Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

murat5889

Üye
slam...ben bu orjinal roma dönmek için uğraştım ve döndüm...fakat internet çalışmıyo ve google app uygulaması acılmıyo..bastan tekrar kurdum fakat yine açılmadı...en büyük sorun net malesef...:((
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
orjinale dönerken cm9 yüklerken yaptığın wipe system formatların hepsini yap ama cm9u değil backuptan restoreyi seç
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
slam...ben bu orjinal roma dönmek için uğraştım ve döndüm...fakat internet çalışmıyo ve google app uygulaması acılmıyo..bastan tekrar kurdum fakat yine açılmadı...en büyük sorun net malesef...:((
Odin ile temiz bir yukleme yap ve internet ayarlarini operatoru den ayar gonderimi iste duzelir.
 

sekromec1

Üye
Sadık Hocam Ben Bu Gün CyanogenMod 9 Rom Beta 1 Sürümünü Yükledim ve Kullandım Her Şey Stabil Gayet İyi Çalışıyor ama Bende Tek Bir Problem Yaşadım Oda Şu Gelen Çağrıda Zil Bir Defa Çalıp Kapanıyor Çağrı Devam Ettiği Halde Bütün Ayarları Kontrol Edip ve Ayarladığım Halde Bir Çözüm Bulamadım Sizce Nedir..
 

hh_hh

Üye
tavsiye edilir. gerçekten güzel bi kernel 1,8 ghz hızı var ve şarzı çok iyi yalnız en düşük frekansı 245 yapın...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Aslinda sitede kernel icin 2ghz demis forfivo cozebilen var mi?

- - - Eklendi - - -

Sadık Hocam Ben Bu Gün CyanogenMod 9 Rom Beta 1 Sürümünü Yükledim ve Kullandım Her Şey Stabil Gayet İyi Çalışıyor ama Bende Tek Bir Problem Yaşadım Oda Şu Gelen Çağrıda Zil Bir Defa Çalıp Kapanıyor Çağrı Devam Ettiği Halde Bütün Ayarları Kontrol Edip ve Ayarladığım Halde Bir Çözüm Bulamadım Sizce Nedir..
Kullandigim zil sesi biraz uzun oldugu icin pek farketmemis olabilirim yada sorun sadece sende olabilir.Eger bir cozum yolu bulursam yazacagim ama yeniden temiz bir yukleme yapmani tavsiye ederim.İse yarayabilir.
 

murat5889

Üye
Odin ile temiz bir yukleme yap ve internet ayarlarini operatoru den ayar gonderimi iste duzelir.
Kardeşim dediğin gibi odin ,le yuleme yapmaya çalıştım fakat bu orjinal rom diye linkini verdiğiniz XXLM6 dosyasını içinden çıkan belgeler odin ile pek uyumlu değil sanırım...o dosyalar daha çok CWM ile yüklemeye uyumlu...dogrumu tespitim?eger öyleyse sayet bu odin ile kurulum için gereken orjinal rom dosyalarını nereden bulabiliim?
 

fuathan

Üye
Çok saol kardesim gercekten stabil calisiyor
 

erhan402

Üye
Buradan tüm galaxy wonder sahipleri arkadaşlar sesleniyorum customm rom ile telefonuza extra bir özellik gelmiyor bir ay önce tümmm romlari denedim meraktan en son bu cyanogen mod romlari denedim telefonum usb çalişmaz hale geldi usb aygit tanimiyor hatasi veriyordu bilgisayar forumda da kimse yardimci olmadi neden olduğunu bilen yok . Cevap yazmiş download modda usb çalişmaz .. Efendim geri yükleme yaziyor aşagidakileri orjinal rom ile restore yap olacak mi olmadi yükledim usb çalişmiyor şimdi bir hafta önce telefonum garantiden geldi pişmanim sizde uğraşmayin hhhhiiiiiçççç gereği yok custom rom un yinede siz bilirsiniz kolay gelsin
 

fuathan

Üye
Kardeşim sen butun romlari denemissin ben 1 yada 2 tanesini denedim hic bisey yok yani yorumuna dikkat et lutfen
 
KELGER

KELGER

Üye
Son sürümü bende yükledim dayanamadım usb interneti de halletmişler.
Geriye iki sorun kaldı Görüntülü görüşme ve fm radio onları da yaptılarmı süper olur.
Şarj normal ro gibi değişiklik yok.
Bi süre bu romu kullanacam.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Radio icin cozum yolu konuda var.Goruntulu gorusme ve radyo bu roma hicbirzaman gelmeyecek.

- - - Eklendi - - -

Kardeşim dediğin gibi odin ,le yuleme yapmaya çalıştım fakat bu orjinal rom diye linkini verdiğiniz XXLM6 dosyasını içinden çıkan belgeler odin ile pek uyumlu değil sanırım...o dosyalar daha çok CWM ile yüklemeye uyumlu...dogrumu tespitim?eger öyleyse sayet bu odin ile kurulum için gereken orjinal rom dosyalarını nereden bulabiliim?

Zaten cwm ile restore icin bu.Odin ile yukleme icin galaxy serisi rom yukleme konusuna bakin.Forumda ust konu.Daha onceden usb tethering calismadigi icin konuya eklemistim.Zaten yazilanlari okursan cwm icin oldugunu rahatca gorursun.
 
KELGER

KELGER

Üye
Kardeş bize kıyak geçseler olmazmı Görüntülü konuşma için.
Görüntülü görüşme niye bu roma gelmeyecek bilerek mi eklemiyorlar yoksa ekleyemiyorlar mı.
Birde normal İCS olmayan her özelliğin çalıştığı android 4.0.4 lü rom varmı ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bize kıyak geçseler olmazmı Görüntülü konuşma için.
Görüntülü görüşme niye bu roma gelmeyecek bilerek mi eklemiyorlar yoksa ekleyemiyorlar mı.
Birde normal İCS olmayan her özelliğin çalıştığı android 4.0.4 lü rom varmı ?

Goruntulu gorusmeyi ekleyemiyorlar cunku google operator uzrinden goruntulu gorusme icin gerekli kodlamayı sunmuyor.Birisi cıkıp orj. android4 surumlerinin birinden goruntulu gorusme port etmesi gerekli yada google a lisans ucreti odeyip goruntulu gorusmeyi satin almasi gerekli.Baska rom konusuna gelirsek zaten ics android4 un kod adi yani ics demek android4 demek zaten.Radyo icinse cyanogenmod ekibi destek vermiyor ve arco sadece cyanogenmod kaynagina bagli kalarak calistigi icin radyoyu sprit fm yardimiyla kullaniyoruz.
 
KELGER

KELGER

Üye
Kardeş açıklamaların için teşekkür.Bir iki sorum daha var.
İcs yi yanlış demişim yani cyanogenmod olmayan android 4 romu varmı diyecektim.(Galaxy w için )
Galaxy s2 ve s3 lerede cyanogenmod 9 ve 10 yüklüyolar.onlarda da mı görüntülü görüşme yok ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş açıklamaların için teşekkür.Bir iki sorum daha var.
İcs yi yanlış demişim yani cyanogenmod olmayan android 4 romu varmı diyecektim.(Galaxy w için )
Galaxy s2 ve s3 lerede cyanogenmod 9 ve 10 yüklüyolar.onlarda da mı görüntülü görüşme yok ?
Cyanogenmod romlari google kaynagindan yararalanilarak kodlandigi icin malesef onlardada yok.Ama o cihazlar icin zaten orjinal 4 oldugu icin islem yapmadan sadece dosyalari kopyalamak bile yetebilir belki.Galaxy w haricinde pek ilgilenmedigim icin kesin bir bilgim yok aslinda.Cm disinda forumda ehndroix xperia arc portu var ama onlarda yine cm9 tabanli yani arco nun kerneli uzerine yapilmis modlamalar.
 

sekromec1

Üye
Sadık hocam ben dediğinizi yaptım yeniden temiz bir yükleme yaptım ve ses problemim düzeldi teşekkür ederim...

- - - Eklendi - - -

Sadık hocam ben dediğinizi yaptım yeniden temiz bir yükleme yaptım ve ses problemim düzeldi.
Bir sorum daha olacak bu beta 1 versiyonu stabilite için geliştirme devam edecekmi ?. teşekkür ederim...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş açıklamaların için teşekkür.Bir iki sorum daha var.
İcs yi yanlış demişim yani cyanogenmod olmayan android 4 romu varmı diyecektim.(Galaxy w için )
Galaxy s2 ve s3 lerede cyanogenmod 9 ve 10 yüklüyolar.onlarda da mı görüntülü görüşme yok ?
Kardeşim tam aradığın şeyi buldum.Cyanogenmod ile alakası olmayan kaynaktan yeniden derlenmis bir rom.Driverlar vb seyler icin yine cm9 ile aynı kernel kullanılmış fakat bu bir port değil tekrar kodlanmış.

Eğer istek olursa forumda paylaşabilirim.
 
KELGER

KELGER

Üye
bir kaç saate deneyip bilgi veririm.
Sağol..

- - - Eklendi - - -

Denedim Fazla farkı yok çalışmayan şeyler aynı.
Birkaç fazla program eklemişer o kadar.
 
aryscat

aryscat

Üye
modem olarak kullanan arkadaşlar nasıl yaptıklarını anlatabilirlermi acaba. benim orjinal romda usb tetheringi açtıktan sonra başka işlem yapmadan direk bağlanıyordu. şimdi ise aygıt yöneticisinde modem görünüyor fakat ağ bağlantılarında birşey görünmüyor. extra bi driver felan mı gerekiyor acaba . veya pdanet gibi bi program mı kullanıyorsunuz. ben pdanet le bağlanabildim fakat onun bağlantısı çok yavaş olduğu için kaldırdım. (XP işletim sistemi)
 


Üst Alt