Beni nasıl tanır,tanıtırsınız? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Beni nasıl tanır,tanıtırsınız? :)
Arkadaşlar foruma üyelik tarihim te 2009 lara dayansa da malesef forumda 2012 şubattan beri aktif olarak bulunuyorum.. O günden bu yana symbian ^3 genel,cep genel,windows mobile ve windows phone,meego bölümlerinde ara sıra da kendi şiirleriniz bölümünde faaliyet göstermekteyim.. Bu forum,buradaki ağabeylerim,kardeşlerim,dostlarım hepsi benim ailem gibi oldular öncelikle hepinize çok teşekkür ediyorum ve hakkımdaki kişisel düşüncelerinizi merak ediyorum,iyi kötü her türlü eleştiriye de açığımdır.. :)
 


ANIL

ANIL

Admin
Sanırım ilk mubattimiz gececilerde başlamıştır ya da symbian :) İyisin iyi :D umarım test sürecini başarıyla tamamlarsın :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sanırım ilk mubattimiz gececilerde başlamıştır ya da symbian :) İyisin iyi :D umarım test sürecini başarıyla tamamlarsın :)

ilk symbianda başladı Anıl,benim cihaza flash atacaktın yalan ettin :D Gökçen abi halletti sağolsun :ehe İyisin iyi de pek güzel oldu yani :zzz: Umarım kardeşim inşallah :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
forumda ilk tanıştığım abilerimden yalnız başlarda abi olarak görmüyordum onu çünkü çok kafadengiydi hala da öyle gerçi...Böyle özelden arasıra ulaşırdık birbirimize yazın yayvan yayvan konuşurduk falan vaktin nasıl geçtiğini anlamazdım :D bu arada moderatör olmuşun hayırlı olsun diyelim :pro2: benim kullandığım mahlalarla bana cevap vermesi hoşuma gidiyor (hacı, hafız, muhtar, baba, müdür :D) çünkü kimle öyle konuşsam benle alay ediyor :off: kendisi rap müzik icra eder ama bi' çalışmanı göremedik be müdür :pro2: iyi birisidir yalnız atarlıdır agresiftir :ehe yazın başlarında wp bölümünde az goygoyun dibine vurmadık :D kızdırmayın sinirlendirmeyin şeker gibi adam :D yalnız damarına basarsanız yiyeceğiniz laflara hazır olun ki bunu gördüm cep genelde az buçuk yaşadımda :pro2: sağlam adamdır tanınası birisidir öyle...
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
forumda ilk tanıştığım abilerimden yalnız başlarda abi olarak görmüyordum onu çünkü çok kafadengiydi hala da öyle gerçi...Böyle özelden arasıra ulaşırdık birbirimize yazın yayvan yayvan konuşurduk falan vaktin nasıl geçtiğini anlamazdım :D bu arada moderatör olmuşun hayırlı olsun diyelim :pro2: benim kullandığım mahlalarla bana cevap vermesi hoşuma gidiyor (hacı, hafız, muhtar, baba, müdür :D) çünkü kimle öyle konuşsam benle alay ediyor :off: kendisi rap müzik icra eder ama bi' çalışmanı göremedik be müdür :pro2: iyi birisidir yalnız atarlıdır agresiftir :ehe yazın başlarında wp bölümünde az goygoyun dibine vurmadık :D kızdırmayın sinirlendirmeyin şeker gibi adam :D yalnız damarına basarsanız yiyeceğiniz laflara hazır olun ki bunu gördüm cep genelde az buçuk yaşadımda :pro2: sağlam adamdır tanınası birisidir öyle...

kardeşim,forumda beni en iyi sen tanımışsın sanırım :kıskıs: Bu saatten sonra artık cep genel veya herhangi bir yerde isteyen damarıma basabilir kesinlikle kimseyle tartışmaya girmem,laf dalaşına tutuşmam bunu iyi öğrendim artık :) Pmleri kestin bu arada atmıyorsun hiç ama hiç unutmam bir keresinde biriyle tartışırken pmden Caaaaaaaan hayııır diye bir mesaj atmıştın düşündükçe gülüyorum :kıskıs: Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim kardeşim,çalışmalarımdan bir tane pmden yolluyorum sana şimdi ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye


kardeşim,forumda beni en iyi sen tanımışsın sanırım :kıskıs: Bu saatten sonra artık cep genel veya herhangi bir yerde isteyen damarıma basabilir kesinlikle kimseyle tartışmaya girmem,laf dalaşına tutuşmam bunu iyi öğrendim artık :) Pmleri kestin bu arada atmıyorsun hiç ama hiç unutmam bir keresinde biriyle tartışırken pmden Caaaaaaaan hayııır diye bir mesaj atmıştın düşündükçe gülüyorum :kıskıs: Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim kardeşim,çalışmalarımdan bir tane pmden yolluyorum sana şimdi ;)
valla aabi düşünmeden abanmıştım klavyeye :D bekliyorum :op:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Yakından fazla tanımasam da tanıdığım kadarıyla adamsın. Neşeli, zeki ve bilgilisinde. Muhabbetin de iyi. Daha ne istenebilir ki senden :D

Bir rap sever olarak çalışmalarını dinlemeyi ben de istiyorum :cool
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yakından fazla tanımasam da tanıdığım kadarıyla adamsın. Neşeli, zeki ve bilgilisinde. Muhabbetin de iyi. Daha ne istenebilir ki senden :D

Bir rap sever olarak çalışmalarını dinlemeyi ben de istiyorum :cool

teşekkür ederim kardeşim sağolasın,sana da yollayayım o zaman :)
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
tesadüfen symbian3 bölümünde karşılaştım galiba daha sonra telefondan mevzuya girdik o zamandan beri forumda konuştuğum nadir isimlerden biridir kendisi :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tanışmamız bir pm ile başladı sanıyorsam sonrasında devam etti abi kardeş takılıyoruz şimdi :ehe
 
-efşan

-efşan

Üye
Nasıl tanırız, nasıl tanıtırız...
Zannediyorum ki tanıtmaya bizim dilimiz yetmez.. Tanıdığım kadarı ile anlatacak olursam şayet; ne benim vaktim yeter anlatmaya, ne sizin vaktiniz yeter okumaya..
Çok değerli, saygılı, hoş görülü; şair ruhlu herif:D
Anlatamadıklarımdan anla seni Can'ım..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tesadüfen symbian3 bölümünde karşılaştım galiba daha sonra telefondan mevzuya girdik o zamandan beri forumda konuştuğum nadir isimlerden biridir kendisi :)

Eyvallah kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

[ENGİN];5414442' Alıntı:
tanışmamız bir pm ile başladı sanıyorsam sonrasında devam etti abi kardeş takılıyoruz şimdi :ehe

Abim benim :sarıl:


- - - Eklendi - - -

Nasıl tanırız, nasıl tanıtırız...
Zannediyorum ki tanıtmaya bizim dilimiz yetmez.. Tanıdığım kadarı ile anlatacak olursam şayet; ne benim vaktim yeter anlatmaya, ne sizin vaktiniz yeter okumaya..
Çok değerli, saygılı, hoş görülü; şair ruhlu herif:D
Anlatamadıklarımdan anla seni Can'ım..

Çok çok sağol abi acayip duygulandırdın somuru:
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Hoşuma gidiyo :yuru Emeğin ne olduğunu çok iyi bilen ve saolsun zor şartlar altında beni anlamaya çalışıp yardımcı olmaya çalışan biri saol Can :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bi' kutlama konusu bi' bu konu kafam oldu mrcommandtr :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Paşa :sirit: ..
bi gün yine cep telefonları geneldeyim. Normal bi gün. Bi baktım garip avatarlı(robot gibi bi şey vardı) bi üye de gelmiş yorum yapıyo :D yorumlar ardarda geldi geldi bi baktık konuşuyoruz :ehe bi kaç gece gececilerde Arda'yla beraber baya güldürdüler beni sağolsun :op: smart falan yoktu o zamanlar, sonra smart oldum :ehe
701 kullanıyordu sonra N9 aldı, ondan fazla sevindim heralde :D
Neyse konuya gelelim, (her zamanki gibi yine kişileri tarif etmede zorlanıyorum :D ) telefonlara ilgili, tarafsız yorum yapar, espiri yapar sevindirir beni. Bi de kız arkadaşı var Allah mesut etsin :)


- - - Eklendi - - -

unutmadan, isminin Can olması ayrı bi güzellik :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
haa evet sözlüydü girmeyelimde :sirit:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt