Açılan bu tür konularla ilgili!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ismail

ismail

Üye

E dedim zaten Bazlıları katılmaz diye :)
Ama bende katılmıyom ona da ayrıca belirtme gereği görmedin din liderliği dediğim için :oke:


- - - Eklendi - - -



evet bazen çıkıyor işte ilkeleri benimsemek istemeyen.bu konularda konuşulacak çok şey var ama burda olmaz.sonra ban falan veriyolar :)

:evet: değmez


- - - Eklendi - - -


Konuşursam süresiz ban yerim. Site içinde hiç iyi olmaz.

:allalla: ne konuşcan özleden pmle
 


MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Laikliği :hih: anlamında söylemek istemiştim.

- - - Eklendi - - -

pmlerin güvenli olduğunu mu sanıyorsun?
Konuşmakla çok uzun sürer anlat anlat bitmez...
 
Black-killing

Black-killing

Üye


E senin mesajında kışırtıcı :oke:
Ki o mesajda da şak olduğunu alta yazmışdım :)
Hem o attığın ilk mesajı yanlış anlamışım :zzz:
ben o mesajtan senin dini gerici ve mantıksız gören bi bağnaz olduğunu sanmıştım özür dilerim o yanlış sanma için

Tövbe tövbe estağfurullahda benim mantığım şu dinimize bağlı kalarak araştırıp ilerlemek.
Ama bazıları anlamak istemiyorlar din diyor başka bişey demiyor bilim irfan fen diyorum bunlarda önemli değil mi diyorum yok diyorlar.
Diyorum evrende ki gezegende nasıl oluşmuştur söyler misin diyorum
Cevap : Allah ' ın işine karışma sen
Dediklerimi yanlış anlamayın Tamam Şüphesiz ki Var olan herşeyi Allah u Teala yaratmıştır şüphem olmaz olamazda zaten ama biraz araştıralım benim düşüncem bu şimdi yazdıklarımı yanlış anlayıp gene ortamı gerenler çıkmasın lütfen !!!
 
ismail

ismail

Üye


Tövbe tövbe estağfurullahda benim mantığım şu dinimize bağlı kalarak araştırıp ilerlemek.
Ama bazıları anlamak istemiyorlar din diyor başka bişey demiyor bilim irfan fen diyorum bunlarda önemli değil mi diyorum yok diyorlar.
Diyorum evrende ki gezegende nasıl oluşmuştur söyler misin diyorum
Cevap : Allah ' ın işine karışma sen
Dediklerimi yanlış anlamayın Tamam Şüphesiz ki Var olan herşeyi Allah u Teala yaratmıştır şüphem olmaz olamazda zaten ama biraz araştıralım benim düşüncem bu şimdi yazdıklarımı yanlış anlayıp gene ortamı gerenler çıkmasın lütfen !!!

Kardeşim adlında ikimizde aynı şeyi diyorun burda :)
2 saattirde boşuna konuşuyoz :)
E zaten o zat-ı muhterem sade din diyenler Kur'Anı Kerim'i açıp anlaya anlaya okusalar dinimizin bizi bilime teşvik ettiğinş anlıcaklar :oke:


- - - Eklendi - - -

Laikliği :hih: anlamında söylemek istemiştim.

- - - Eklendi - - -

pmlerin güvenli olduğunu mu sanıyorsun?
Konuşmakla çok uzun sürer anlat anlat bitmez...

Özelden pm kanka :)
Twitter yani :D
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
hem din diyorsun hemde atatürk diyorsun? Bi karar ver...


Konun nereye gideceği belli değil... :locked:
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Neyse konu normale döndüyse yazım yanlışını gördüm :) adlında değil aslında olacak :)
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
ismail twitter a gel... :D
la oda 140 harf veriyo. Parça parça yazarım.
 
ismail

ismail

Üye
ismail twitter a gel... :D
la oda 140 harf veriyo. Parça parça yazarım.

Tamam yazma boşver :D


- - - Eklendi - - -

Neyse konu normale döndüyse yazım yanlışını gördüm :) adlında değil aslında olacak :)

Q klavye telefon :)
Tuşlar küçük ve arası pek yok :D
Yeniden okumazsam yada yazarken ekrana bakmazsam farketmiyorum :)


- - - Eklendi - - -

hem din diyorsun hemde atatürk diyorsun? Bi karar ver...


Konun nereye gideceği belli değil... :locked:

Atatürk'ün ne düşündüğünü bilemezsin ki!
Kimseninkini biemeyeceğin gibi :oke:
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
İsmail o linklere iyi bak sonra tekrar düşün. :oke:
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Sen de Ömer'i yanlış anlamış durumdasın :oke:
Bartunun yazdığı cümlede bir kelime eksik.
Ömer=codblackops....
sanırım konuyu tartışmaya sürükleyip kaçmış gibi oldum :utan

alıntıyıda hepten karıştırdım ama sadece yazısını almayı unuttum sonradan düzelttim zaten :hmmm


eğer dini yaşamak modernliğe karşıysa hiç kimse kusura bakmasın..bu konuda kesin ve netim dışardaki insanın ne düşündüğü benm umrumda değil ..
 
Black-killing

Black-killing

Üye

sanırım konuyu tartışmaya sürükleyip kaçmış gibi oldum :utan

alıntıyıda hepten karıştırdım ama sadece yazısını almayı unuttum sonradan düzelttim zaten :hmmm


eğer dini yaşamak modernliğe karşıysa hiç kimse kusura bakmasın..bu konuda kesin ve netim dışardaki insanın ne düşündüğü benm umrumda değil ..

Gene konu uzayacak :(
Biz ölemi dedik Allah aşkına yav biz diyoruz ki her ikisi birden olsun hem dinine bağlı hemde okuyup araştıran bir kişilik diyoruz daha güzel olur ...
 
paradox07

paradox07

Üye
hem din diyorsun hemde atatürk diyorsun? Bi karar ver...


Konun nereye gideceği belli değil... :locked:

benim güzel ülkemde nedense atatürkçü kişiler din düşmanı sayılıyor,neden böyle oluyor bilmiyorum.bir kişi hem dindar hem de atatürkçü olamaz mı??bence olur.ben hem dinimi yaşamaya çalışıyorum hem de atatürk e saygılı birisi olmak istiyorum,onun ilkelerine karşı değilim.nedense laiklik de dinsizliğin bir parçası gibi.ama değil!dinin devlet işlerinden ayrılması gerekir diyor bu ilke,din tamamen ortadan kalksın demiyor.zaten atatürk hakkında dinsiz falan demek kimsenin haddine değil.önce kendine bakmalı insan.zaten dinimizce de gıybet iyi bir şey değil ve atatürk hakkında gıybet yapılmış olunuyor.tekrar düşünün derim ben bu ikili konuyu!
 
ibrother

ibrother

Üye


benim güzel ülkemde nedense atatürkçü kişiler din düşmanı sayılıyor,neden böyle oluyor bilmiyorum.bir kişi hem dindar hem de atatürkçü olamaz mı??bence olur.ben hem dinimi yaşamaya çalışıyorum hem de atatürk e saygılı birisi olmak istiyorum,onun ilkelerine karşı değilim.nedense laiklik de dinsizliğin bir parçası gibi.ama değil!dinin devlet işlerinden ayrılması gerekir diyor bu ilke,din tamamen ortadan kalksın demiyor.zaten atatürk hakkında dinsiz falan demek kimsenin haddine değil.önce kendine bakmalı insan.zaten dinimizce de gıybet iyi bir şey değil ve atatürk hakkında gıybet yapılmış olunuyor.tekrar düşünün derim ben bu ikili konuyu!

aynen Atatürk ü dinsiz gösterenler solculardir artik Ataturk u ne kadar taniyorlar mechul.diline bi laf dolamişlar "ATAM" başkada bi şey bilmezler kim nasil biri umurlarinda deil. sirf bu yuzden müsluman kesim biraz uzak ona ataturk u yanliş bilip tanitanlar yüzünden.
 
paradox07

paradox07

Üye
aynen Atatürk ü dinsiz gösterenler solculardir artik Ataturk u ne kadar taniyorlar mechul.diline bi laf dolamişlar "ATAM" başkada bi şey bilmezler kim nasil biri umurlarinda deil. sirf bu yuzden müsluman kesim biraz uzak ona ataturk u yanliş bilip tanitanlar yüzünden.

aynen Atatürk ü dinsiz gösterenler solculardir artik Ataturk u ne kadar taniyorlar mechul.diline bi laf dolamişlar "ATAM" başkada bi şey bilmezler kim nasil biri umurlarinda deil. sirf bu yuzden müsluman kesim biraz uzak ona ataturk u yanliş bilip tanitanlar yüzünden.

umarım ilk cümlendeki sol kelimesi yüzünden ban yememişsindir:)aslında sadece o taraf değil diğer tarafın da kabahati çok bence.atatürk e çok önyargılı yaklaşıyorlar ve büyüklerinden atatürk hakkında öğrendikleri doğru ya da yanlış bilgileri direk kabulleniyorlar.belki de atatürk hakkında bilinenler bize yanlış aktarılmıştır.bence her iki tarafın da çok suçu var.atatürkün şu sözü bence dine verdiği önemi açıklıyor:dinsiz bir toplum olamayacağı gibi dinsiz bir eğitim de düşünülemez.sanırım cümle böyleydi.internette aradım ama bulamadım.ben bunu hocamızın felsefe kitabında görmüştüm.cümlenin yanlış olma ihtimali çok az çünkü kendisi ülke çapında tanınmış profesörlerden.yalnız kendisini fazla sevmem :) tabi ders anlatış yönünü,kişiliğine bi şey diyemem :)
 
ibrother

ibrother

Üye
yemişim ban i forum mu yok.rahatça konusamadiktan sonra olmuş ne yazar. nys bizim millet kalin kafali anlamak işlerine gelmez.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye

"sadece" din yolunda gidenleri gördük insan müslüman olduğu kadar da modern olmalı adamlar uzatmış sakalı geziolar

peki modern ve medeni olmalı insan doğrudur da günümüz insanı açık gezinmeyi daha doğrusu modaya uyarak veya süslü gezinmeyi modernlik ve medenilik olarak benimsemişler bayanlar için söylüyorum. Bunların dinde yeri ne onu hiç düşündün mü? Açık gezinmek tabikide günahtır ama biri kalkıp buna, azıcık mantıklı olun modern yaşıyoruz derse ve bu dediğim şeyin dinde günah olduğunu göz önünde bulundurursak bu durumda hangi taraf mantıklı ve modern oluyor.

Açıkçası ben modern kavramından tek kelime ile nefret ediyorum. Çünkü ne yazıkki artık avrupa özellikle amerikanın yaşam tarzı birçok kişiye göre modernlik olarak benimsenmiş ve "OSMANLI"nın "o"su dahi kalmamış :(
 
ibrother

ibrother

Üye


peki modern ve medeni olmalı insan doğrudur da günümüz insanı açık gezinmeyi daha doğrusu modaya uyarak veya süslü gezinmeyi modernlik ve medenilik olarak benimsemişler bayanlar için söylüyorum. Bunların dinde yeri ne onu hiç düşündün mü? Açık gezinmek tabikide günahtır ama biri kalkıp buna, azıcık mantıklı olun modern yaşıyoruz derse ve bu dediğim şeyin dinde günah olduğunu göz önünde bulundurursak bu durumda hangi taraf mantıklı ve modern oluyor.

Açıkçası ben modern kavramından tek kelime ile nefret ediyorum. Çünkü ne yazıkki artık avrupa özellikle amerikanın yaşam tarzı birçok kişiye göre modernlik olarak benimsenmiş ve "OSMANLI"nın "o"su dahi kalmamış :(

kimin nasil giyindigi bizi bağlamaz ama müslüman im diyen giyinmesine,hal hareketlerine dikkat edecek bende modern diyip ataturke baglayan insanlardan nefret ederim. kimse kimseyi uzerindeki bez e gore yargilamasin, çunku o bizi yaratanin la şahis arasindadir herkes Allah a hesap verecek kul ne oluyor? da haddini aşiyor.size tavsiyem birakin bu işleri daha önemli meseleler var.bu konu vicdanidir.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
kimin nasil giyindigi bizi bağlamaz ama müslüman im diyen giyinmesine,hal hareketlerine dikkat edecek bende modern diyip ataturke baglayan insanlardan nefret ederim. kimse kimseyi uzerindeki bez e gore yargilamasin, çunku o bizi yaratanin la şahis arasindadir herkes Allah a hesap verecek kul ne oluyor? da haddini aşiyor.size tavsiyem birakin bu işleri daha önemli meseleler var.bu konu vicdanidir.

katılıyorum.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
kimsenin önyargilarini da dogru yanlislarini da kiramazsiniz.bosa tas atip elinizi de dilinizi de yormayin oyuzden.cunku o kendi dogrusunu okuyacak sen kendi dogrunu.
 
ibrother

ibrother

Üye
kimsenin önyargilarini da dogru yanlislarini da kiramazsiniz.bosa tas atip elinizi de dilinizi de yormayin oyuzden.cunku o kendi dogrusunu okuyacak sen kendi dogrunu.

:hmmm hakli huylu huyunda vazgeçmez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt