Beni nasıl tanır,tanıtırsınız? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


değiştirdim kardeşim yazıyı :hmmm ama senin hatrına eski haline döndürebilirim :)


Evet Kurtuluş abi commandtr idi nickim evvelden :)

estağfurullah senin tercihin tabi bir sen bir de crazy_oruc kullanıyordu o maviyi :) bu arada crazy_oruc görünmüyor banmı yedi :hmmm
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ben daha önce nasıl göremedim kuzumun konusunu :kıskıs: Telefon alma sürecinde sürekli yanında olduğum abim :kıskıs: Seviyorum seni bunu bil İstanbul'a gelince bir tatlı ısmarlarsın artık :ehe Kısacası adamın 5. dereceden köküsün abim bu da eşittir Sonsuz üzeri 1/5 eder :ehe
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben daha önce nasıl göremedim kuzumun konusunu :kıskıs: Telefon alma sürecinde sürekli yanında olduğum abim :kıskıs: Seviyorum seni bunu bil İstanbul'a gelince bir tatlı ısmarlarsın artık :ehe Kısacası adamın 5. dereceden köküsün abim bu da eşittir Sonsuz üzeri 1/5 eder :ehe

Eyvallah kardeşim sen gel ben sana tatlının küpkökünü ısmarlarım bu da bir çok porsiyon eder :ehe


- - - Eklendi - - -



Tamam simdi tanidim.
beni sikayet etmistin degilmi :D

şikayet mi :hmmm Vallahi hatırlamıyorum abi nasıl bir şikayet :bilmm
 
Tuba

Tuba

Üye
Hakkında yazabileceğim tek bir kötü söz dahi olamaz sevilen-sevdiğim bir kardeşimsin :oke:
 
lolaman

lolaman

Üye
İyi bilirdik baktıkca adına aklıma Comandate yani Alex geliyor :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Necati Can namidiger MrcommandTr:
Saygi,sevgi gibi butun kutsal degerlerimiz damarlarina işlemiş,yeri gelince asabi,yeri gelince sevecen,yeri gelince otoriter olmayi başarabilen akli bir fikri bir ici bir dışı bir kardeşimin. Ne ise o dobra adamdir vesselam. Lafi eveleyip gevelemez dogrusunun peşinde lafinin arkasinda durur. Bu arada sesi de cok guzel ayni yüregi gibi :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İyi bilirdik baktıkca adına aklıma Comandate yani Alex geliyor :D

Eyvallah kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

Necati Can namidiger MrcommandTr:
Saygi,sevgi gibi butun kutsal degerlerimiz damarlarina işlemiş,yeri gelince asabi,yeri gelince sevecen,yeri gelince otoriter olmayi başarabilen akli bir fikri bir ici bir dışı bir kardeşimin. Ne ise o dobra adamdir vesselam. Lafi eveleyip gevelemez dogrusunun peşinde lafinin arkasinda durur. Bu arada sesi de cok guzel ayni yüregi gibi :tebessüm:

Allah razı olsun abi gururlandırdın beni vallahi,duygulandım yahu somuru: Büyüklermin yolundan gidiyorum canım abim :)
 
codblackops2

codblackops2

Üye
iyi birisi,samimi sohbet edilesi cana yakın birisisin:)

- - - Eklendi - - -

ben bu konuya önceden yorum yaptım diye hatırlıyorum ama yapmamışım :allalla:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi birisi,samimi sohbet edilesi cana yakın birisisin:)

- - - Eklendi - - -

ben bu konuya önceden yorum yaptım diye hatırlıyorum ama yapmamışım :allalla:

teşekkür ederim kardeşim :) Yüzyüze sohbet imkanımız da olur inşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
abilerin gülü-dibidir :D çok sevdiğim bir kişidir..bazen face te sürekli paylaştığı fotolar yüzünden bıkıyorum ama iyi bir insan :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abilerin gülü-dibidir :D çok sevdiğim bir kişidir..bazen face te sürekli paylaştığı fotolar yüzünden bıkıyorum ama iyi bir insan :D

karıştırmıyon di mi ciğerim ben pek paylaşım yapmam facede ama :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nazar etme ne olur,sev senin de olur ciğerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Bitanesin...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt