Samsung Galaxy Note II Ortaya Çıktı :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MasteLaa

MasteLaa

Üye
sağolun ben teşekkür ederim :) sorun bu evet kimse merdivenleri birden çıkmıyo çünkü ileride nefesi biryerde kesilir muhakkak birer birer çıkıyo ama bakın yinede çıkıyo yerinde saymıyo ihtiyaçlarımızı karşılıyo ve şuan için en güçlüsü bu ama umarım diğer firmalar çok daha iyisini yapar ama beklentilerimizi yüksek tutmamakta yarar var :)
Ayynen oyle iste..Beklenti cok onemli..yazdiklarimiz i5 icin dr gecerli hepsi icin gecerli zaten.. :)
 


barış36197

barış36197

Üye
samsung gösteriyo ama vermiyo yani
hahaha evet öyle denebilir bu yüzden de hep yeni cihazlara talep artıyo:dry:
ayrıca a15 performans olarak en üst düzeyde suan (en azında samsung un yapmış olduğu) yelefon bir nevi rahatlıyo daha verimli iş her yönden ve daha konforlu bir cihaz
 
incitemfm

incitemfm

Üye
Ama adamlar cok kral oc yapiyo yani
 
barış36197

barış36197

Üye

Ayynen oyle iste..Beklenti cok onemli..yazdiklarimiz i5 icin dr gecerli hepsi icin gecerli zaten.. :)
ıphone 5 den fazla uçuk bir beklentim yok ancak son zamanlarda nokia ekibi biraz fazla cesur konuşmalar yaptılar ve göndermeler yaptılar oyüzden wp8 nokiaları çok merak ediyorum :) altında kalmazlar inş. bu sene değil ama seneye wp8 almayı düşünüyorum çünkü her ne kadar marketihızla gelişsede hala zamana ihtiyacı var ve benim için uygulama+ oyun çok önemli

- - - Eklendi - - -

Ama adamlar cok kral oc yapiyo yani
yeni sistem gelene kadar yaptılar bundan sonra elindekilerini kullanma zamanı geldi bence

- - - Eklendi - - -

adamlar korkmuyo satarsa satar satmazsa satmaz havasındalar:bud:
 
incitemfm

incitemfm

Üye
ıphone 5 den fazla uçuk bir beklentim yok ancak son zamanlarda nokia ekibi biraz fazla cesur konuşmalar yaptılar ve göndermeler yaptılar oyüzden wp8 nokiaları çok merak ediyorum :) altında kalmazlar inş. bu sene değil ama seneye wp8 almayı düşünüyorum çünkü her ne kadar marketihızla gelişsede hala zamana ihtiyacı var ve benim için uygulama+ oyun çok önemli

- - - Eklendi - - -


yeni sistem gelene kadar yaptılar bundan sonra elindekilerini kullanma zamanı geldi bence

- - - Eklendi - - -


adamlar korkmuyo satarsa satar satmazsa satmaz havasındalar:bud:

Çok krak led tv yapiyolar
 

koquk52

Üye
Dyanıksız bir cihaz inanın bana düşürmek istemessiniz grillaglass 2 olmasına rağmen buyutu yüzündn hemen kırılıyor..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
adam kahin dağılıyoruz
 
Uruloki

Uruloki

Üye
1_ bir arkadaş htc zarar ediyor demiş cik yanlış geçen seneye göre daha az kar ediyor ki bu tekrar geçen sene seviyesine dönmeye başladı

2_ her şeyi a15 e baglamayin sadece işlemci mimarisiyle bir cihaz uçmaz kaçmaz ki cihaz androidse hele tamamen unutun bunu benchmark oyunlarından başka bir şey değil yani bunu windows da gorebilirsiniz ki ondada 3d mark da 100 puan fark atar yani önemli bi hız katmaz size

3_ bence s3 den tek farkı kalemli uygulamaları o kadar ki yakında çıkacak htc rezound(yeni nesili LTE teknolojili ve verizon için çıkacak) da 1080p ekran var hemde 5 inç eee dehşet bir ppi fazlalagi söz konusu ki bu 441 ppi yapıyor ee istenince yapılıyormuş
 
barış36197

barış36197

Üye
Dyanıksız bir cihaz inanın bana düşürmek istemessiniz grillaglass 2 olmasına rağmen buyutu yüzündn hemen kırılıyor..
samsung galaxy s3 den bahsetmiyoruz biliyosundur inşallah:hmmm ayrıca dayanıksız denen s3 ü ben babama aldım hediye aldım işi gereği telefon elinden düşmüyor sürekli kullanımda ekrana daha alır almaz koruyucu jelatin taktırmıştım gözümün önünde yüzüstü asfalta düşürdü 1 metre gibi mesafeden birşey olmadı otelde betona düşürdü yine bişey yok çizilmiş değil şuan note 2 de bu bakımdan kötü olucağını sanmıyorum. evet şuda teknoloji şans işi aynı zamanda ben her telefonun birebir aynı olmadığını kendim yaşayarak gördüm(ekran dayanıksızlığı buna dahil)

- - - Eklendi - - -

1_ bir arkadaş htc zarar ediyor demiş cik yanlış geçen seneye göre daha az kar ediyor ki bu tekrar geçen sene seviyesine dönmeye başladı

2_ her şeyi a15 e baglamayin sadece işlemci mimarisiyle bir cihaz uçmaz kaçmaz ki cihaz androidse hele tamamen unutun bunu benchmark oyunlarından başka bir şey değil yani bunu windows da gorebilirsiniz ki ondada 3d mark da 100 puan fark atar yani önemli bi hız katmaz size

3_ bence s3 den tek farkı kalemli uygulamaları o kadar ki yakında çıkacak htc rezound(yeni nesili LTE teknolojili ve verizon için çıkacak) da 1080p ekran var hemde 5 inç eee dehşet bir ppi fazlalagi söz konusu ki bu 441 ppi yapıyor ee istenince yapılıyormuş
bu üçüncü maddede belirttiğiniz cihaz tanıtımı yapıldımı yoksa söylentiler mi böyle çünkü note 2 içinde böyle yüksek değerler söylendi bu cihaz ile ilgili bilgim yok açıklayabilirsin memnun olurum :)
 
incitemfm

incitemfm

Üye
Samsung bu belki yeni bir cihaz tanitir. A-15li 2gb ramli 1080p 4 cekirdek filan atar ortaya. En onemlisi optimizasyon ve arayuzun hafifligi en onemlisi. Adamlar harbiden tw5i mukemmel yapmislar yag gibi

- - - Eklendi - - -

widgetlar ve ana ekran cok ram yiyo androidin buyuk sorunu
 
Uruloki

Uruloki

Üye
samsung galaxy s3 den bahsetmiyoruz biliyosundur inşallah:hmmm ayrıca dayanıksız denen s3 ü ben babama aldım hediye aldım işi gereği telefon elinden düşmüyor sürekli kullanımda ekrana daha alır almaz koruyucu jelatin taktırmıştım gözümün önünde yüzüstü asfalta düşürdü 1 metre gibi mesafeden birşey olmadı otelde betona düşürdü yine bişey yok çizilmiş değil şuan note 2 de bu bakımdan kötü olucağını sanmıyorum. evet şuda teknoloji şans işi aynı zamanda ben her telefonun birebir aynı olmadığını kendim yaşayarak gördüm(ekran dayanıksızlığı buna dahil)

- - - Eklendi - - -


bu üçüncü maddede belirttiğiniz cihaz tanıtımı yapıldımı yoksa söylentiler mi böyle çünkü note 2 içinde böyle yüksek değerler söylendi bu cihaz ile ilgili bilgim yok açıklayabilirsin memnun olurum :)

Glbenchmark da çıktı rumor resimleri ise var bir kaç yerde
 
El-CD

El-CD

Üye
1_ bir arkadaş htc zarar ediyor demiş cik yanlış geçen seneye göre daha az kar ediyor ki bu tekrar geçen sene seviyesine dönmeye başladı

2_ her şeyi a15 e baglamayin sadece işlemci mimarisiyle bir cihaz uçmaz kaçmaz ki cihaz androidse hele tamamen unutun bunu benchmark oyunlarından başka bir şey değil yani bunu windows da gorebilirsiniz ki ondada 3d mark da 100 puan fark atar yani önemli bi hız katmaz size

3_ bence s3 den tek farkı kalemli uygulamaları o kadar ki yakında çıkacak htc rezound(yeni nesili LTE teknolojili ve verizon için çıkacak) da 1080p ekran var hemde 5 inç eee dehşet bir ppi fazlalagi söz konusu ki bu 441 ppi yapıyor ee istenince yapılıyormuş

Arayuzu daha akici ve uygulama performansi da daha iyi
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bence bu cihazın iyi yanı 3100 mah batarya benim telin 3 katı ya :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt