Nvidianın optimus teknolojisi vardır. Nvidia ayarlarından bulabilirsiniz. Oradaki ayarlardan uygulamalara ekran kartı atayabilirsin.
Pil tasarrufundan dolayı dahili iş gördüğü sürece sistem dahiliyi tercih ediyor. Güç tasarruf seçeneklerinde ekran kartı seçimi olması lazım. W7 mi kullanıyorsun yoksa xp mi?
Nvidiayı bilgisayar tanıyor mu tanıttın mı?
herhangi bir oyuna sağ tıkladığında grafik işlemciyi çalıştır seçeneği gelmiyorsa nvida denetim masası araç çubuğundaki masaüstü açılır menüsünü genişletin ardından masaüstü bağlam menüsü ekle ve bağlam menüsüne "grafik işlemci ile çalıştır" seçeneğini ekle şıklarını işaretleyin. Bunu yaptığınızda, istediğiniz bir uygulama motoruna sağ tıklayıp istediğiniz grafik işlemciyi seçme şansınız olacak.
oyuna sağ tiklayip dediğin işlemi gerekleştirmek istiyorum ama oyun bile açilmiyor
sürücülerde problem olabilir kaldırıp tekrar güncel sürücüleri kurun.
oyuna sağ tiklayip dediğin işlemi gerekleştirmek istiyorum ama oyun bile açilmiyor
oyunun simgesini sağ tıklayacaksınız, çift tıklayıp oyuna girmeyeceksiniz.
blyrm ama olmuo
Oyunun simgesine sağ tıklayamıyor musun yani?
tıklıyorum ama olmuyor oyunu açılırken yine aynı hata ekran kartınız karşılamıyor diyor ...
