
O kadar ovuluyor ki ustune telefon yok sanki. Alanlar husrana ugranamaz insallah.
Hahah evetIlginç bu kadar cihaz arasında tartışma çıkmadıkesin sonuç lumia 920
![]()

nokia artık ipini sağlam tutuyor. Ben lumia 900den şikayetçi birini bile görmezken bu cihazdan hiç şikayet beklemiyorum.

Bu yokken one x o kadar ovuluyordu ona ne oldu simdik. Yok mu one x 12cekirdekli gpu savunan yok mu 4 1 islemci cekirdegini savunacak??
şuna inanmaktayim ki onex 920ye testlerde geçecektir
Bu yokken one x o kadar ovuluyordu ona ne oldu simdik. Yok mu one x 12cekirdekli gpu savunan yok mu 4 + 1 islemci cekirdegini savunacak??
Yok mu n9 cift on yuklemeyi destekledigini savunacak arkadaslar?
neden öneriyorsun anlamadım
Insallah. Nokia maziye bakmiyor eski telefonlarini 1-2 guncellerse guncelliyor

yorumlarınız için saolun

Gel ben varım.
Bu cihaz cikmadan once kimileri boyle yaziyordu. Simdi onlar yazmayinca ben yazim dedim..
920 ve s3 arasında kaldım ama 920 alıcam babam onayı verdi![]()

920 ve s3 arasında kaldım ama 920 alıcam babam onayı verdi![]()

Bu cihaz cikmadan once kimileri boyle yaziyordu. Simdi onlar yazmayinca ben yazim dedim..
lumia 920 android olsaydı kimse beğenmezdi
fakat değil
düşün 1.4ghz,512mb ramli lumia 900 4çekirdekli ve 1gb ramli s3e kafa tutuyor.ve wp artık daha da stabil
şimdi donanım 2katına çıktı
sence bu cihaz s3ü gecemezmi
920 ve s3 arasında kaldım ama 920 alıcam babam onayı verdi![]()

