Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

nimeemin

Üye
İnternet paketim bittiği için bayram boyunca sorularınıza cevap veremezsem kusura bakmayın.Elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum.
çok sağol
 


dede55

Üye
remics 1.5 diye bir rom var ondada task manager uygulamasi var. onun yedegini alip cm9 da yükleyebilirsiniz. calisiyor vede orjinal samsung romundaki gorev yòneticisi gibi fakat ingilizce.

- - - Eklendi - - -

bende orjinal samsung romundaki bazu uygulamalarin yedeğini alıp yüklemeye calistim tabi calismayacagini biliyordum ama yinede deneyeyim dedim. cünkü biri 2.3 digeri 4.0 . ornegin 4.0 da begenmedigim rehber, arama, gibi uygulamalari orjinal 2.3 de yedekledim cm9 da yuklemeye calistim fakat olmadi sadece polaris calisti.
 

gogom

Üye
arkadaşlar ben çok kötü bi hata yaptım :(( şuan cihazım açılmıyor. bu modu ükledim ve güzeldi.ancak görüntülü görüşme olmadığı için eski moda geri dönmek istedim.ve sadece rehberin filan yedegini aldım.eski rom baya şişmişti cünki:S şimdi eski roma dönmek istiyorum ama malesef download da çıkmıyor.acil yardım edermisinizz :(((((
 

absakalli

Üye
ya sadık hocam bu beta 3 te ve alpha 6 veya 7 miydi hatırlıyamıyorum tam, şu ana kadar harici 10 uygulama yükledim 3-4ünde uygulama daha başlıyamadan durduk yere uygulama kendi kendine res atıyor. bu sorun sadece bende mi var ? neden kaynaklanıyor ? internete giremediğini biliyorum kusura bakma ama bi yardımcı olursan çok makbule gecer.. şimdiden teşekkürler, iyi akşamlar.
 

kilicaslan17

Üye
Stock romdaki müzik çaları ekleyebiliyormuyuz buna? Deneyen var mı?
 

mnyak94

Üye
dostlar w için ics lerin hepsi hoparlörde patlama yapıyor bu birtek bendemi böyle dinlenemeyecek kadar kötü oluyor buunu düzeltmenin bir yolu yokmu ? yoksa ics nin veritabanı falan mı gerektiriyor bunu sırf bu yüzden stock rom a dönmeyi düşünüyorum.
 

bbarut

Üye
1 Hafta önce yüklemek ve yüklememek arasında kaldım,sonra dün akşam bir gayret ile yükleme yaptım ve ...
Aman Allahım bu nedir böyle yüzlerce olumsuz yorum okumama rağmen iyiki denemişim bir telefonun (Bugün için) başına gelebilecek en harika işlem,henüz bir sorun ile karşılaşmadım ve umarım karşılaşmam,öncelikle arkadaşların dediklerini harfi,harfine aynen yaptım anlatılanları iyi okuyun ve eksik yapmayın çünkü bence işlemlerde eksiklik yapanlar mod konusunda olumsuz düşüncelerini yazmışlar,çalışmayan uygulama olmadı aksine bir oyun yada uygulamadan çıkarken masaüstüne(ana ekran) ne kadar hızlı dönüş yaptığına inanamıyacaksınız,telefonu ilk aldığımdaki stock rom ile bu romun alakası yok win 98 den win 7 ultimateye geçmek kadar harika,çalışmayan oyun,uygulama olmadı,bu romu kuracaksanız ki bence tekrar düşünmeyin,hemen kurun pişman olmazsınız.
Kamera çalışıyor...
Wifi Çalışıyor...
Google Play sorunsuz...
Çalışmayan oyun yok(gameloft dahil)
Ayarlar ve arayüz tamamen esnek ve stabil...
Saygılarımla emeği geçen herkese Teşekkür ederim.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
mesela bu romu begenmedik.eski roma nasil donecez?

- - - Eklendi - - -

1 Hafta önce yüklemek ve yüklememek arasında kaldım,sonra dün akşam bir gayret ile yükleme yaptım ve ...
Aman Allahım bu nedir böyle yüzlerce olumsuz yorum okumama rağmen iyiki denemişim bir telefonun (Bugün için) başına gelebilecek en harika işlem,henüz bir sorun ile karşılaşmadım ve umarım karşılaşmam,öncelikle arkadaşların dediklerini harfi,harfine aynen yaptım anlatılanları iyi okuyun ve eksik yapmayın çünkü bence işlemlerde eksiklik yapanlar mod konusunda olumsuz düşüncelerini yazmışlar,çalışmayan uygulama olmadı aksine bir oyun yada uygulamadan çıkarken masaüstüne(ana ekran) ne kadar hızlı dönüş yaptığına inanamıyacaksınız,telefonu ilk aldığımdaki stock rom ile bu romun alakası yok win 98 den win 7 ultimateye geçmek kadar harika,çalışmayan oyun,uygulama olmadı,bu romu kuracaksanız ki bence tekrar düşünmeyin,hemen kurun pişman olmazsınız.
Kamera çalışıyor...
Wifi Çalışıyor...
Google Play sorunsuz...
Çalışmayan oyun yok(gameloft dahil)
Ayarlar ve arayüz tamamen esnek ve stabil...
Saygılarımla emeği geçen herkese Teşekkür ederim.

deneyimlerin icin tesekkurler.en agir hangi oyunu denedin?
 

nimeemin

Üye
mesela bu romu begenmedik.eski roma nasil donecez?

- - - Eklendi - - -



deneyimlerin icin tesekkurler.en agir hangi oyunu denedin?
the amazing spider manı denedim

- - - Eklendi - - -

dostlar w için ics lerin hepsi hoparlörde patlama yapıyor bu birtek bendemi böyle dinlenemeyecek kadar kötü oluyor buunu düzeltmenin bir yolu yokmu ? yoksa ics nin veritabanı falan mı gerektiriyor bunu sırf bu yüzden stock rom a dönmeyi düşünüyorum.
ses yöneticisi var ordan olmazsa poweramp den filan uygulamalardan dene seste sorun yok

- - - Eklendi - - -

ya sadık hocam bu beta 3 te ve alpha 6 veya 7 miydi hatırlıyamıyorum tam, şu ana kadar harici 10 uygulama yükledim 3-4ünde uygulama daha başlıyamadan durduk yere uygulama kendi kendine res atıyor. bu sorun sadece bende mi var ? neden kaynaklanıyor ? internete giremediğini biliyorum kusura bakma ama bi yardımcı olursan çok makbule gecer.. şimdiden teşekkürler, iyi akşamlar.
tam reset yapmazsan veya indirmeyi tam yapmazsan filan malasef sistem arayüzü duruyor diyor bu sorun bendede oldu:) sen tam yükleme yap
+olarak s3 pack gibi şeyleri yükleme
 

bbarut

Üye
Ağır oyundan kasıt grafik arayüz ise tenten sorunsuz çalışıyor ayrıca örümcek adam ve max payne de sorunsuz,şimdide kies apk üzerinde çalışıyorum umarım oda çalışır.

Kies de sorunsuz çalışıyor...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar beta3 e hiçbir ses, görüntü yada performans modu yüklemenizi önermem sorun yapabiliyorlar.Telefonunuza kalıcı hasar vermiyor fakat nu yüzden herşeyi en baştan yüklemeniz gerekebiliyor.

Hoparlör sesi patlak çıkmasının sebebi müziklerden ve galaxy w nun ses için ses kartı bulunmaması ve amplifikatör olarak yazılım kullanılmasından kaynaklı.Samsungun ses oluşturucu yazılımı oldukça dengeli çalıştığı için hoparlörü bozmuyor ama bu romda müzik sırf kulaklık performansına yönelik yapılandırılmış ve kulaklıkla çok müzik dinleyen biri olarak kaliteli bir kulaklık ile müzikten stock roma göre daha fazla zevk alabileceğinizi garanti ederim.Hoparlör sorunu için ekolayzerdan bası kısın ve müziklerinizin tam kalitede(320kpbs) old. emin olun.

Bazı oyun ve uygulamalar orjinal dil ayarı olarak sistem ayarını kullanmaya ayarlı.Telefon dilini ingilizce yapıp yeniden başlatın ve programın dil ayarlarında ne seçili olursa olsun yinede bir seçim yapıp kaydedin bu programın dil ayarlarını sistemden çıkartır.Daha önce modern combat 3 rest sorununu bu şekilde aştım.Umarım işinize yarar.

Geri dönmek için verdiğim yedeği bütün wipe işlemlerini yaptıktan sonra restore edin yada cwm ile bütün wipe işlemlerini yaptıktan sonra download modu kullanarak bilgisayardan odin ile orjinal rom flashlayın.
 

cool_eagle

Üye
Ağır oyundan kasıt grafik arayüz ise tenten sorunsuz çalışıyor ayrıca örümcek adam ve max payne de sorunsuz,şimdide kies apk üzerinde çalışıyorum umarım oda çalışır.

Kies de sorunsuz çalışıyor...

kies i nasıl çalıştırdın ??
 

absakalli

Üye
ya can't connect camera felan diyo bu hocam yanlış bişeymi yaptım acaba bi format atsam mı ?
 

ahmetalp1

Üye
Kardeşim ellerine kollarına sağlık.Açıkcası tasarımına alısamama ve performansını begenememe korkusundan 1 haftadır kararsız kalmısdım en sonunda yapmaya karar verdim hız olsun tasarım olsun performans olsun 10 numara hale geldi Wonder'im.Telefona beni bagladı tekrar en Fifa 12,Batman,Asphalt7,Backsap,Gangstar,Modern Combat 3,Real footbal 2012 ve bir kac tane daha oyun yükledim bir tane bile kasılma olmadan cok rahat oynuyorum.32 gb h.kartım elimde patladı diye düşünürken burada gordügüm yontemle telimin hafızasını 32 gb yapmış oldum.Abimin SIII ü begenmez hale geldim yani o derece :) Hiç bir hata camera olsun play store olsun wifi olsun hic birine denk gelmedim.Kusursuz stabil akıcı ve harika bi performans ürünü oldum Wonder'im yapandan ekleyenden yardımı ve emegi gecen herkesden ALLAH(cc) binlerce kez razı olsun.TEŞEKKÜRLER :)
 

slvestre-99

Üye
Ya google play sorunlu bisey indirirken indirliyor diyo oyle kaliyo dediklerinizide yaptm.romu sildim bastan kurdum.yedekledim ama bi sorun.google play
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kardeşim uygulamalardan google play e git veriyi temizleye tıkla internetin yavaşsada olabilir.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ya can't connect camera felan diyo bu hocam yanlış bişeymi yaptım acaba bi format atsam mı ?

Kesinlikle romu baştan yükleyin.Bazen böyle hatalar verebiliyor ama bir kez daha deneyince açılıyor kamera ve hiçbir zaman ingilizce olarak yazmaz tabi dili ingilizce seçmediyseniz.Eğer dil türkçe ise kameraya bağlanılamıyor uyarısı verir ve bunu sürekli yapmaz en fazla 1-2 kez yapar sonra açılır.
 

nimeemin

Üye
Ya google play sorunlu bisey indirirken indirliyor diyo oyle kaliyo dediklerinizide yaptm.romu sildim bastan kurdum.yedekledim ama bi sorun.google play
hafızada boş alan yoksa indirilir der sonra hata veriri hafızana bak
 

slvestre-99

Üye
Yok kardes sd.cardda her yer bos sadece googlee playde indirmiyor internete hizli.giriyo baya ama.hic indirmio tarayicida chrome.da hic.biseyde indirmio ya beta 1 yuklesem.sorun gidermi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim ellerine kollarına sağlık.Açıkcası tasarımına alısamama ve performansını begenememe korkusundan 1 haftadır kararsız kalmısdım en sonunda yapmaya karar verdim hız olsun tasarım olsun performans olsun 10 numara hale geldi Wonder'im.Telefona beni bagladı tekrar en Fifa 12,Batman,Asphalt7,Backsap,Gangstar,Modern Combat 3,Real footbal 2012 ve bir kac tane daha oyun yükledim bir tane bile kasılma olmadan cok rahat oynuyorum.32 gb h.kartım elimde patladı diye düşünürken burada gordügüm yontemle telimin hafızasını 32 gb yapmış oldum.Abimin SIII ü begenmez hale geldim yani o derece :) Hiç bir hata camera olsun play store olsun wifi olsun hic birine denk gelmedim.Kusursuz stabil akıcı ve harika bi performans ürünü oldum Wonder'im yapandan ekleyenden yardımı ve emegi gecen herkesden ALLAH(cc) binlerce kez razı olsun.TEŞEKKÜRLER :)
İyi dilekleriniz için teşekkürler.Ama galaxy s3 ü beğenmemezlik yapmayın bence s3 e yükleyin cm9 yada cm10 s3 ün gerçek performansını ancak o zaman anlarsınız.Yoksa orjinal romlu s3 cm9 lu galaxy w yanında sönük kalır ;)
 


Üst Alt