Telefon Tavsiyesi Galaxy S III vs Nokia Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


Ben karşımdakine nasıl hitap etmek istersem öyle ederim. İster yererim ister yüceltirim. Bu da benim insiyatifime kalmış bir şeydir.
Htc one x donanımı itibari ile s3'ten iyi. Ama menü geçişlerinde kasıyor. Ne yani telefonu kasan kullanıcıların hiç biri mi telefonu kullanmayı bilmiyor?
Lumia 920 kesinlikle s3'ten hızlı. Kanıtla diyeceksin saat 9.30 pc başına geçince sana kanıtlayacağım.
Stabillik = Lumia 920
Uygulama yani sizin meşhur ihtiyaçlarınız.. Söyleyin bana hangi istediğiniz uygulama wp'de yok? Facebook var, Instagram var, varda var. Girip bakabilirsiniz zaten siteden. Ee, sorun nedir?

Afferim böyle devam et! Ne yazdıklarımdan bir şey anlamıssın nede goruslerimdem. Ben sana uygulamadan bahsettimmi? Android de bu var wp da yok dedimmi? Bak senden önce yazan kardesim ne dedigimi anlamıs ve ona göre yorumunu yapmış! Ve nekadar yanlış bir tabir kullandığının farkındamısın; ne demek ben karsımdakiyle istediğim tarzda konuşurum? Bu dünyaları ben yarattım havası nedir hanım kardesim, insanlara saygı göstermek bu kadarmı zor? Hayat tecrübeler halkasıdır; karşınızdaki insana saygılı olmak zorundasınız her zaman, benim size bir saygısızlıgımmı oldu da bana karşı böyle savunma yapıyorsunuz? Size kotu bir şey demedim sadece burda muhabbetim olmayan bir insanın benimle bu sekilde konuşması hoşuma gitmedi. Elbette burası kimsenin birbirini görmeden fikirlerini tartıştığı bir forum, sizde fikrinizi söyleyeceksiniz; bende. Ama birbirimize saygılı olarak;). Umarım bu dediklerimi bir düşünürsünüz .......
 


Placebo-

Placebo-

Üye
Afferim böyle devam et! Ne yazdıklarımdan bir şey anlamıssın nede goruslerimdem. Ben sana uygulamadan bahsettimmi? Android de bu var wp da yok dedimmi? Bak senden önce yazan kardesim ne dedigimi anlamıs ve ona göre yorumunu yapmış! Ve nekadar yanlış bir tabir kullandığının farkındamısın; ne demek ben karsımdakiyle istediğim tarzda konuşurum? Bu dünyaları ben yarattım havası nedir hanım kardesim, insanlara saygı göstermek bu kadarmı zor? Hayat tecrübeler halkasıdır; karşınızdaki insana saygılı olmak zorundasınız her zaman, benim size bir saygısızlıgımmı oldu da bana karşı böyle savunma yapıyorsunuz? Size kotu bir şey demedim sadece burda muhabbetim olmayan bir insanın benimle bu sekilde konuşması hoşuma gitmedi. Elbette burası kimsenin birbirini görmeden fikirlerini tartıştığı bir forum, sizde fikrinizi söyleyeceksiniz; bende. Ama birbirimize saygılı olarak;) ilerde muhabbetlmizde artar belki; o zaman zaten sizden böyle bir istekte bulunmam. Umarım bu dediklerimi bir düşünürsünüz .......

Laf salatası.. Cep telefonları konumuz hayat dersi değil efendim.. Benimle telefondan başka konularda tartışma içerisinde bulunmayınız bu benden son mesaj konunun asıl amacına dönmesi için. Buyrun konu telefonsa tartışalım, değilse susalım konuyu kirletmeyelim..
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Ezgis anlatamazsın kardesım cunku elinde suan s3 o yuzden portios emin konuşuyor yukarıda yorum verdim android kullanalar illahlah demiş lumia 920 gelince s3 hayal kırıklığı olacak bunu izliyeceğiz zaten samsung kalitesiz bir malzeme ikiside babamın oğlu değil ama gercek ve olan 920 dir

Bak güzel kardesim benim öyle fanlık la pervanelikle isim olmaz, dikkat edersen hem nokia n8, hemde sgs3 kullanıyorum bu iki cihazıda farklı amaclarım için kullanmaktayım. Benim için nokia bir sevgidir mesela 1999 dan beri nokia kullanırım nokia dan önce ericsonda kullandım panasonicte ama nokia nın tadını hiç biri vermedi bana. Sgs3 almadan önce de lumia 900 almayı düşünüyordum ama lumia 900 un bana henüz hitab etmediğini anladım papakodioflu nickli Ali Kemal dostum lumia 900 konusunda gerek ozelden gerek ise forum ici konuşmalardan bana çok yardımcı oldu sagolsun. Ama ben kararımı gs3 den yana kullandım. Yazımı iyi okursanız hiç bir cihazı kotulemedigimi görürsünüz zaten, benim demek istediğim iyi telefon yoktur, ihtiyaca göre telefon vardır. Umarım açıklayıcı olabilmisimdir. İyi forumlar.......
 
gkcll

gkcll

Üye
Bak güzel kardesim benim öyle fanlık la pervanelikle isim olmaz, dikkat edersen hem nokia n8, hemde sgs3 kullanıyorum bu iki cihazıda farklı amaclarım için kullanmaktayım. Benim için nokia bir sevgidir mesela 1999 dan beri nokia kullanırım nokia dan önce ericsonda kullandım panasonicte ama nokia nın tadını hiç biri vermedi bana. Sgs3 almadan önce de lumia 900 almayı düşünüyordum ama lumia 900 un bana henüz hitab etmediğini anladım papakodioflu nickli Ali Kemal dostum lumia 900 konusunda gerek ozelden gerek ise forum ici konuşmalardan bana çok yardımcı oldu sagolsun. Ama ben kararımı gs3 den yana kullandım. Yazımı iyi okursanız hiç bir cihazı kotulemedigimi görürsünüz zaten, benim demek istediğim iyi telefon yoktur, ihtiyaca göre telefon vardır. Umarım açıklayıcı olabilmisimdir. İyi forumlar.......

Tamam kardeşim bende kötü birsey demedim yani şuan elinde olduğu için emin konuştuğunu söyledim ben nokia cı olarak yazmiyorum ama nokia kalite olarak bir numaradır neyse konuya döneyim bak tamam s3 sbital olmasada güzel cihazdır isteklerinı vrrir ama kesinşikle lumia 920 ile yarısamaz yani wp8 in yanında android symbian palm ios yada neyse boy gösteremez aynı oyunu wp8 de oyna daha boyutsal olacağını görecek ve vazgeçemeyeceksin zaten lımia 4G ve kamerası ile doğru tercih birde oyun ve uygulama ya gelince wp8 in mareti 6 ay içinde dolup tasacaktır sebebi arkasında microsoft un olması ...
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Tamam kardeşim bende kötü birsey demedim yani şuan elinde olduğu için emin konuştuğunu söyledim ben nokia cı olarak yazmiyorum ama nokia kalite olarak bir numaradır neyse konuya döneyim bak tamam s3 sbital olmasada güzel cihazdır isteklerinı vrrir ama kesinşikle lumia 920 ile yarısamaz yani wp8 in yanında android symbian palm ios yada neyse boy gösteremez aynı oyunu wp8 de oyna daha boyutsal olacağını görecek ve vazgeçemeyeceksin zaten lımia 4G ve kamerası ile doğru tercih birde oyun ve uygulama ya gelince wp8 in mareti 6 ay içinde dolup tasacaktır sebebi arkasında microsoft un olması ...

Kardesim sgs3 un sitabil olmadıgınıda nereden cıkartıyorsunuz? 3 aydır bu cihazı kullanıyorum daha bir kere bile kasılma görmedim cihazda. Her kezin takılıyor dedigi gta3 oyununu en yüksek grafik kalitesinde yag gibi oynadım mesela. Lütfen kullanmadıgınız cihazlar hakkında yorum yapmayın. Su anda telefonda 259 uygulama yüklü ama gram kasma yok cihazda, birde jelly bean geldiği zaman daha da iyi olacagına inanıyorum.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
oncelikle yorumlarinizda saygi siniri aşmamaya ozen gosterin lutfen.
Konuya donucek olursak piyasada olan cihazlar uzerinden gidelim derim. Lumia900 lumia920'nin yarisi kadar bile donanima sahip degil. Fakat bu duşuk konfigurasyonuna ragmen uygulama acma,boot hizi, akicilik stabillik ve sosyal ag entegrasyonu,sosyal aglara upload hizi gibi konularda butun testlerde goruldu ki lumia900 gecilemedi. Sahip oldugu chipset sayesinde en iyi gps performansina sahip. Kamera konusunda 8mp carl zeiss lensli kamerasi hayranlik uyandiran resimler cekti. Yine chipsetinde dahili bulunan dc hspa+ ile 4g şebeke destegi olmadan 42mbps ile en hizli 3g internet istemcisine sahip.
sgs3 ve iphone 4s ile yapilan tarayici karşilaştirmalarinda bir iki saniye ya ilerideydi yada geride(bu arada lumialar icin yayinlanan nokia xpress tarayici ie9un 138 puan aldigi html5 testinden beta olmasina ragmen 241puan aldi)


bu bilgileri gozumun onune getirdigimde lumia900 e karşi buyuk bir donanim ustunlugu,wp8'in degişen cekirdegiyle buyuk gelişimi Lumia920'yi mevcut durumda en gozde cihaz yapiyor. Bu farklara şimdiye kadar ki en hassas ve kaliteli goruntu veren ekrani,2000mah bataryayi ve 8.7mp pureview kamerayi da ekleyince bana gore sonuc ortaya cikiyor.
Market konusunda guncel bir ornek vereyim:rovio angry birds starwars'u ios ve androidle ayni anda wp icin de yayinlayacak.
 
R.A.M

R.A.M

Üye
İki cihazda güzel fakat ne bileyim wp android kadar kullanıcısı yok s3 bu yüzden bir adım önde sayılır ama lumia 920nin s3'den aşağı kalır yeri yok.
 
gkcll

gkcll

Üye
Kardesim sgs3 un sitabil olmadıgınıda nereden cıkartıyorsunuz? 3 aydır bu cihazı kullanıyorum daha bir kere bile kasılma görmedim cihazda. Her kezin takılıyor dedigi gta3 oyununu en yüksek grafik kalitesinde yag gibi oynadım mesela. Lütfen kullanmadıgınız cihazlar hakkında yorum yapmayın. Su anda telefonda 259 uygulama yüklü ama gram kasma yok cihazda, birde jelly bean geldiği zaman daha da iyi olacagına inanıyorum.

Bak kardeşim tamam s 3 ün iyi ola bilir ama lumia ile kesinlikle bir olamaz elinde var diye taraf tutmayalım seinle şöyle bir tes yapalım lumia 920 alınca ben lumia da arka planda 100 uygulama acayım sen de s3 ünle sadece 50 uygulama ac bir saat kullanalım o şekilde ve sistemi izleyelim bir saat içinde telefonun çöktüğünü görürsün hatta symbian 3 te70 e 50 uygulama ile test yapalım ben 603 le 70 sen s3 le 50 uygulama ac bir saat kullanalım sistemleri izleyelim bak usta lumia gelsin elimize ve eline alınca 3d oyunları ve uygulamaları görünce kıyaslarız saygılar
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Bak kardeşim tamam s 3 ün iyi ola bilir ama lumia ile kesinlikle bir olamaz elinde var diye taraf tutmayalım seinle şöyle bir tes yapalım lumia 920 alınca ben lumia da arka planda 100 uygulama acayım sen de s3 ünle sadece 50 uygulama ac bir saat kullanalım o şekilde ve sistemi izleyelim bir saat içinde telefonun çöktüğünü görürsün hatta symbian 3 te70 e 50 uygulama ile test yapalım ben 603 le 70 sen s3 le 50 uygulama ac bir saat kullanalım sistemleri izleyelim bak usta lumia gelsin elimize ve eline alınca 3d oyunları ve uygulamaları görünce kıyaslarız saygılar

Öncelikle kardesim symbian la android ram kullanma sistemini bir tutmayalım;) ben n8 in 256 mb. ram ı ile 40 kusur uygulamayı rahat bir sekilde acabiliyorsam siz 603 ile 100 uygulamayı sanırım acabilirsiniz. Gs3 ile böyle bir deneme yapmadım ama ; sanırım 30 uygulamadan sonra büyük ihtimal ilk açtığım programı kapatıp ram. de bos alan açmaya calısıcaktır. Zaten hangimiz 5 yada 10 uygulamadan fazlasını arka planda açık bırakıyoruzki. Bakın ben wp8 sistemine kotu demiyorum, sadece su andaki kullanım koşullarında bana hitab etmediğini söylüyorum;) papakodioflu üstadın daha önce bana yazmış olduğu bir şey var ; iphone da kullanılan ios sistemi nasıl jeal break vasıtasıyla kırılıp yazılım daha bir özgür oluyorsa; wp sistemi içinde buna benzer bir calısma var diye yazmıştı. Simdi ben kapalı sistemleri pek sevemedim, bundan 3 yada 4 sene sonra wp sistemi daha bir açık olur (sistemin jeal break tarzı kırılmasından bahsediyorum) bende alırım bu cihazı. Zaten bir çok yerde metro arayuzunun ne kadar hoşuma gittiginide yazmıştım ki su an sgs3 umde bile wp launcher kullanıyorum;)

Bu arada wp8 de multitasking sınırı 8 program diye biliyorum. 8 programdan sonra 9. uyu açmaya kalkdıgınızda ilk açılan programı sistem kapatır.en doğrusunu papakodioflu ustad bir lumia 900 kullanıcısı ve sistemi yakından takip eden biri olarak acıklarsa; hepimiz bilgilenmis oluruz....
 
gkcll

gkcll

Üye
Öncelikle kardesim symbian la android ram kullanma sistemini bir tutmayalım;) ben n8 in 256 mb. ram ı ile 40 kusur uygulamayı rahat bir sekilde acabiliyorsam siz 603 ile 100 uygulamayı sanırım acabilirsiniz. Gs3 ile böyle bir deneme yapmadım ama ; sanırım 30 uygulamadan sonra büyük ihtimal ilk açtığım programı kapatıp ram. de bos alan açmaya calısıcaktır. Zaten hangimiz 5 yada 10 uygulamadan fazlasını arka planda açık bırakıyoruzki. Bakın ben wp8 sistemine kotu demiyorum, sadece su andaki kullanım koşullarında bana hitab etmediğini söylüyorum;) papakodioflu üstadın daha önce bana yazmış olduğu bir şey var ; iphone da kullanılan ios sistemi nasıl jeal break vasıtasıyla kırılıp yazılım daha bir özgür oluyorsa; wp sistemi içinde buna benzer bir calısma var diye yazmıştı. Simdi ben kapalı sistemleri pek sevemedim, bundan 3 yada 4 sene sonra wp sistemi daha bir açık olur (sistemin jeal break tarzı kırılmasından bahsediyorum) bende alırım bu cihazı. Zaten bir çok yerde metro arayuzunun ne kadar hoşuma gittiginide yazmıştım ki su an sgs3 umde bile wp launcher kullanıyorum;)

Bu arada wp8 de multitasking sınırı 8 program diye biliyorum. 8 programdan sonra 9. uyu açmaya kalkdıgınızda ilk açılan programı sistem kapatır.en doğrusunu papakodioflu ustad bir lumia 900 kullanıcısı ve sistemi yakından takip eden biri olarak acıklarsa; hepimiz bilgilenmis oluruz....
neyse iki hafta sonra lumialar turkiye raflarında yerini alacak bakacaz artık ben kendi adıma konuşuyorum eger bir telefona servet odeyeceksem bu lumia 920 olmalı geleceği cok parlak olacak gibi görünüyor multitasking te yanlışın olmasın neyse bakacaz artık bu günlük iyi geceler dostum birde n8 gercek ramı 256 değil demi öyle yazmışın da
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
wp7.5 yapi 7.10.8779.8 tango ile 8 uygulama siniri var. Wp8 ile ilgili net bir bilgi yok ama en az 8 uygulama olacagi kesin.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
neyse iki hafta sonra lumialar turkiye raflarında yerini alacak bakacaz artık ben kendi adıma konuşuyorum eger bir telefona servet odeyeceksem bu lumia 920 olmalı geleceği cok parlak olacak gibi görünüyor multitasking te yanlışın olmasın neyse bakacaz artık bu günlük iyi geceler dostum birde n8 gercek ramı 256 değil demi öyle yazmışın da

Evet dostum n8 in ram i 256 mb. Bu arada sanada iyi geceler kardesim;)

- - - Eklendi - - -

wp7.5 yapi 7.10.8779.8 tango ile 8 uygulama siniri var. Wp8 ile ilgili net bir bilgi yok ama en az 8 uygulama olacagi kesin.

Bilgi için teşekkürler ustad. Multitaskink için bana göre 8 uygulamada gayet yeterli.....
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Evet dostum n8 in ram i 256 mb. Bu arada sanada iyi geceler kardesim;)

- - - Eklendi - - -



Bilgi için teşekkürler ustad. Multitaskink için bana göre 8 uygulamada gayet yeterli.....
ayrıca 8. uygulamadan sonra başka uygulama acarsan ilk acılanı kapatmıyor bir tane kapatıyor ama neye göre kapattıgını cözemedim henüz genelde tarayıcıyı ilk kapatıyor heralde tarayıcıyı acınca son sayfadan tekrar acıldıgı için onu seciyor
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye

ayrıca 8. uygulamadan sonra başka uygulama acarsan ilk acılanı kapatmıyor bir tane kapatıyor ama neye göre kapattıgını cözemedim henüz genelde tarayıcıyı ilk kapatıyor heralde tarayıcıyı acınca son sayfadan tekrar acıldıgı için onu seciyor

Daha önceden ilk açılan programı kapatır diye bir yerde okumuştum ; demek ki yanlış bilgi almışım:( şuda olabllir hocam ; en az kullandığınız programı mı kapatıyor sistem acaba? Belkide bu sekilde calısıyordur wp multitaskink sistemi?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Daha önceden ilk açılan programı kapatır diye bir yerde okumuştum ; demek ki yanlış bilgi almışım:( şuda olabllir hocam ; en az kullandığınız programı mı kapatıyor sistem acaba? Belkide bu sekilde calısıyordur wp multitaskink sistemi?

olabilir wp'nin bir ozelligi de kullanim alişkanliklarinizi kaydetmesi.
 
gkcll

gkcll

Üye
Evet dostum n8 in ram i 256 mb. Bu arada sanada iyi geceler kardesim;)

- - - Eklendi - - -



Bilgi için teşekkürler ustad. Multitaskink için bana göre 8 uygulamada gayet yeterli.....

demekki yeterli yani bilmiyoruz nokia mühendislerin den de zeki değiliz zaten symbian ramı seven bir sistem değil bi ara galaxy s test ettim 6 7 uygulama acınca tarayıdan beni atıyor du hiç hoşuma gitmemşti 603 için batarya test için 50 uylama açıp müzik internet aksam 10 da bitmişti
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
demekki yeterli yani bilmiyoruz nokia mühendislerin den de zeki değiliz zaten symbian ramı seven bir sistem değil bi ara galaxy s test ettim 6 7 uygulama acınca tarayıdan beni atıyor du hiç hoşuma gitmemşti 603 için batarya test için 50 uylama açıp müzik internet aksam 10 da bitmişti

Kardesim dedigim gibi symbian ram kullanımı androidden çok daha iyidir.dun seninle muhabbetimizden sonra merak ettim; acaba gs3 kac uygulamaya izin veriyor diye, toplamda 19 uygulama acmama izin verdi sistem ama hiç bir sekilde kasılma yapmadı cihaz;) bana göre multikaskink de kral meego sistemi prens ise symbiandır:ehe
 
pirenuri

pirenuri

Üye
beyler bi akrabam yurtdışına çıktı dedim lumia 920 al parası çok gelirse lumia 900 al diye oda lafımı olur dedi.sizce bulabilrimi 920 yi
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
beyler bi akrabam yurtdışına çıktı dedim lumia 920 al parası çok gelirse lumia 900 al diye oda lafımı olur dedi.sizce bulabilrimi 920 yi

Daha Lumia 920 satışa çıkmadı eğer bu yakınlarda dönecekse alma gibi bir imkanı yok.
 
gkcll

gkcll

Üye
Kardesim dedigim gibi symbian ram kullanımı androidden çok daha iyidir.dun seninle muhabbetimizden sonra merak ettim; acaba gs3 kac uygulamaya izin veriyor diye, toplamda 19 uygulama acmama izin verdi sistem ama hiç bir sekilde kasılma yapmadı cihaz;) bana göre multikaskink de kral meego sistemi prens ise symbiandır:ehe

o kadar uygulama acma bak telefon alev alır :) tabi s 3 ü bilmiyorum ama ben galaxy s de 6 uygulama actım bi an elimde sıcaklık hissettim telefon yanacak sandım suya sokmayı düşündüm :) hakeeten öyle diyorşar meego için n9mu alsak acaba ama bu nokia meego yu gelişrirmek yerine wp8 zaman ayırmış bi haberde okudum
 


Üst Alt