Herkese merhaba konuya konuyu açan arkadaşın yanlışı ile giriyorum arkadaşım ben sdn ye senden cok takılırım bize ordan s3 kullanan birinin yorumunu getirmişsin bu birkere yanlş ve senin s3 çü olduğunu gösteriyor o sitede androidcilerin bile bu cihazı beklediği yaygın birak s3 ü millet lumia 920 nin iphone yi bile tokatladğıni söylüyor lumia 920 s3 10 katlar zaten sağlamlık ve tasarım da nokia birde wp8 olay olmuş resmen s3e para verenin aklına şaşarım lumia920 dururken
alın lumia iphone 5 i bile tokatlıyor
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
Siz s3ü met ediyorsunuz Al konyu acan sana ve size galaxy note kullanan birinin SDN yorumu
Lumia 920, nokia' nın bocalama dönemi yaşadığı
yıllarda piyasaya giren çömezlerin sidik yarışına
dur diyecek. Android zaten başarılı bir yazılım
değil. İki yıldır Nokia' nın N9' unu ve Samsung' un
Note' unu birlikte kullanıyorum. Samsung
gerçekten kalitesiz ürünler sunuyor. Beyaz renkli Note' un boyaları bir yıl içerisinde döküldü. Adeta
bir ucubeye döndü telefon. İlk aldığım
zamanlardaki performansı giderek düştü. Bir daha
asla Android telefon almam. Lummia 920 çıkar
çıkmaz Samsung' a veda edeceğim. Apple' ın İos'
u ise bana hiç bir zaman hitap etmedi. Evet, başarılı bir platform ve cihaz ama bana hitap
etmiyor. Lumia 920' yi uzun süredir bekliyorum.
Nokia' nın bu yeni ürünü kesinlikle diğer
rakiplerinden daha kaliteli bence. Piyasaya çıkınca
hep beraber göreceğiz. Nokia' nın düşük
donanımla bile ortaya koyduğu (N9 asla Android gibi takılma ve şişme yapmıyor) performansın
920' de harikalar yaratacağını düşünüyorum.