Telefon Tavsiyesi Galaxy S III vs Nokia Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
o kadar uygulama acma bak telefon alev alır :) tabi s 3 ü bilmiyorum ama ben galaxy s de 6 uygulama actım bi an elimde sıcaklık hissettim telefon yanacak sandım suya sokmayı düşündüm :) hakeeten öyle diyorşar meego için n9mu alsak acaba ama bu nokia meego yu gelişrirmek yerine wp8 zaman ayırmış bi haberde okudum

Kardesim gs3 un islemcisi 32 nanometre öyle kolay kolay ısınmaz ;) bataryanın daha 45 derece sıcaklığın üstüne çıktığını görmedim. Meego sistemine gelicek olursam nokia bu sistemi samsunga kaptırdı:( ilk ve son meegolu cihazımız olacak n9 dedigi anda nokia; linux firmasını kusturdu, bunu gören samsung ise linux firmasına; gel baba biz seninle meego yu devam ettirelim isminide Tizen koyalım dedi:ehe
 


aleranol

aleranol

Üye
Bakın siz daha sgs3 un nasıl bir cihaz olduğunu anlamamıssınız bir dünya özellik var bu cihazda kimisi sizin gibi ne işime yarayacakki der; kimisi benim gibi her ozellegini kullanır.mesela benim kameranın göz takip sistemi çok işime yarıyor devamlı kitap okudugumdan ekranın sürekli açık kalması çok güzel bir özellik, yada dead trigger oynarken playstation kontrollerini telefona bağlayıp oynayabilmek , 1 trebayt harddisk bağlayıp hafıza problemini ortadan kaldırmak, sbeam vasıtasıyla başka bir sgs3 e 1/5 gb. lık bir dosyayı 47 saniyede gonderebilmek. Daha burda sayamadıgım bir dünya özellik ..... Lumia 800 u bende kullandım ve wp. sisteminin ne kadar sitabil bir sistem olduğunu çok iyi biliyorum ama sadece sitabillik yeterli mi sizce? Kullanıcının ihtiyaclarıda önemli degilmi? Bakın ne güzel demişsiniz lumia lar güzel ama ben note 2 alacağım. Neden note 2 ? Çünkü ihtiyaçlarınızı o cihazla giderebileceginizi düşünüyorsunuz ve size göre en iyisi o! Her zaman sunu söylerim en iyi telefon kisinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan telefondur ve bu herkese göre değişir; bu sebebden dolayı en iyi diye bir tabir olamaz......

sana şöyle söyleyeyim. Benim note da bulduğum tek+ özellik ekranın ayrılması ve kolay dosya hazırkamak. Bunun bu yıl bendeki önemini bilemezsiniz akıllı tahtalarla bağım arttığı için bunu alıcam. Yoksa lumiayı alır çok uzun süre sıkılmadan kullanırım. Benimiçin önemliolan stabillik performans internet kamera. Bu lumiada var. Ama ben ders notları yüzünden bunu alıcağım. İhtiyacım lumia ama bazı şeylerden kısıp derse veriyorum. Tamamıyla bir istisnayım daha birçok nedenim var. Senin saydığın özelşikleri düşünüyorumda. Aynı hızda dosya aktarımını tüm bt4.0 lı cihazlar yapıyor bunu biliyormusun? Ben sen nfc ne olduğunu bilmeden c7si olan arkadaşımla nfx ile oyun oynuyordum. Kalkmışın bana ders veriyorsun. İyiki almışsın s3. Paşa paşa kullan. ben sana lumianın özelliklerini saysamda saymasamda sen at gözlükleri ile tek bir yöne bakıyorsun. Kusura bakma daha fazla şey öğretecek zamanım yok şuan.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


sana şöyle söyleyeyim. Benim note da bulduğum tek+ özellik ekranın ayrılması ve kolay dosya hazırkamak. Bunun bu yıl bendeki önemini bilemezsiniz akıllı tahtalarla bağım arttığı için bunu alıcam. Yoksa lumiayı alır çok uzun süre sıkılmadan kullanırım. Benimiçin önemliolan stabillik performans internet kamera. Bu lumiada var. Ama ben ders notları yüzünden bunu alıcağım. İhtiyacım lumia ama bazı şeylerden kısıp derse veriyorum. Tamamıyla bir istisnayım daha birçok nedenim var. Senin saydığın özelşikleri düşünüyorumda. Aynı hızda dosya aktarımını tüm bt4.0 lı cihazlar yapıyor bunu biliyormusun? Ben sen nfc ne olduğunu bilmeden c7si olan arkadaşımla nfx ile oyun oynuyordum. Kalkmışın bana ders veriyorsun. İyiki almışsın s3. Paşa paşa kullan. ben sana lumianın özelliklerini saysamda saymasamda sen at gözlükleri ile tek bir yöne bakıyorsun. Kusura bakma daha fazla şey öğretecek zamanım yok şuan.

Öncelikle üslubuna dikkat et! Karsında çocuk yok 33 yaşında 2 çocuk babası bir adam var ne kullandıgın yada ne kullanıcagında beni ilgilendirmez! İster lumia 920 kullan istersen note banene ! Daha adabın la tartışmayı ogrenmemissin birde gelmiş bana ders vermeye çalışıyorsun, ayriyetten bulututh 4.0 ile 1/5 gb. dosyayı sen 45-50 saniyede başka telefona gonder ; elimdeki gs3 u sana vereceğim! Sbeam teknolojisi ile nfc ve bulutootth u karıştırma.(sbeam teknolojisi de nfc donanımını kullanarak veri transferi yapar ama nfc den çok daha hızlıdır)

At gözlüğü filan ne demek? Su konuda daha A cihazı B cihazından iyidir demedim sadece bana uygunu olan bu cihaz (sgs3) dedim ne 920 yi assagıladım nede sgs3 u göklere çıkardım. İnsanlara at gözlüğü yakıştırması yapmadan önce, kendininizin bir eleştirisini yapın......
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Kardesim gs3 un islemcisi 32 nanometre öyle kolay kolay ısınmaz ;) bataryanın daha 45 derece sıcaklığın üstüne çıktığını görmedim. Meego sistemine gelicek olursam nokia bu sistemi samsunga kaptırdı:( ilk ve son meegolu cihazımız olacak n9 dedigi anda nokia; linux firmasını kusturdu, bunu gören samsung ise linux firmasına; gel baba biz seninle meego yu devam ettirelim isminide Tizen koyalım dedi:ehe

Aslına bakarsan Nokia ya da Samsung Linux ile anlaşmadı zaten buna gerekte yok.Nokia Intel ile birlikte MeeGo'yu geliştirdi ve bıraktı.Bunun üzerine Samsung Intel'le birlikte çalışarak Tizen'i geliştirmeye başladı.Ayrıca Nokia'dan ayrılan bir grupta (Jolla) MeeGo'yu geliştirmeye devam etmeye çalışacağını ve yeni telefonlar üreteceğini açıkladı.Yani Tizen'in tam olarak MeeGo'nun halefi olup olmayacağı şuanlık bilinmiyor fakat her halükarda bu mükemmel sistemi devam ettirecek bir Jolla var.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
:hmmm
:hmmm
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


Aslına bakarsan Nokia ya da Samsung Linux ile anlaşmadı zaten buna gerekte yok.Nokia Intel ile birlikte MeeGo'yu geliştirdi ve bıraktı.Bunun üzerine Samsung Intel'le birlikte çalışarak Tizen'i geliştirmeye başladı.Ayrıca Nokia'dan ayrılan bir grupta (Jolla) MeeGo'yu geliştirmeye devam etmeye çalışacağını ve yeni telefonlar üreteceğini açıkladı.Yani Tizen'in tam olarak MeeGo'nun halefi olup olmayacağı şuanlık bilinmiyor fakat her halükarda bu mükemmel sistemi devam ettirecek bir Jolla var.

Doğru diyorsun linux la inteli karıştırdım ben. Duzelttigin için teşekkür ederim;)
 
aleranol

aleranol

Üye
Öncelikle üslubuna dikkat et! Karsında çocuk yok 33 yaşında 2 çocuk babası bir adam var ne kullandıgın yada ne kullanıcagında beni ilgilendirmez! İster lumia 920 kullan istersen note banene ! Daha adabın la tartışmayı ogrenmemissin birde gelmiş bana ders vermeye çalışıyorsun, ayriyetten bulututh 4.0 ile 1/5 gb. dosyayı sen 45-50 saniyede başka telefona gonder ; elimdeki gs3 u sana vereceğim! Sbeam teknolojisi ile nfc ve bulutootth u karıştırma.(sbeam teknolojisi de nfc donanımını kullanarak veri transferi yapar ama nfc den çok daha hızlıdır)

At gözlüğü filan ne demek? Su konuda daha A cihazı B cihazından iyidir demedim sadece bana uygunu olan bu cihaz (sgs3) dedim ne 920 yi assagıladım nede sgs3 u göklere çıkardım. İnsanlara at gözlüğü yakıştırması yapmadan önce, kendininizin bir eleştirisini yapın......

valla şöyle söyleyeyim nfcyi bir transfer aygıtı olarak bilmiyorsan daha hiçbirşey söyleyemem. Almışsım ama ne olduğunu henüz bilmiyorsun. İstersen 4çocuğun olsun ama burada bilmiyorsun falan şöyle böyle hiç olmuyor. Atgözlüğünü ben android ve fanlarına kullanırım ki yazıların bu yönde idi. Bana wp için atgözlüğü takmışsın desen hayır dostum ben ... Diye devam ederim abartılacak birşey yok. Açıklamanı yaparsın. Boşuna tartışmayalım bence. Bir önceki alıntımdaki son sözüne katılıyorum sadece.


- - - Eklendi - - -

ayrıca diğer özeleştiri veya uslüp bilmiyorsun kelimelerini kabul etmiyorum. Mecaz anlamlı bir kelimeye karşılık bukadar celallenmek doğru değil bence. Önce bunları bilmeniz gereklidir. Ne yazık ki bazı şeyleri oturtmadan 33 yaşda pek önemli değil. Ne insanlar vardır 60 yaşında adam olamamış, ne insanlar da vardır ki 20yaşında filozof olmuş.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


valla şöyle söyleyeyim nfcyi bir transfer aygıtı olarak bilmiyorsan daha hiçbirşey söyleyemem. Almışsım ama ne olduğunu henüz bilmiyorsun. İstersen 4çocuğun olsun ama burada bilmiyorsun falan şöyle böyle hiç olmuyor. Atgözlüğünü ben android ve fanlarına kullanırım ki yazıların bu yönde idi. Bana wp için atgözlüğü takmışsın desen hayır dostum ben ... Diye devam ederim abartılacak birşey yok. Açıklamanı yaparsın. Boşuna tartışmayalım bence. Bir önceki alıntımdaki son sözüne katılıyorum sadece.


- - - Eklendi - - -

ayrıca diğer özeleştiri veya uslüp bilmiyorsun kelimelerini kabul etmiyorum. Mecaz anlamlı bir kelimeye karşılık bukadar celallenmek doğru değil bence. Önce bunları bilmeniz gereklidir. Ne yazık ki bazı şeyleri oturtmadan 33 yaşda pek önemli değil. Ne insanlar vardır 60 yaşında adam olamamış, ne insanlar da vardır ki 20yaşında filozof olmuş.

Allahını peygamberini seversen sen neyden bahsediyorsun yok nfc yi bilmiyormusum yok su yok bu. Yok 60 ına gelirmiş bazıları da bir halttan anlamazmıs, kimiside 20 sinde filozof olurmuş! Senmisin o filozof?
Su konudaki yazılarımı keske adam gibi bir okusaydın da bu kadar sacmalamasaydın; Önce adam gibi yazılanları anla ; sonra kendini filozof gibimi görmek istiyorsun yoksa başka bir sekildemi görmek istiyorsun ben karısmıyorum. İyi forumlar dilerim filozof insan.....

Ekleme: Bundan sonra bosu bosuna benim yazdıgım yorum üstüne yorum yapma; seni yasaklı listesine aldığım için yaptıgın yorumları goremem! Yazdıgın hicbirsey bu saatten sonra beni alakadar etmez! İyi forumlar dilerim....
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
:locked:
 


Üst Alt