olsun . Hayırlı teskereler diliyorum . Allah yar ve yardımcın olsun . Dualarımız seninle ... :sarıl:

Bir ihtiyacın olduğu zaman ben ve arkadaşlarımız burada . Hiç çekinme , haber et bak .
Sevgiler kardeşim ...

Abim benim ya :sarıl: Helal olsun.. Allah hepimizin yardımcısı olsun:)

İzinlerimde, çarşılarımda hep uğrayacam buraya inşallah. O zaman haber alırsınız benden. Teşekkür ederim :tebessüm:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Anlaşıldııı çakallık yapacaksın üst konu olsun diye uğraşıyorsun demiii :kop: tamam Gececiler yok bu gece herkes bu konuda olsun. Yarın sınavım olmasına rağmen ben bile gelebilirim
 
doctorrr

doctorrr

Üye
O değilde saçlar gidecek :gul:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
Kal sağlıcaklan Şimdiden Hayırlı tezkereler.
Teşekkürler :)
Hayırlı olsun muhammed abi.. :) hayırlısıyla gidip gelirsin inşallah :) son 1 haftadır derslerden dolayı çok yoğundum foruma adam akıllı giremedim yoksa senle baya bi sohbet edecektim... Vay be. Ama merak etme çabuk geçecek bence askerlik. Bizim komşu vardı ibrahim abi daha dün giderken uğurladım, yarın öbür gün gelecek. Diyorum ne ara gitti ne ara geldi. Oda öyle diyor. Rahat ol yani muhammed abi :) bizi sakın unutma.

Benim için m4a1 ile fotoğraf çektirirsen sevinirim :D
Captain prices, call Of Duty mode on :D

Telsiz tatbikatı felan olursa cs deki gibi Roger that felan yap manyak olur :D

Vay be muhammed abi. Senle arkadaşlığımız Freestyle ile başlamıştı :) şimdi şöyle gözümün önünden geçtide bi garipsendim :D
Hepimiz için hayırlısı olsun :) Ben zaten yolu yarıladım. Bkz. "Başlamak, bitirmenin yarısıdır" :ehe
Allah zihin açıklığı versin bu arada kardeşim, umarım hedeflerine ulaşırsın :) Giderken asıl manada vedalaşırız seninle de :)
[ENGİN];5502337' Alıntı:
Havaya atmaya gelelim mi kardeşim
Neden olmasın :D
Ha bide bana düşer mi bilmem ama tavsiye olarak söylüyorum bence giderken kutlama oyun felan yapma. Hatta ali abide demişti buluşmada, benimde tavsiyem öyle yani :)
Ben yapmıyorum da birazdan bi arkadaşım yapacak. Mecbur onda bulunmam gerekiyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Abi potaya bol bol selam vericeksin :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Ha sen perşembe gidiyorsuuun yarın gidiyorsun diye anladım ben yaa ooo iyi daha çok var. Sen bana Bi mesaj at özel mesajlarda numaranı bulamadım. Ben uyuyorum uyanınca ararım
 

cukuleaks

Üye
Hangi anlamda gerçek vedalaşma anlamadım gene :ah
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
Abi potaya bol bol selam vericeksin :)
Ben selam vermem, alırım :pro: :zong:
Ha sen perşembe gidiyorsuuun yarın gidiyorsun diye anladım ben yaa ooo iyi daha çok var. Sen bana Bi mesaj at özel mesajlarda numaranı bulamadım. Ben uyuyorum uyanınca ararım
Tamam atacam sakin ol :)

Hangi anlamda gerçek vedalaşma anlamadım gene :ah
Gelip Karamürsel'e sarılacam sana :ehe Ararım numaran bende var :)


- - - Eklendi - - -

Sende six pack yoktu demi abi :)
Rocketman var olmaz mı :ehe
Neyi almadan gelmeyeyim la
Buralarda bi çeşit deyimdir o söz. Her neyse işte :D
 


Üst Alt