El-CD
Üye
Peki niye öyle dusunuyorsun
gpu ve işlemci yine oc yağılmış sanırım bir de tasarım s3 kopyası gibi tabi ama aynısı değil yine de. Eklenilen öz. lere ve içeriğe baktığın zaman birebir aynı olmadığını ve s3'ten daha iyi olduğunu görebilirsin.




one x de bu olursa tadindan yenmez

