MrCommanDTr
Emekli Yönetici
Beni nasıl tanır,tanıtırsınız? :)
Arkadaşlar foruma üyelik tarihim te 2009 lara dayansa da malesef forumda 2012 şubattan beri aktif olarak bulunuyorum.. O günden bu yana symbian ^3 genel,cep genel,windows mobile ve windows phone,meego bölümlerinde ara sıra da kendi şiirleriniz bölümünde faaliyet göstermekteyim.. Bu forum,buradaki ağabeylerim,kardeşlerim,dostlarım hepsi benim ailem gibi oldular öncelikle hepinize çok teşekkür ediyorum ve hakkımdaki kişisel düşüncelerinizi merak ediyorum,iyi kötü her türlü eleştiriye de açığımdır.. 

umarım test sürecini başarıyla tamamlarsın
İyisin iyi de pek güzel oldu yani
Umarım kardeşim inşallah
benim kullandığım mahlalarla bana cevap vermesi hoşuma gidiyor (hacı, hafız, muhtar, baba, müdür
kendisi rap müzik icra eder ama bi' çalışmanı göremedik be müdür
Bu saatten sonra artık cep genel veya herhangi bir yerde isteyen damarıma basabilir kesinlikle kimseyle tartışmaya girmem,laf dalaşına tutuşmam bunu iyi öğrendim artık 



Emeğin ne olduğunu çok iyi bilen ve saolsun zor şartlar altında beni anlamaya çalışıp yardımcı olmaya çalışan biri saol Can 
