H.TOGAN
Üye
o kadar uygulama acma bak telefon alev alırtabi s 3 ü bilmiyorum ama ben galaxy s de 6 uygulama actım bi an elimde sıcaklık hissettim telefon yanacak sandım suya sokmayı düşündüm
hakeeten öyle diyorşar meego için n9mu alsak acaba ama bu nokia meego yu gelişrirmek yerine wp8 zaman ayırmış bi haberde okudum
Kardesim gs3 un islemcisi 32 nanometre öyle kolay kolay ısınmaz
ilk ve son meegolu cihazımız olacak n9 dedigi anda nokia; linux firmasını kusturdu, bunu gören samsung ise linux firmasına; gel baba biz seninle meego yu devam ettirelim isminide Tizen koyalım dedi
tabi s 3 ü bilmiyorum ama ben galaxy s de 6 uygulama actım bi an elimde sıcaklık hissettim telefon yanacak sandım suya sokmayı düşündüm 


