Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hocam bir nim asil sorunum su... Telefonum bir cok oyunda kasma yapiyor... Tum alpha surumlerini yukledim sayilir ama hepaindede kasti... Acaba kernel falanmi degistirmem gerekiyo... Kernel konusunu bi aciklarmisiniz nedir bu muhabbet...

Kernel yazılımın temelidir.Donanımla iletişim kurulmasını sağlayan bir birimdir.Driverları içerir.Şu an için en stabil kernel arco tarafından hazırlanan rom üzerinde gelen kerneldir.Ancak overclock ve farklı işlemci profilleri içeren bir kernel çalışması mevcut.İşlemciyi overclock ile 1.8 e yükseltmek işine yarayabilir.
konusundan zip dosyasını indirip yüklemen yeterli.
 


soylu54

soylu54

Üye
merhaba arkadaşlar ben romun kurulum aşamalarını teker teker uyguladım ve romu sağ sağlim kurdum, öncelikle sadik hocam anlatımınız için size teşekkür ederim. sorularıma gelecek olursam

1.)
ilk aşamada cwm recovery ile back up almaya başlamadan önce telefonun sd cartında (kendi hafızasında) 1 gb civarı hafıza vardı, back up işlemini yaptıktan sonra ise telefonumda çok az bir boş alan kaldı, clockworkmod klasörünün kapladıgı alana bakma ihtiyacı hissettim ve baktıgım zaman gördüğüm şey şu oldu klasörün içindeki backup klasörü 14 mb, ve blobs klasörünün 845 mb yer kapladığını gördüm, sizce bu büyüklükler normal mi?

2.)
kurulumları tamamladıktan sonra yer açmak amaçlı telefonun hafızasına kopyaladığımız cm9, gapps ve daha önce rootlamakta kullandığım update .zip dosyalarını silmemde bir sakınca var mı? cevaplayabilirseniz sevinirim..
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşlar ben romun kurulum aşamalarını teker teker uyguladım ve romu sağ sağlim kurdum, öncelikle sadik hocam anlatımınız için size teşekkür ederim. sorularıma gelecek olursam

1.)
ilk aşamada cwm recovery ile back up almaya başlamadan önce telefonun sd cartında (kendi hafızasında) 1 gb civarı hafıza vardı, back up işlemini yaptıktan sonra ise telefonumda çok az bir boş alan kaldı, clockworkmod klasörünün kapladıgı alana bakma ihtiyacı hissettim ve baktıgım zaman gördüğüm şey şu oldu klasörün içindeki backup klasörü 14 mb, ve blobs klasörünün 845 mb yer kapladığını gördüm, sizce bu büyüklükler normal mi?

2.)
kurulumları tamamladıktan sonra yer açmak amaçlı telefonun hafızasına kopyaladığımız cm9, gapps ve daha önce rootlamakta kullandığım update .zip dosyalarını silmemde bir sakınca var mı? cevaplayabilirseniz sevinirim..

Flashlamakta kullandığınız rom dosyalarını silebilirsiniz sakıncası yok.clockworkmod klasörünü bilgisayarınıza yada herhangibir depolama cihazına taşıyabilirsiniz.Sadece eski roma geri dönmek istedğiniz zaman tekrar sdcardınıza atmanız yeterli.
 
soylu54

soylu54

Üye
peki hocam teşekkür ederim dediğiniz gibi yedek alıp telefondan sildim dosyaları.
 

ashilus

Üye
yükledim gayet güzel çalışıyor lakin telefonum hafıza kartını görmez oldu usb ile bilgisayara bağladığımdada görmüyor kies ile bağlantı kuramıyorum.. hafıza kartı bir türlü çalışmıyor ama kies air ile bağlanınca telefon hafıza kartına ve içindeki dosyalara ulaşabiliyorum bu sorunu nasıl çözebilirim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
yükledim gayet güzel çalışıyor lakin telefonum hafıza kartını görmez oldu usb ile bilgisayara bağladığımdada görmüyor kies ile bağlantı kuramıyorum.. hafıza kartı bir türlü çalışmıyor ama kies air ile bağlanınca telefon hafıza kartına ve içindeki dosyalara ulaşabiliyorum bu sorunu nasıl çözebilirim

Hafiza karti mnt/external_sd yolunda bulunuyor yani stock romdaki gibi sdcard dizini altinda degil dogrudan ana dizin icerisinde.USB sorunu icin adb modunu kapatmayi deneyin.
 

ashilus

Üye
Hafiza karti mnt/external_sd yolunda bulunuyor yani stock romdaki gibi sdcard dizini altinda degil dogrudan ana dizin icerisinde.USB sorunu icin adb modunu kapatmayi deneyin.


ilgin için teşekkür ederim hafıza kartına belirttiğin adresten bulup giriyorum. usb sorunu için abd modunu kapat demişsin bu abd modu ne oluyor? :)
 

vezirx

Üye
Alpha 7 versiyonu kurulu telefonumda ve mükemmel çalışıyo %100 türkçe destekli. Orjinal roma göre şarj süresi çok daha mükemmel oldu, kamera çalışıyor, radyoyu hiç denemedim kullanmıyorum zaten herkese tavsiye ederim.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Alpha 7 versiyonu kurulu telefonumda ve mükemmel çalışıyo %100 türkçe destekli. Orjinal roma göre şarj süresi çok daha mükemmel oldu, kamera çalışıyor, radyoyu hiç denemedim kullanmıyorum zaten herkese tavsiye ederim.

Bende alpha8 i sana tavsiye ederim :)

- - - Eklendi - - -

ilgin için teşekkür ederim hafıza kartına belirttiğin adresten bulup giriyorum. usb sorunu için abd modunu kapat demişsin bu abd modu ne oluyor? :)
Ayarlar/Gelistirici Secenekleri icinden bulabilirsiniz.
 

t_gun

Üye
Beta sürümü çıkmış.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yeni surum konuya eklendi.
 
KELGER

KELGER

Üye
görüntülü görüşme ve radio yu da ekledilermi kuracam bunu.
 

halllil

Üye
teşekkürler video çekerken foto da çekebiliyor muyuz?
 

ashilus

Üye
Ayarlar/Gelistirici Secenekleri icinden bulabilirsiniz.[/QUOTE]


teşekkürler
abd modunu kapatmama rağmen halen daha usb sorunu yaşıyorum kabloyu takınca depolama birimi olarak bağla diye bir şey çıkıyor onu seçince dosyalarıma ulaşıyorum fakat kies ile telefona bağlanamıyorum neyse zaten orjinal romu bir bulabilirsem geri yükleyeceğim zaten. bir ton rom indirdim orjinal rom diye hepsi oynanmış çıktı telefondan soğuttular :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Konunun altinda orjinale geri donus bilgileri mevcut.Degisiklikler konuda mevcut.Ekstra birseyler yok.
 

aydnsercan

Üye
az önce beta sürümünü kurdum gayet stabil ve sorunsuz çalışıyor
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Su an yurtta kaldigim icin bilgiyarima baglayip deneyemiyorum ancak calisacaktir diye umuyorum.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ewet usb tethering çalışıyor artık rom daha güzel rom bozulursa felan odinide kullanabiliriz artık
 


Üst Alt