supernaturali bi 10 dk izledim beğenmedim ama merlin
![]()


hadi ya doctor who yu sewen yokmi.![]()

two and a half men ve F.R.İ.E.N.D.S bitsin kesinlikle izleyeceğim
Aman tanrım nasıl sevmezsin
Cidden 1-2 bölüm izle, müptelası olursun. Ben gece uyumuyordum onu izleyeceğim diye. Akşam 10'dan sabah 12'ye kadar aralıksız izlediğimi hatırlıyorum![]()


En sevdiğim 4 dizi arasında
1. ) The Walking Death
2. ) Merlin
3. ) Teen Wolf
4. ) Spartacus

ee türk dizilerinden hangilerini seyderiyosunuz bakalım![]()

Başka dizi izlemiyorum. Ben tv izlemiyorum ki 
