Yönetici onayına giden konular hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yönetici onayına giden konular hakkında
Bu konular onaylanana kadar sadece konuyu açan kişi tarafından görünüp düzenlenebilse çok iyi olur görüşündeyim. Konuyu açmaya çalıştığımız gibi kaybolup gidiyor, onaylanana kadar içeriğini değiştirmek istersek mümkün olmuyor. Yanlış, eksik içerikleri düzeltemiyoruz. Konu onaylandığında da herhangi bir bildirim mesajı gelmiyor.

Bu sorunlar giderilirse sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan


esokmen

esokmen

Üye
aynen katılıyorum kardeşim büyük sıkıntı
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
aynen katılıyorum bende gerekli çünkü. Çok büyük bi konu açıpta küçük bi ayrıntının unutulduğu olmuyor değil.
 
Türe

Türe

Üye
Katiliyorum abi
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Destekleriniz için teşekkür ederim.
 
Türe

Türe

Üye
Biz tesekkur ederiz abi :ok2:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
konu onaylandıktan sonrada düzenleme şansınız var arkadaşlar bu bence bir sıkıntı değil ama sizin isteğinizde
yeni düzenlemeler içine alınır umarım
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
konu onaylandıktan sonrada düzenleme şansınız var arkadaşlar bu bence bir sıkıntı değil ama sizin isteğinizde
yeni düzenlemeler içine alınır umarım

inşallah alınır. Çünkü benim de başıma bunun hakkında bi sorun çıkmıştı ufak birşey eklemeyi unutmuştum konu onaylanmaz diye bi moderatör ile görüştüm. Yani gerekli birşey her konuda da moderatörler ilgilenemez değil mi :hmmm
 
ANIL

ANIL

Admin
Konuyu beğenerek, yorum yaparak görmenizi sağlıyoruz. Dediğin mümkünse yapılabilir tabi.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Konuyu beğenerek, yorum yaparak görmenizi sağlıyoruz. Dediğin mümkünse yapılabilir tabi.

yok demek istenilen sey konu onaylandığında haber verilmesi değil. Konu onaya gittiği zaman kayboluyor ve onaylanana kadar düzenlenme yapılamıyor. Ki bu durumda yapılan hatalar da düzeltilemiyor.
 
ANIL

ANIL

Admin


yok demek istenilen sey konu onaylandığında haber verilmesi değil. Konu onaya gittiği zaman kayboluyor ve onaylanana kadar düzenlenme yapılamıyor. Ki bu durumda yapılan hatalar da düzeltilemiyor.

Anladım da Furkan'ın yazdığı son cümleye cevap vermiş oldum:)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


Anladım da Furkan'ın yazdığı son cümleye cevap vermiş oldum:)

Haklısın bir konu onaylanınca dediğin şekilde haberimiz oluyor. Ancak mesela benim bu (Yönetici onayına giden konular hakkında) konum onaylandığında haberim olmadı. Oğuzhan'ın beğenmesiyle haberim oldu. Yani konular onaylandığında bazen moderatörlerde beğenmeyi unutabiliyor :gul:
 
Tuba

Tuba

Üye


Haklısın bir konu onaylanınca dediğin şekilde haberimiz oluyor. Ancak mesela benim bu (Yönetici onayına giden konular hakkında) konum onaylandığında haberim olmadı. Oğuzhan'ın beğenmesiyle haberim oldu. Yani konular onaylandığında bazen moderatörlerde beğenmeyi unutabiliyor :gul:
Konular onaylanırken mutlaka şahsen kendi adıma beğenir ve teşekkür yazarım konuyu üste çıkarmak - konuyu paylaşan kişinin görmesi adına çoğu yöneticide bu şekilde yapıyordur ama an gelir bazen bu şekilde olmadığı da olur yani yönetici ne beğenir ne de mesaj yazar ne yapabilirsiniz profilinizden konularınızı takip etmelisiniz ama bence bu bahsettiğiniz durum ile sıklıkla karşılaşmadığınızı düşünüyorum yinede oluru var ise Ozan ilgilenecektir....
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

Konular onaylanırken mutlaka şahsen kendi adıma beğenir ve teşekkür yazarım konuyu üste çıkarmak - konuyu paylaşan kişinin görmesi adına çoğu yöneticide bu şekilde yapıyordur ama an gelir bazen bu şekilde olmadığı da olur yani yönetici ne beğenir ne de mesaj yazar ne yapabilirsiniz profilinizden konularınızı takip etmelisiniz ama bence bu bahsettiğiniz durum ile sıklıkla karşılaşmadığınızı düşünüyorum yinede oluru var ise Ozan ilgilenecektir....

Teşekkür ederim :)
 
Archonn

Archonn

Üye
Katılıyorum. Onaylanana kadar "Onay bekleyen konularınız" gibi bir bölüm altında gösterilebilir.Yine onaylanana kadar yanında "(onay bekleniyor)" yazıp sadece konu sahibi görebilir konuyu.

DH'den bir bu özelliği(ç)almayı unutmuşuz. ;)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Katılıyorum. Onaylanana kadar "Onay bekleyen konularınız" gibi bir bölüm altında gösterilebilir.Yine onaylanana kadar yanında "(onay bekleniyor)" yazıp sadece konu sahibi görebilir konuyu.

DH'den bir bu özelliği(ç)almayı unutmuşuz. ;)

DH'in bir özelliği değil benim bildiğim bu bir eklenti. Hiçbir siteye özgü değil. Ama olursa çok iyi olur. Tabii vbulletinde bu bir eklenti mi özellik mi nasıl yapılır bilmiyorum :)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Katılıyorum. Onaylanana kadar "Onay bekleyen konularınız" gibi bir bölüm altında gösterilebilir.Yine onaylanana kadar yanında "(onay bekleniyor)" yazıp sadece konu sahibi görebilir konuyu.

DH'den bir bu özelliği(ç)almayı unutmuşuz. ;)

Gözümüzden kaçmış derhal çalıyoruz. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2, Silinen Üye 94869, yaren_dede ve 1 kişi daha
Archonn

Archonn

Üye


DH'in bir özelliği değil benim bildiğim bu bir eklenti. Hiçbir siteye özgü değil. Ama olursa çok iyi olur. Tabii vbulletinde bu bir eklenti mi özellik mi nasıl yapılır bilmiyorum :)

Dh'nin forum yazılımı kendine özgü. Tüm kodları kendi kodamanları yazıyor.

Ben smileylerde,nick değiştirme sayfasındaki koşullarda ve daha bir kaç yerde dh esintilerine rastladım da onun için öyle dedim.

Ha dediğiniz özellik olsa olmaz mı tabi ki iyi olur ailecek memnun kalırız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt