Ace 2 kullanıyorum çok memnunum tel hafızasını 32 gb yaptım rootda var.Şuan bi sıkıntı yaşamadım hiç sadece telefon dolu 28gb kadar dolu ara sıra küçük takılmalar oluyor oda ram çektiği için.GUzel telefon tavsiye ederim beyazını
Bişi sormak istersen o.m at...