H.TOGAN
Üye
Ben karşımdakine nasıl hitap etmek istersem öyle ederim. İster yererim ister yüceltirim. Bu da benim insiyatifime kalmış bir şeydir.
Htc one x donanımı itibari ile s3'ten iyi. Ama menü geçişlerinde kasıyor. Ne yani telefonu kasan kullanıcıların hiç biri mi telefonu kullanmayı bilmiyor?
Lumia 920 kesinlikle s3'ten hızlı. Kanıtla diyeceksin saat 9.30 pc başına geçince sana kanıtlayacağım.
Stabillik = Lumia 920
Uygulama yani sizin meşhur ihtiyaçlarınız.. Söyleyin bana hangi istediğiniz uygulama wp'de yok? Facebook var, Instagram var, varda var. Girip bakabilirsiniz zaten siteden. Ee, sorun nedir?
Afferim böyle devam et! Ne yazdıklarımdan bir şey anlamıssın nede goruslerimdem. Ben sana uygulamadan bahsettimmi? Android de bu var wp da yok dedimmi? Bak senden önce yazan kardesim ne dedigimi anlamıs ve ona göre yorumunu yapmış! Ve nekadar yanlış bir tabir kullandığının farkındamısın; ne demek ben karsımdakiyle istediğim tarzda konuşurum? Bu dünyaları ben yarattım havası nedir hanım kardesim, insanlara saygı göstermek bu kadarmı zor? Hayat tecrübeler halkasıdır; karşınızdaki insana saygılı olmak zorundasınız her zaman, benim size bir saygısızlıgımmı oldu da bana karşı böyle savunma yapıyorsunuz? Size kotu bir şey demedim sadece burda muhabbetim olmayan bir insanın benimle bu sekilde konuşması hoşuma gitmedi. Elbette burası kimsenin birbirini görmeden fikirlerini tartıştığı bir forum, sizde fikrinizi söyleyeceksiniz; bende. Ama birbirimize saygılı olarak
şuda olabllir hocam ; en az kullandığınız programı mı kapatıyor sistem acaba? Belkide bu sekilde calısıyordur wp multitaskink sistemi?
tabi s 3 ü bilmiyorum ama ben galaxy s de 6 uygulama actım bi an elimde sıcaklık hissettim telefon yanacak sandım suya sokmayı düşündüm 