Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

KELGER

KELGER

Üye
samaung driver yüklü olacak. ve ayarlardan internet paylaşımını acacaksın.
 


aryscat

aryscat

Üye
samaung driver yüklü olacak. ve ayarlardan internet paylaşımını acacaksın.

Onu zaten yapıyorum hocam.... Bugün sp3 yükleyip kies kuracak bilgisayara. Bu belki sorunu çözer. Bu olmadı Win7 ye kadar yolu var. Orjinal rom da sadece samsung usb drivers yüklüydü. Sıkıntısız kullanıyordum. Cevap için tesekkurler
 
KELGER

KELGER

Üye
samsung usb drivers yetiyor zaten ( xp de denemedim ama yetmesi lazım )
 

sekromec1

Üye
Slm Sadık hocam ve kelger Galaxy W GT-I8150 Android 4.0.4 CyanogenMod 9 Rom (Beta1 - 17.09.2012) yükledim kulanıyorum gayet iyi ve başarılı ama kullanırken dikkatimi çeken nette gezerken makinenin arka tarafı yani bataryaya den gelen kısmı aşırı ısınıyor bu normal mi cihazıma bir zarar vermesinden korkuyorum sizin deneyimlerinize dayanarak acaba neden oluyordur.Teşekurler....
 
aryscat

aryscat

Üye
olmadı kardeşim. ben orjinale döndüm şimdilik. win7 cd mi bulamadım. vazgeçtim.
 
doganhu

doganhu

Üye
en fazla 2 gun dayanabildim eski romuma geri dondum. Gorselligi guzel ancak kullanım olarak pek guzel oldugu soylenemez.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Slm Sadık hocam ve kelger Galaxy W GT-I8150 Android 4.0.4 CyanogenMod 9 Rom (Beta1 - 17.09.2012) yükledim kulanıyorum gayet iyi ve başarılı ama kullanırken dikkatimi çeken nette gezerken makinenin arka tarafı yani bataryaya den gelen kısmı aşırı ısınıyor bu normal mi cihazıma bir zarar vermesinden korkuyorum sizin deneyimlerinize dayanarak acaba neden oluyordur.Teşekurler....
Bunun tlefona herhwngibir zarari olmaz uzun sureli kullanimlarda ve islemci yuksek guc harcadiginda her zaman isinir.
 
xtrem06

xtrem06

Üye
emeğine sağlık kardeşim bu kadar güzel anlatım olamazdı ;)
 

cehesto

Üye
sorunsuz yukledim hersey için teşekkürler ancak rehber kısmında yeni bir kayıt eklemek istediğinizde sim karta mı yoksa telefona mı kaydetmek istiyorsunuz gibi birsey yok :s ayrıca sonradan da sim karta aktaramıyorsunuz. Acaba çözümü var mıdır sormak istedim!!
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Uzgunum bunun bir cozumu yok.Yeni kayıtlarınızı telefon hafızanıza kaydetmek zorundasınız.
 

cehesto

Üye
peki hocam herşey için teşekkürler. Ancak radyo uygulaması için verdiğiniz link çalısmıyor.

- - - Eklendi - - -

hocam kusura bakma sürekli bişiler yazıyorum ama ram kullanımını nereden görebiliriz ? önceden görev yoneticisi diye bir seçenek vardı şimdi goremedim onu hocam. İlgilenirseniz sevinirim.
 

fairtail

Üye
arkadaşlar recovry moddan rom attım ama robot ekranından çıkmıyor tel ne yapmam lazım önce CVNM siz recovry imiş sonra aynı işlemi cvm recovry ile yaptım ancak robot ekranından çıkmıyor tel nasıl düzelir acil yardım lütfen
 

cehesto

Üye
arkadaşlar recovry moddan rom attım ama robot ekranından çıkmıyor tel ne yapmam lazım önce CVNM siz recovry imiş sonra aynı işlemi cvm recovry ile yaptım ancak robot ekranından çıkmıyor tel nasıl düzelir acil yardım lütfen

kardes robot resminden sonra ilerlemiyor mu yani telefon ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Download modunu acıp odin ile orjinal rom flashlayın sonra tekrar cwm yukleyip kurun sorun duzelir.Radyo linkiyle ilgileneceğim.

- - - Eklendi - - -

Çalışan bir link bulamadım rica etsem programın apk sı elinde olan varsa upload edip ozelden yada buradan gondersin.Konudaki radio linki ve xdadaki linkler ölmüş.
 

cehesto

Üye
hocam bide mesela menüdeki nesnelerin yerini değiştiremiyoruz.. Acaba yanlıs birsey mi yapıyoruz ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşım orda takılıyor

Cvp yazmıştım ama görmedin sanırım.

- - - Eklendi - - -

hocam bide mesela menüdeki nesnelerin yerini değiştiremiyoruz.. Acaba yanlıs birsey mi yapıyoruz ?

Bu romda menuyu isme yada tarihe gore sıralamaktan baska bisey yapamazsınız.Menüde klsör açamazsınız.

- - - Eklendi - - -

hocam kusura bakma sürekli bişiler yazıyorum ama ram kullanımını nereden görebiliriz ? önceden görev yoneticisi diye bir seçenek vardı şimdi goremedim onu hocam. İlgilenirseniz sevinirim.

Ayarlar/uygulamalar kısmından erisebilirsiniz.Tavsiyem ram kullanımı değil performansı dikkate alın.
 

loley00

Üye
Hocam telden actigim videolardan ses gelmiyor romdaki ses yoneticisini kldirdim sadece efek icin diye dusundum onunla alakali olabilirmi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hocam telden actigim videolardan ses gelmiyor romdaki ses yoneticisini kldirdim sadece efek icin diye dusundum onunla alakali olabilirmi

Ses yoneticisini kaldırdığınız için olabilir.Tekrar yükleyin düzelir.
 

gokogokhan

Üye
gerçekten mükemmel performans 3 boyutlu oyunlarda gayet başarılı emeği geçen herkese teşekkürler
 


Üst Alt