Beni nasıl tanır,tanıtırsınız? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Paşa :sirit: ..
bi gün yine cep telefonları geneldeyim. Normal bi gün. Bi baktım garip avatarlı(robot gibi bi şey vardı) bi üye de gelmiş yorum yapıyo :D yorumlar ardarda geldi geldi bi baktık konuşuyoruz :ehe bi kaç gece gececilerde Arda'yla beraber baya güldürdüler beni sağolsun :op: smart falan yoktu o zamanlar, sonra smart oldum :ehe
701 kullanıyordu sonra N9 aldı, ondan fazla sevindim heralde :D
Neyse konuya gelelim, (her zamanki gibi yine kişileri tarif etmede zorlanıyorum :D ) telefonlara ilgili, tarafsız yorum yapar, espiri yapar sevindirir beni. Bi de kız arkadaşı var Allah mesut etsin :)


- - - Eklendi - - -

unutmadan, isminin Can olması ayrı bi güzellik :D

Allah razı olsun smart kardeşim benim :) o gececiler ortamı çok iyiydi sonra ben uyumaya başlayınca işler değişti yahu :) N9 un bir incelemesini çekemedim yahu aslında bu akşam çeksem mi sen de montajlarsın :ehe Bu arada kız arkadaşım Sözlüm olur kardeşim onu da dipnot olarak yazıverelim :) Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.


- - - Eklendi - - -

haa evet sözlüydü girmeyelimde :sirit:

:evet:


- - - Eklendi - - -



Bide bizi düşün :ehe

Size nolmuş yahu ayıp ediyon Anıl :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


Allah razı olsun smart kardeşim benim :) o gececiler ortamı çok iyiydi sonra ben uyumaya başlayınca işler değişti yahu :) N9 un bir incelemesini çekemedim yahu aslında bu akşam çeksem mi sen de montajlarsın :ehe Bu arada kız arkadaşım Sözlüm olur kardeşim onu da dipnot olarak yazıverelim :) Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.


- - - Eklendi - - -



:evet:


- - - Eklendi - - -



Size nolmuş yahu ayıp ediyon Anıl :ehe

neyse, biz daha bulamadık sen söylenmişsin :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
yalnız lafı koydu aslında bize susmak düşerdi :pro2:
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Sizin nikiniz daha once farklimiydi sanki yada benmi yanlis hatirliyorum?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
symbian bölümünde tanıştık yanlış hatırlamıyorsam ağır nokiacıdır kendisi ama her zaman objektif olmuştur mavi yazısı hep dikkatimi çeker onun yazdığını anlarım :D
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
symbian bölümünde tanıştık yanlış hatırlamıyorsam ağır nokiacıdır kendisi ama her zaman objektif olmuştur mavi yazısı hep dikkatimi çeker onun yazdığını anlarım :D

aynen mavi yazı :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
symbian bölümünde tanıştık yanlış hatırlamıyorsam ağır nokiacıdır kendisi ama her zaman objektif olmuştur mavi yazısı hep dikkatimi çeker onun yazdığını anlarım :D

değiştirdim kardeşim yazıyı :hmmm ama senin hatrına eski haline döndürebilirim :)


Evet Kurtuluş abi commandtr idi nickim evvelden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
valla çok kısa süre de meeGo bölümünde tanıştık kişisel olarak tanışmasak da kendisi çok yardım sever ve de iyi niyetli biri :) cana da yakın :D anladığım kadarıyla oldukça da çalışkan bir üstat :naughty:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim kardeşim sağolasın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt