samaung driver yüklü olacak. ve ayarlardan internet paylaşımını acacaksın.
Bunun tlefona herhwngibir zarari olmaz uzun sureli kullanimlarda ve islemci yuksek guc harcadiginda her zaman isinir.Slm Sadık hocam ve kelger Galaxy W GT-I8150 Android 4.0.4 CyanogenMod 9 Rom (Beta1 - 17.09.2012) yükledim kulanıyorum gayet iyi ve başarılı ama kullanırken dikkatimi çeken nette gezerken makinenin arka tarafı yani bataryaya den gelen kısmı aşırı ısınıyor bu normal mi cihazıma bir zarar vermesinden korkuyorum sizin deneyimlerinize dayanarak acaba neden oluyordur.Teşekurler....
arkadaşlar recovry moddan rom attım ama robot ekranından çıkmıyor tel ne yapmam lazım önce CVNM siz recovry imiş sonra aynı işlemi cvm recovry ile yaptım ancak robot ekranından çıkmıyor tel nasıl düzelir acil yardım lütfen
evet arkadaşım orda takılıyorkardes robot resminden sonra ilerlemiyor mu yani telefon ?
evet arkadaşım orda takılıyor
hocam bide mesela menüdeki nesnelerin yerini değiştiremiyoruz.. Acaba yanlıs birsey mi yapıyoruz ?
hocam kusura bakma sürekli bişiler yazıyorum ama ram kullanımını nereden görebiliriz ? önceden görev yoneticisi diye bir seçenek vardı şimdi goremedim onu hocam. İlgilenirseniz sevinirim.
Hocam telden actigim videolardan ses gelmiyor romdaki ses yoneticisini kldirdim sadece efek icin diye dusundum onunla alakali olabilirmi
