ANIL
Admin
bi' kutlama konusu bi' bu konu kafam oldu mrcommandtr![]()
Bide bizi düşün

bi' kutlama konusu bi' bu konu kafam oldu mrcommandtr![]()

Bide bizi düşün![]()

Paşa..
bi gün yine cep telefonları geneldeyim. Normal bi gün. Bi baktım garip avatarlı(robot gibi bi şey vardı) bi üye de gelmiş yorum yapıyoyorumlar ardarda geldi geldi bi baktık konuşuyoruz
bi kaç gece gececilerde Arda'yla beraber baya güldürdüler beni sağolsun
smart falan yoktu o zamanlar, sonra smart oldum
![]()
701 kullanıyordu sonra N9 aldı, ondan fazla sevindim heralde
Neyse konuya gelelim, (her zamanki gibi yine kişileri tarif etmede zorlanıyorum) telefonlara ilgili, tarafsız yorum yapar, espiri yapar sevindirir beni. Bi de kız arkadaşı var Allah mesut etsin
- - - Eklendi - - -
unutmadan, isminin Can olması ayrı bi güzellik![]()
o gececiler ortamı çok iyiydi sonra ben uyumaya başlayınca işler değişti yahu
N9 un bir incelemesini çekemedim yahu aslında bu akşam çeksem mi sen de montajlarsın
Bu arada kız arkadaşım Sözlüm olur kardeşim onu da dipnot olarak yazıverelim
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.haa evet sözlüydü girmeyelimde![]()

Bide bizi düşün![]()

Allah razı olsun smart kardeşim benimo gececiler ortamı çok iyiydi sonra ben uyumaya başlayınca işler değişti yahu
N9 un bir incelemesini çekemedim yahu aslında bu akşam çeksem mi sen de montajlarsın
Bu arada kız arkadaşım Sözlüm olur kardeşim onu da dipnot olarak yazıverelim
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
Size nolmuş yahu ayıp ediyon Anıl![]()

Size nolmuş yahu ayıp ediyon Anıl![]()

neyse, biz daha bulamadık sen söylenmişsin![]()

Heryerde konun var kardeşim o yüzden dedim iyi bişey yani![]()

söylenmişsin demeyeydin iyiydi Smart lığı çizdirdin
- - - Eklendi - - -
Eyvallah kardeşim![]()

maksat anlaşıldıysa gerisi teferruattır![]()

Vee Smart koşarak geri gelir![]()


yalnız lafı koydu aslında bize susmak düşerdi![]()

hayır furkan
- - - Eklendi - - -
ben mi yaptım onu ?![]()

hayır furkan![]()

'commandtr'ydi abiSizin nikiniz daha once farklimiydi sanki yada benmi yanlis hatirliyorum?

symbian bölümünde tanıştık yanlış hatırlamıyorsam ağır nokiacıdır kendisi ama her zaman objektif olmuştur mavi yazısı hep dikkatimi çeker onun yazdığını anlarım![]()

symbian bölümünde tanıştık yanlış hatırlamıyorsam ağır nokiacıdır kendisi ama her zaman objektif olmuştur mavi yazısı hep dikkatimi çeker onun yazdığını anlarım![]()
ama senin hatrına eski haline döndürebilirim 

