Samsung Galaxy Note II Ortaya Çıktı :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
El-CD

El-CD

Üye


Peki niye öyle dusunuyorsun

gpu ve işlemci yine oc yağılmış sanırım bir de tasarım s3 kopyası gibi tabi ama aynısı değil yine de. Eklenilen öz. lere ve içeriğe baktığın zaman birebir aynı olmadığını ve s3'ten daha iyi olduğunu görebilirsin.
 


abandonware

abandonware

Üye
one x forever :hoba:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
gpu ve işlemci yine oc yağılmış sanırım bir de tasarım s3 kopyası gibi tabi ama aynısı değil yine de. Eklenilen öz. lere ve içeriğe baktığın zaman birebir aynı olmadığını ve s3'ten daha iyi olduğunu görebilirsin.

Zaten note serisinde farklı özellik olmak.zorunda ama hala daha üzerine düşülmediğini düşünüyorum
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


Zaten note serisinde farklı özellik olmak.zorunda ama hala daha üzerine düşülmediğini düşünüyorum
Genel.olarak note bakıldıginda samsung politika edinmis zaten s serilerinin benzerini oc leyip cıkarıyor..ama note 2 de a-15 bekliyorum ben insallah olur yoksa hayal kırıklıgi sadece ekran boyutunu buyuk sevenler alir..
 
incitemfm

incitemfm

Üye

Genel.olarak note bakıldıginda samsung politika edinmis zaten s serilerinin benzerini oc leyip cıkarıyor..ama note 2 de a-15 bekliyorum ben insallah olur yoksa hayal kırıklıgi sadece ekran boyutunu buyuk sevenler alir..
a15 olursa zaten 3 yıl domine eder piyasayı. çok sağlam diyolar A15e
 
barış36197

barış36197

Üye

Genel.olarak note bakıldıginda samsung politika edinmis zaten s serilerinin benzerini oc leyip cıkarıyor..ama note 2 de a-15 bekliyorum ben insallah olur yoksa hayal kırıklıgi sadece ekran boyutunu buyuk sevenler alir..
malesef a15 değil ama yinede yeni kral demek ağır kaçmaz tabi nokia ve apple beklemek lazım bide htc tabi
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Evet telefon harika gozukuyor ama wp8 ve yeni iphoneu da beklemek lazim :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
malesef a15 değil ama yinede yeni kral demek ağır kaçmaz tabi nokia ve apple beklemek lazım bide htc tabi

Sadece ekran buyuturlerse yeni kral olmak biraz zor bu bir gercek..One x in tegra 3 ve 12 cekirdek geforce ile basa cikmasi zor..mali400 ve a-9 ile cikarirlar ekrani 5.5 yaparlar ee ne anladik biz bu isten eski mimariye devam valla :ah
 
El-CD

El-CD

Üye


Sadece ekran buyuturlerse yeni kral olmak biraz zor bu bir gercek..One x in tegra 3 ve 12 cekirdek geforce ile basa cikmasi zor..mali400 ve a-9 ile cikarirlar ekrani 5.5 yaparlar ee ne anladik biz bu isten eski mimariye devam valla :ah

Arayuzu yag gibi masallah :eller: one x de bu olursa tadindan yenmez
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Hasan a katılıyorum kesinlikle üstüne düşülmemiş bir cihaz işte samsung da bu var müşteriye birşeyi benimsettikten sonra sürekli aynı şeyi yapıştırıp yapıştırıp duruyor s2 ile s3 arasında tek fark oc li gpu ve iki fazladan çekirdek o da şuan hiç gerekli değil çünkü marketteki oyun ve uygulamaların hala %90 ı tek çekirdek için kodlanmış.. Note dan sonra milletin note 2 yi çok büyük beklentilerle beklediğini biliyordu çok daha hoş ve başka bir tasarımla ve 1080 p ekranla çıkarabilirdi ve o zaman belki ben bile alırdım o derece yani

- - - Eklendi - - -

adamlar kar oranını düşünmek zorunda

daha güzelini yapsalar daha çok satıp sürümden kazanırlar kardeşim.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Hasan a katılıyorum kesinlikle üstüne düşülmemiş bir cihaz işte samsung da bu var müşteriye birşeyi benimsettikten sonra sürekli aynı şeyi yapıştırıp yapıştırıp duruyor s2 ile s3 arasında tek fark oc li gpu ve iki fazladan çekirdek o da şuan hiç gerekli değil çünkü marketteki oyun ve uygulamaların hala %90 ı tek çekirdek için kodlanmış.. Note dan sonra milletin note 2 yi çok büyük beklentilerle beklediğini biliyordu çok daha hoş ve başka bir tasarımla ve 1080 p ekranla çıkarabilirdi ve o zaman belki ben bile alırdım o derece yani

- - - Eklendi - - -



daha güzelini yapsalar daha çok satıp sürümden kazanırlar kardeşim.
Samsung zaten yenilikci degil ciddi diyorum 5.5 inc ekrana 720p de kaliyor ise hala yazik valla..elinde de cortex a15 var ise ve bunu da kullanmiyorsan artik ne yapacaksa s4 u cikarip orada mi kullanacak bunu..yaptigi sacmalik gibi geliyor benim icin tek hosuma giden yonu ve s3 farkli yonu ekrani yahu buyuk sadece..samsung un nite dan sonra cikardigi note 2 bu mudur yani hic mi bir degisim olmaz yahu..Diyecegim o ki eger note 2 s3 un copy paste si olarak cikacak ise yanlis olur..Hic ugrasmiyor samsung ya..Kimse de satis stratejisi demesin bence cortex A 15 i kullanmazsa seneye ondan da iyileri cikar zaten..samsung normal bir telefon yapmaktansa digerlerinin ustunde bir telefon yapmamakda ısrar ediyor durum bu bence.
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi

Samsung zaten yenilikci degil ciddi diyorum 5.5 inc ekrana 720p de kaliyor ise hala yazik valla..elinde de cortex a15 var ise ve bunu da kullanmiyorsan artik ne yapacaksa s4 u cikarip orada mi kullanacak bunu..yaptigi sacmalik gibi geliyor benim icin tek hosuma giden yonu ve s3 farkli yonu ekrani yahu buyuk sadece..samsung un nite dan sonra cikardigi note 2 bu mudur yani hic mi bir degisim olmaz yahu..Diyecegim o ki eger note 2 s3 un copy paste si olarak cikacak ise yanlis olur..Hic ugrasmiyor samsung ya..Kimse de satis stratejisi demesin bence cortex A 15 i kullanmazsa seneye ondan da iyileri cikar zaten..samsung normal bir telefon yapmaktansa digerlerinin ustunde bir telefon yapmamakda ısrar ediyor durum bu bence.
Samsung'ta gitgide Apple'a benzemeye başladı artık :( :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben diyince kızıyorlar bana ama samsung cidden yenilikçi bir firma değil en azından telefon tasarımı konusunda
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
ben diyince kızıyorlar bana ama samsung cidden yenilikçi bir firma değil en azından telefon tasarımı konusunda

Kimse kizamaz kuzum dogrusu budur yani..Yeni telefon ile eski telefonun arasinda pek fark yoksa ve ikisi de ayni seyi yapabiliyorsa bana yenilikten soz etmesin kimse..S2 yi oc leyip pop up felan ekleyim +500 tl ye satiyorsa ben bir sey diyemem..cpu,gpu aynisi zaten..note 1 ile note 2 yi karsilastirsinlar ne fark var Allah icin kac senedir gelistire gelistire bu kadar yapmislar masallah ekran 0.2 inc artmis..En oynamaz yonu de elindeki donanimi telefonlarinda kullanmamasi.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Kimse kizamaz kuzum dogrusu budur yani..Yeni telefon ile eski telefonun arasinda pek fark yoksa ve ikisi de ayni seyi yapabiliyorsa bana yenilikten soz etmesin kimse..S2 yi oc leyip pop up felan ekleyim +500 tl ye satiyorsa ben bir sey diyemem..cpu,gpu aynisi zaten..note 1 ile note 2 yi karsilastirsinlar ne fark var Allah icin kac senedir gelistire gelistire bu kadar yapmislar masallah ekran 0.2 inc artmis..En oynamaz yonu de elindeki donanimi telefonlarinda kullanmamasi.

pop up play netteki videolarda kullanılmadığı sürece benim hiç mi hiç işime yaramaz Allah aşkına hangi göz hem mesaj atıp hem video izleyebilir dokunmatik ekranda geçiceksin o işleri.. Note 2 de daha güzel bir çipset ve 1080p ekran kullanılsa,Nokia dan beklediğim cihaz gelmeseydi ya Note 2 alacaktım ya One x bak bu kadar da ciddiyim seneye için konuşuyorum tabi N9 umdan çok çok memnunum Allah'a şükür.. Lakin Note 2 de note un üstüne hiçbirşey konmamış ama şu da bir gerçek ki en az note kadar satacak bu cihazda çünkü alıcı bilinçsiz o 0.2 inç farkı görüp oo adamlar yapmış diyenler olacak..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt