Telefon Tavsiyesi Galaxy S III vs Nokia Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

pirenuri

pirenuri

Üye


Lumia 920 çok güzel bir telefon ona birşey diyemem fakat galaxy s3 ile karşılaştıralamaz ;)

daha anlıyamadınız demi 4 çekirdekli gs3 tek çekirdekli lumia 900 e fark atamıyorsa gs3 ün lumia 920 den üstün olcağını nasıl bekletebilirsin ki biraz geniş düşünün lumia 920 gelmeden karşılaştırılamaz demeyin
 


H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Konudaki yorumları en basından itibaren okudum; burda yazan arkadaşların çoğu sg3 deki 4 cekirdege takılmıslar; arkadaslar tamam gs3 de 4 çekirdek var ama Android sisteminde 4 çekirdek çalıştıran bir uygulama henüz yok! Ben bir uygulama açtığımda bazen islemcilerin frekansını takip ederim, daha 1/4 ghz. olan bir islemcinin 700 mhz. frekansının üzerine çıktığını görmedim;) Ayriyetten gs3 ile lumia 920 nin kıyaslanması için bu iki cihazında sistemlerinin aynı olması gerek bana göre. Bazı arkadaslar wp8 de kasılma yok gs3 deki gibi yazmış; 1. Wp sisteminin arayüzü bos bir arayuz, bu basit arayuzle zaten kasarsa microsoft kepenkleri kapatsın! 2. Bir gs3 kullanıcısı olarak ben neden bu bahsedilen kasılmaları göremiyorum? Acaba millet ne yapıyorsa bende yag gibi çalışan cihaz onlarda kasılma yapıyor! Her şey insanın ihtiyacına göre kimisi metro arayuzuyle ihtiyacını daha rahat görür, kimisi ise arayuzden çok çabuk sıkılır devamlı isteğine göre değiştirir (android sistemi) dedigim gibi bana göre bu iki cihazın karşılaştırması sacma, kulvarlar ne zaman doğru olur; ozaman karsılastırma olur! Örneğin nokia lumia 920 ile htc x8 (yanlış yazmadım umarım) veya sgs3 ile htc one x ;) doğru karsılastırma böyle olur arkadaslar. Surda karşılaştırılan cihazların ne donanımı birbirine denk nede sistemi. Herkese iyi forumlar.....
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Konudaki yorumları en basından itibaren okudum; burda yazan arkadaşların çoğu sg3 deki 4 cekirdege takılmıslar; arkadaslar tamam gs3 de 4 çekirdek var ama Android sisteminde 4 çekirdek çalıştıran bir uygulama henüz yok! Ben bir uygulama açtığımda bazen islemcilerin frekansını takip ederim, daha 1/4 ghz. olan bir islemcinin 700 mhz. frekansının üzerine çıktığını görmedim;) Ayriyetten gs3 ile lumia 920 nin kıyaslanması için bu iki cihazında sistemlerinin aynı olması gerek bana göre. Bazı arkadaslar wp8 de kasılma yok gs3 deki gibi yazmış; 1. Wp sisteminin arayüzü bos bir arayuz, bu basit arayuzle zaten kasarsa microsoft kepenkleri kapatsın! 2. Bir gs3 kullanıcısı olarak ben neden bu bahsedilen kasılmaları göremiyorum? Acaba millet ne yapıyorsa bende yag gibi çalışan cihaz onlarda kasılma yapıyor! Her şey insanın ihtiyacına göre kimisi metro arayuzuyle ihtiyacını daha rahat görür, kimisi ise arayuzden çok çabuk sıkılır devamlı isteğine göre değiştirir (android sistemi) dedigim gibi bana göre bu iki cihazın karşılaştırması sacma, kulvarlar ne zaman doğru olur; ozaman karsılastırma olur! Örneğin nokia lumia 920 ile htc x8 (yanlış yazmadım umarım) veya sgs3 ile htc one x ;) doğru karsılastırma böyle olur arkadaslar. Surda karşılaştırılan cihazların ne donanımı birbirine denk nede sistemi. Herkese iyi forumlar.....

dostum boş bir arayuz dedigin sistemde live tilelar ile surekli canli ve guncel internet baglantisi kuran bir arayuzden bahsediyoruz. Androiddeki widgetlar ne gorev yapiyorsa wpdeki live tilelar da ayni gorevi fazlasiyla yapiyor. Hava durumu,sosyal aglar,konum servisleri hepsi surekli senkronize olan canli bir sistemden bahsediyoruz. Boş bir arayuz kasmaz lafı biraz boş olmuş. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları

bayon

Üye
bilen de yorum yapmış bilmeyen de ışte
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


dostum boş bir arayuz dedigin sistemde live tilelar ile surekli canli ve guncel internet baglantisi kuran bir arayuzden bahsediyoruz. Androiddeki widgetlar ne gorev yapiyorsa wpdeki live tilelar da ayni gorevi fazlasiyla yapiyor. Hava durumu,sosyal aglar,konum servisleri hepsi surekli senkronize olan canli bir sistemden bahsediyoruz. Boş bir arayuz kasmaz lafı biraz boş olmuş. :D


Dostum boş bir arayuz lafımı yanlış anladınız. Benim demek istediğim wp sisteminde kullanılan metro arayuzunun android sistemine göre daha bir sade olmasından.bahsettim. birisi siyah ekran üzerine kare şeklinde (büyük küçük istege göre ) ikonlar; birisi ise (android ) sen ne isrersen o! Umarım bu sefer daha açıklayıcı olmusumdur;)

- - - Eklendi - - -

bilen de yorum yapmış bilmeyen de ışte

Bana demedin umarım kardesim bu lafını ; eğer bana dediysen yanlışın var derim sana wp sistemini iyi bilirim ve her nekadar gs3 kullansamda yakından takipteyim wp sistemini....
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


dostum boş bir arayuz dedigin sistemde live tilelar ile surekli canli ve guncel internet baglantisi kuran bir arayuzden bahsediyoruz. Androiddeki widgetlar ne gorev yapiyorsa wpdeki live tilelar da ayni gorevi fazlasiyla yapiyor. Hava durumu,sosyal aglar,konum servisleri hepsi surekli senkronize olan canli bir sistemden bahsediyoruz. Boş bir arayuz kasmaz lafı biraz boş olmuş. :D


Dostum boş bir arayuz lafımı yanlış anladınız. Benim demek istediğim wp sisteminde kullanılan metro arayuzunun android sistemine göre daha bir sade olmasından.bahsettim. birisi siyah ekran üzerine kare şeklinde (büyük küçük istege göre ) ikonlar; birisi ise (android ) sen ne isrersen o! Umarım bu sefer daha açıklayıcı olmusumdur;)

- - - Eklendi - - -



Bana demedin umarım kardesim bu lafını ; eğer bana dediysen yanlışın var derim sana wp sistemini iyi bilirim ve her nekadar gs3 kullansamda yakından takipteyim wp sistemini....

haklisin gorsel olarak daha sade gibi gozukebilir ama işlevsel olarak sistemi surekli kullanan bir arayuz wp o yuzden arayuz daha hafif sozune katilmiyorum. Ama evet sistem kodlamasi sayesinde androidden daha hafif bir sistem. 5-6 tane oyun uygulama tarayici aciyorum 512mb ram minimum 340lara duşuyor.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
haklisin gorsel olarak daha sade gibi gozukebilir ama işlevsel olarak sistemi surekli kullanan bir arayuz wp o yuzden arayuz daha hafif sozune katilmiyorum. Ama evet sistem kodlamasi sayesinde androidden daha hafif bir sistem. 5-6 tane oyun uygulama tarayici aciyorum 512mb ram minimum 340lara duşuyor.

Dostum wp arayuzunu begendigimi daha önceki konusmalarımızdan hatırlıyorsunuzdur zaten, lumia almama sebebimide ozelden sizinle görüşmüştük; sistemin gereğinden fazla kapalı olması sebebiyle tercihimi gs3 den yana kullanmıstım. Su anda bile gs3 umde wp launcher kullanıyorum metro arayuzunun hoşuma gitmesinden dolayı. Zaten konuya ilk yaptığım.yorumu iyi okursanız benim android ve wp sisteminin karşılaştırılması nı sacma buldugumu belirttim;) bana göre aynı sistemlerin karşılaştırılması doğrudur......
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Dostum wp arayuzunu begendigimi daha önceki konusmalarımızdan hatırlıyorsunuzdur zaten, lumia almama sebebimide ozelden sizinle görüşmüştük; sistemin gereğinden fazla kapalı olması sebebiyle tercihimi gs3 den yana kullanmıstım. Su anda bile gs3 umde wp launcher kullanıyorum metro arayuzunun hoşuma gitmesinden dolayı. Zaten konuya ilk yaptığım.yorumu iyi okursanız benim android ve wp sisteminin karşılaştırılması nı sacma buldugumu belirttim;) bana göre aynı sistemlerin karşılaştırılması doğrudur......


haklisin farkli sistemler birebir karşilaştirmalarda birbirlerine farkli alanlarda ustunluk kararlar. Fakat farkli sistemlerinde karşilaştirilabilecegi ortak gorevler vardir. Boot hizi,uygulama acma hizi tarayici hizi gibi. Farkli sistemli telefonlarda da ortak gorevler vardir kamera,saglamlik,ergonomi,gps,batarya download hizi gibi o yuzden karşilaştirilmaz demek eksik oluyor her şeyiyle karşilaştirilmaz ama ortak gorevlerde pekala karşilaştirma yapilabilir.
Bu arada yakinda sistemin kapaliligi sorunu ios jailbreak gibi bir cozume kavuşuyor:)
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
haklisin farkli sistemler birebir karşilaştirmalarda birbirlerine farkli alanlarda ustunluk kararlar. Fakat farkli sistemlerinde karşilaştirilabilecegi ortak gorevler vardir. Boot hizi,uygulama acma hizi tarayici hizi gibi. Farkli sistemli telefonlarda da ortak gorevler vardir kamera,saglamlik,ergonomi,gps,batarya download hizi gibi o yuzden karşilaştirilmaz demek eksik oluyor her şeyiyle karşilaştirilmaz ama ortak gorevlerde pekala karşilaştirma yapilabilir.
Bu arada yakinda sistemin kapaliligi sorunu ios jailbreak gibi bir cozume kavuşuyor:)

İnsallah dediğiniz gibi sistem en kısa zamanda hacklenir dostum;) gs3 den sonraki cihazım büyük ihtimal nokia nın wp lu bir cihazı olur. 3-4 seneye de wp sistemi tam benim istediğim kıvama gelir sanırsam;) (kıvama gelme durumuna market olarak bakmıyorum onuda belirtmek isterim. Ne kadar özgür olursa sistem o kadar rahat eder kullanıcı;)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


İnsallah dediğiniz gibi sistem en kısa zamanda hacklenir dostum;) gs3 den sonraki cihazım büyük ihtimal nokia nın wp lu bir cihazı olur. 3-4 seneye de wp sistemi tam benim istediğim kıvama gelir sanırsam;) (kıvama gelme durumuna market olarak bakmıyorum onuda belirtmek isterim. Ne kadar özgür olursa sistem o kadar rahat eder kullanıcı;)


şu anda bir cok gelişme var wp sinirlamalari konusunda. Hatta şu anda alternatif market hazir ve kullanilabilir durumda.
 
aleranol

aleranol

Üye
yine saçma bir tartışma konusu gibi geldi. 920 her alanda s3ten daha üstün. Tasarımda eziyor falan ama hani diğer özelliklerle de çok ezmiyor. S3ün tek +sı oyun. Diçer çoğu özellikte lumia bastırıyor. Ha internette bastırmıyor ama hızda alıyor. Yani biriki şey hariç lumia çok üstün.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
yine saçma bir tartışma konusu gibi geldi. 920 her alanda s3ten daha üstün. Tasarımda eziyor falan ama hani diğer özelliklerle de çok ezmiyor. S3ün tek +sı oyun. Diçer çoğu özellikte lumia bastırıyor. Ha internette bastırmıyor ama hızda alıyor. Yani biriki şey hariç lumia çok üstün.

Kardesim sana bir kac sorum var; sorularımı mantıklı olarak cevaplarsan yorumunun üzerine, yorum yapmayacağım.

1)hiç lumia 920 kullandınızmı?
2)hiç sgs3 kullandınızmı?
3)eğer bu iki cihazıda kullanmadıysanız nasıl bir cihazın diğerinden
üstün olduğunu anlıyorsunuz? (Lütfen youtube videolarını örnek vermeyin; o tip videolarda cihazlar video u çeken şahsın inisiyatif indedir bana göre; kullanıcı deneyimi ise bambaska birseydir)
Sorularımı mantık çerçevesinden cevaplarsan sevinirim kardesim.....
 
aleranol

aleranol

Üye
Kardesim sana bir kac sorum var; sorularımı mantıklı olarak cevaplarsan yorumunun üzerine, yorum yapmayacağım.

1)hiç lumia 920 kullandınızmı?
2)hiç sgs3 kullandınızmı?
3)eğer bu iki cihazıda kullanmadıysanız nasıl bir cihazın diğerinden
üstün olduğunu anlıyorsunuz? (Lütfen youtube videolarını örnek vermeyin; o tip videolarda cihazlar video u çeken şahsın inisiyatif indedir bana göre; kullanıcı deneyimi ise bambaska birseydir)
Sorularımı mantık çerçevesinden cevaplarsan sevinirim kardesim.....

sgs3 kulkandım ve s2 den ekran hariç bir fark göremedim. Bunu açıkça söylüyorum. Özellik falan filan kaçınız o beta özellikleri kullanıyorsunuz ne kdar etkili? Lumalara gelince sana bir örnek verirdim ama bazılarına ağır geleceği için veremiyorum kusura bakma ama lumia 800ü birisinde görüp denemiştim en küçük takılma yok ve çokda ele oturuyor. Bunun çok daha fazla geliştirilmişine falan bakınca gerçekten lumia çok daha üstün. Ama gel görki ben lumiayı kullanmayı çok istesemde benim ihtiyaçlarıma şu anlık note2 cevap veriyor. Şöyleki s3 kötü değil ama çok da iyi değil. Bence o parayı haketmiyor.
 
gkcll

gkcll

Üye
Herkese merhaba konuya konuyu açan arkadaşın yanlışı ile giriyorum arkadaşım ben sdn ye senden cok takılırım bize ordan s3 kullanan birinin yorumunu getirmişsin bu birkere yanlş ve senin s3 çü olduğunu gösteriyor o sitede androidcilerin bile bu cihazı beklediği yaygın birak s3 ü millet lumia 920 nin iphone yi bile tokatladğıni söylüyor lumia 920 s3 10 katlar zaten sağlamlık ve tasarım da nokia birde wp8 olay olmuş resmen s3e para verenin aklına şaşarım lumia920 dururken

alın lumia iphone 5 i bile tokatlıyor


- - - Eklendi - - -

Siz s3ü met ediyorsunuz Al konyu acan sana ve size galaxy note kullanan birinin SDN yorumu

Lumia 920, nokia' nın bocalama dönemi yaşadığı
yıllarda piyasaya giren çömezlerin sidik yarışına
dur diyecek. Android zaten başarılı bir yazılım
değil. İki yıldır Nokia' nın N9' unu ve Samsung' un
Note' unu birlikte kullanıyorum. Samsung
gerçekten kalitesiz ürünler sunuyor. Beyaz renkli Note' un boyaları bir yıl içerisinde döküldü. Adeta
bir ucubeye döndü telefon. İlk aldığım
zamanlardaki performansı giderek düştü. Bir daha
asla Android telefon almam. Lummia 920 çıkar
çıkmaz Samsung' a veda edeceğim. Apple' ın İos'
u ise bana hiç bir zaman hitap etmedi. Evet, başarılı bir platform ve cihaz ama bana hitap
etmiyor. Lumia 920' yi uzun süredir bekliyorum.
Nokia' nın bu yeni ürünü kesinlikle diğer
rakiplerinden daha kaliteli bence. Piyasaya çıkınca
hep beraber göreceğiz. Nokia' nın düşük
donanımla bile ortaya koyduğu (N9 asla Android gibi takılma ve şişme yapmıyor) performansın
920' de harikalar yaratacağını düşünüyorum.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


sgs3 kulkandım ve s2 den ekran hariç bir fark göremedim. Bunu açıkça söylüyorum. Özellik falan filan kaçınız o beta özellikleri kullanıyorsunuz ne kdar etkili? Lumalara gelince sana bir örnek verirdim ama bazılarına ağır geleceği için veremiyorum kusura bakma ama lumia 800ü birisinde görüp denemiştim en küçük takılma yok ve çokda ele oturuyor. Bunun çok daha fazla geliştirilmişine falan bakınca gerçekten lumia çok daha üstün. Ama gel görki ben lumiayı kullanmayı çok istesemde benim ihtiyaçlarıma şu anlık note2 cevap veriyor. Şöyleki s3 kötü değil ama çok da iyi değil. Bence o parayı haketmiyor.

Bakın siz daha sgs3 un nasıl bir cihaz olduğunu anlamamıssınız bir dünya özellik var bu cihazda kimisi sizin gibi ne işime yarayacakki der; kimisi benim gibi her ozellegini kullanır.mesela benim kameranın göz takip sistemi çok işime yarıyor devamlı kitap okudugumdan ekranın sürekli açık kalması çok güzel bir özellik, yada dead trigger oynarken playstation kontrollerini telefona bağlayıp oynayabilmek , 1 trebayt harddisk bağlayıp hafıza problemini ortadan kaldırmak, sbeam vasıtasıyla başka bir sgs3 e 1/5 gb. lık bir dosyayı 47 saniyede gonderebilmek. Daha burda sayamadıgım bir dünya özellik ..... Lumia 800 u bende kullandım ve wp. sisteminin ne kadar sitabil bir sistem olduğunu çok iyi biliyorum ama sadece sitabillik yeterli mi sizce? Kullanıcının ihtiyaclarıda önemli degilmi? Bakın ne güzel demişsiniz lumia lar güzel ama ben note 2 alacağım. Neden note 2 ? Çünkü ihtiyaçlarınızı o cihazla giderebileceginizi düşünüyorsunuz ve size göre en iyisi o! Her zaman sunu söylerim en iyi telefon kisinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan telefondur ve bu herkese göre değişir; bu sebebden dolayı en iyi diye bir tabir olamaz......
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Bakın siz daha sgs3 un nasıl bir cihaz olduğunu anlamamıssınız bir dünya özellik var bu cihazda kimisi sizin gibi ne işime yarayacakki der; kimisi benim gibi her ozellegini kullanır.mesela benim kameranın göz takip sistemi çok işime yarıyor devamlı kitap okudugumdan ekranın sürekli açık kalması çok güzel bir özellik, yada dead trigger oynarken playstation kontrollerini telefona bağlayıp oynayabilmek , 1 trebayt harddisk bağlayıp hafıza problemini ortadan kaldırmak, sbeam vasıtasıyla başka bir sgs3 e 1/5 gb. lık bir dosyayı 47 saniyede gonderebilmek. Daha burda sayamadıgım bir dünya özellik ..... Lumia 800 u bende kullandım ve wp. sisteminin ne kadar sitabil bir sistem olduğunu çok iyi biliyorum ama sadece sitabillik yeterli mi sizce? Kullanıcının ihtiyaclarıda önemli degilmi? Bakın ne güzel demişsiniz lumia lar güzel ama ben note 2 alacağım. Neden note 2 ? Çünkü ihtiyaçlarınızı o cihazla giderebileceginizi düşünüyorsunuz ve size göre en iyisi o! Her zaman sunu söylerim en iyi telefon kisinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan telefondur ve bu herkese göre değişir; bu sebebden dolayı en iyi diye bir tabir olamaz......

Sen az önce stabillik önemli değil mi dedin bana mı öyle geldi?
Ah be kuzum, android kullananlar stabil değil diye ağlamıyor mu?
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


Sen az önce stabillik önemli değil mi dedin bana mı öyle geldi?
Ah be kuzum, android kullananlar stabil değil diye ağlamıyor mu?

Simdi öncelikle kullandığımız tabire bir dikkat edelim sizi tanımam etmem sizde beni tanımazsınız o yüzden senli, benli konuşmayalım. Android düşük donanımlı cihazlarda sitabil calısmaz doğrudur. Ancak gs3 ve diğer donanımı yüksek cihazlarda sistemin sitabilliginin bozulması; ya kullanıcının sisteme uygun olmayan program yuklemesinden yada telefonu kullanmayı bilmemesinden kaynaklanır.Youtube dan sgs3 4.1.1 jelly bean diye aratırsanız sistemin sitabil olup olmadıgınıda görürsünüz zaten. Ve evet sitabillik o kadarda önemli değil benim açımdan ; önemli olan para verip aldığım cihazın benim ihtiyaclarımı karsılayabilmesi. Benim ihtiyaclarımı karsılayamadıktan sonra istediği kadar sitabil olsun ne olacak! Sizin mantıgınızla gidersek nokia 3310 da sitabil. Simdi ne yapalım? İhtiyacımızı görmüyor ama sitabil diye gidip wp lu bir cihazmı alalım. Su devirde bana göre hiç bir cihazın birbirine üstünlüğü yok, kişi hangi cihazla isini rahat gorecekse onu alsın, bu konuda burda kapansın hanım kardesim.......
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Simdi öncelikle kullandığımız tabire bir dikkat edelim sizi tanımam etmem sizde beni tanımazsınız o yüzden senli, benli konuşmayalım. Android düşük donanımlı cihazlarda sitabil calısmaz doğrudur. Ancak gs3 ve diğer donanımı yüksek cihazlarda sistemin sitabilliginin bozulması; ya kullanıcının sisteme uygun olmayan program yuklemesinden yada telefonu kullanmayı bilmemesinden kaynaklanır.Youtube dan sgs3 4.1.1 jelly bean diye aratırsanız sistemin sitabil olup olmadıgınıda görürsünüz zaten. Ve evet sitabillik o kadarda önemli değil benim açımdan ; önemli olan para verip aldığım cihazın benim ihtiyaclarımı karsılayabilmesi. Benim ihtiyaclarımı karsılayamadıktan sonra istediği kadar sitabil olsun ne olacak! Sizin mantıgınızla gidersek nokia 3310 da sitabil. Simdi ne yapalım? İhtiyacımızı görmüyor ama sitabil diye gidip wp lu bir cihazmı alalım. Su devirde bana göre hiç bir cihazın birbirine üstünlüğü yok, kişi hangi cihazla isini rahat gorecekse onu alsın, bu konuda burda kapansın hanım kardesim.......

Doğru kullanımı etkilemez fakat stabil değilse 4 çekirdekli GSIII çift çekirdekli Lumia'nın performansına yetişemez.Dediğin gibi iyi telefondan ziyade kişiye uygun telefon vardır.Marketi pek önemli olmayan önceliği internet performansı olan birisi için Lumia 920 başka birisi için Galaxy SIII üstündür.4.1 konusuna gelirsek stabillik çok önemli ölçüde artıyor fakat ben 4.1'li Galaxy SIII'ün bile Lumia 920'ye anca, zar zor yetişeceğini ve hatta internet performansında -heleki Nokia'nın tarayıcısında- yetişemeyeceğini düşünüyorum.Tabi bunlar sadece benim görüşlerim asıl somut sonuçlara Lumia 920'yi kullandıktan ya da çıktıktan ve bir kaç güvenilir kişiden incelemesini inceledikten sonra karar verebiliriz.Stabilitenin arkadaşlar tarafından sürekli örnek verilmesinin sebebi ise genelde Android'i savunan kişilerin ama Lumia 920 çift çekirdekli 4 çekirdekli cihazla zaten yarışamaz demesi.Artık bir çoğunda refleks haline gelmiş bu durum.Ayrıca bende şuan Wp 7.5'li HTC Titan'ı kullanıyorum Galaxy Note'un yanında ve uygulama olarak henüz bir eksikliğini görmedim marketinin.Evet oyun olarak cidden yetersiz ve uygulama sayısıda bir App Store'a göre düşük fakat bu demek değilki ihtiyaçları karşılamıyor.Zaten konuda yapılan yorumlarda ise bana uygun olduğundan en iyi bu şeklinde bir şey -kaçırmadıysam- olmadı.Sadece Lumia 920'nin daha performanslı olduğu ve günümüzün anlayışıyla (en performanslı cihaz = en iyi cihaz) en iyi denildi.Durum bundan ibaret.4.1 adına konuşmak henüz erken fakat en azından 4.0'lı GSIII'ten daha performanslı olacağı kesin gibi.Yapılan onlarca inceleme -hadi dediğiniz gibi taraflı olsun- Wp8'deki gelişmeler ve işlemcinin ortalama hız artışı göz önünde bulunduğunda hızlı olacağı zaten anlaşılıyor.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Simdi öncelikle kullandığımız tabire bir dikkat edelim sizi tanımam etmem sizde beni tanımazsınız o yüzden senli, benli konuşmayalım. Android düşük donanımlı cihazlarda sitabil calısmaz doğrudur. Ancak gs3 ve diğer donanımı yüksek cihazlarda sistemin sitabilliginin bozulması; ya kullanıcının sisteme uygun olmayan program yuklemesinden yada telefonu kullanmayı bilmemesinden kaynaklanır.Youtube dan sgs3 4.1.1 jelly bean diye aratırsanız sistemin sitabil olup olmadıgınıda görürsünüz zaten. Ve evet sitabillik o kadarda önemli değil benim açımdan ; önemli olan para verip aldığım cihazın benim ihtiyaclarımı karsılayabilmesi. Benim ihtiyaclarımı karsılayamadıktan sonra istediği kadar sitabil olsun ne olacak! Sizin mantıgınızla gidersek nokia 3310 da sitabil. Simdi ne yapalım? İhtiyacımızı görmüyor ama sitabil diye gidip wp lu bir cihazmı alalım. Su devirde bana göre hiç bir cihazın birbirine üstünlüğü yok, kişi hangi cihazla isini rahat gorecekse onu alsın, bu konuda burda kapansın hanım kardesim.......

Ben karşımdakine nasıl hitap etmek istersem öyle ederim. İster yererim ister yüceltirim. Bu da benim insiyatifime kalmış bir şeydir.
Htc one x donanımı itibari ile s3'ten iyi. Ama menü geçişlerinde kasıyor. Ne yani telefonu kasan kullanıcıların hiç biri mi telefonu kullanmayı bilmiyor?
Lumia 920 kesinlikle s3'ten hızlı. Kanıtla diyeceksin saat 9.30 pc başına geçince sana kanıtlayacağım.
Stabillik = Lumia 920
Uygulama yani sizin meşhur ihtiyaçlarınız.. Söyleyin bana hangi istediğiniz uygulama wp'de yok? Facebook var, Instagram var, varda var. Girip bakabilirsiniz zaten siteden. Ee, sorun nedir?
 
gkcll

gkcll

Üye
Ezgis anlatamazsın kardesım cunku elinde suan s3 o yuzden portios emin konuşuyor yukarıda yorum verdim android kullanalar illahlah demiş lumia 920 gelince s3 hayal kırıklığı olacak bunu izliyeceğiz zaten samsung kalitesiz bir malzeme ikiside babamın oğlu değil ama gercek ve olan 920 dir
 


Üst Alt