Yorumlarınızı Bekliyorum Saolun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PremiumWork

PremiumWork

Üye
O kadar ovuluyor ki ustune telefon yok sanki. Alanlar husrana ugranamaz insallah.
 


PremiumWork

PremiumWork

Üye
Bu yokken one x o kadar ovuluyordu ona ne oldu simdik. Yok mu one x 12cekirdekli gpu savunan yok mu 4 + 1 islemci cekirdegini savunacak??
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
O kadar ovuluyor ki ustune telefon yok sanki. Alanlar husrana ugranamaz insallah.

nokia artık ipini sağlam tutuyor. Ben lumia 900den şikayetçi birini bile görmezken bu cihazdan hiç şikayet beklemiyorum.
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Yok mu n9 cift on yuklemeyi destekledigini savunacak arkadaslar?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye


nokia artık ipini sağlam tutuyor. Ben lumia 900den şikayetçi birini bile görmezken bu cihazdan hiç şikayet beklemiyorum.

katılıyorum:)


- - - Eklendi - - -

Bu yokken one x o kadar ovuluyordu ona ne oldu simdik. Yok mu one x 12cekirdekli gpu savunan yok mu 4 1 islemci cekirdegini savunacak??

benimde sahip olduğum onex sistemden kaybediyor:oke:şuna inanmaktayim ki onex 920ye testlerde geçecektir:oke:
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Insallah. Nokia maziye bakmiyor eski telefonlarini 1-2 guncellerse guncelliyor
 
lordufuk

lordufuk

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için saolun
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
920 yi bekle beğenmezsen olmadı One X yada One X Plus :oke:
 
lordufuk

lordufuk

Üye
    Konu Sahibi
920 ve s3 arasında kaldım ama 920 alıcam babam onayı verdi :D
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Bu cihaz cikmadan once kimileri boyle yaziyordu. Simdi onlar yazmayinca ben yazim dedim..

haklısın tabi sende:oke:lumia 920 android olsaydı kimse beğenmezdi:oke:fakat değil:)düşün 1.4ghz,512mb ramli lumia 900 4çekirdekli ve 1gb ramli s3e kafa tutuyor.ve wp artık daha da stabil:oke:şimdi donanım 2katına çıktı:good:sence bu cihaz s3ü gecemezmi:)


- - - Eklendi - - -

920 ve s3 arasında kaldım ama 920 alıcam babam onayı verdi :D

hayırlı olsun doğru karar:oke:
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Beachmark testi var mi 920 de ?
 
lordufuk

lordufuk

Üye
    Konu Sahibi
Saolun arkadaşlar çıktıktan en fazla 1 veya 2 hafta sonra inşallah alıcağız şimdi çıkış tarihini merakla bekliyorum :eller:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt