Öncelikle bu iki telefon hakkında düşüncelerimi paylaşınca forumdaki birçok kişiden kötü eleştiri alacağım biliyorum ama umrumda değil. Arkadaşım ben senelerdir iOS ve Android kullanıyorum, şu anda da HTC One X kullanıyorum ama emin ol ki Lumia 920'yi gördükten sonra One X'i elden çıkaracağım. Alıntı yaptığın mesajlarda Galaxy S3 tasarım olarak daha iyi diyen biri olmuş. Tabi bu öznel bir yargı fakat Lumia tasarım olarak ezmiş geçmiş, göz var nizam var. Ayrıca bilgilerime dayanarak söylüyorum, uzun uzun açıklama yapmaya da gerek duymuyorum, Lumia 920 Samsung Galaxy S3'ten daha iyi bir performansa sahip olacak. Eminim bundan. Tabi ki Android kadar uygulaması olmasa da Windows önümüzdeki zamanda çok tercih edilecek diye düşünüyorum, Android'den Windows'a geçiş de çok yaşanır sanıyorum. Mesela ben geçeceğim. Uzun lafın kısası Lumia 920 der susarım. İyi forumlar.