Nokia E7-00 CFW (Nokia Belle Refresh) 111.040.1511 [28-10-2012]

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
e7 ye hard format Nasıl atılıyor ki ben bi türlü beceremedim

Dosyaların yedekle önce. Daha sonra Menü den Dosyalar a gir. E sürücüsünün üzerine parmağını basılı tut. Biçimlendir seçeneğini seç ve bekle. Bu kadar.




Alttaki linkteki dosyayı indir. Zip ten çıkar. NokiaCooker ile .core dosyasını aç. Zip ten çıkan klasörü .core dosyasında resource içine at ve tekrar flashla.
böyle bunu yaparsam ne değişecek?


- - - Eklendi - - -



Kardeş sen bu dosyadan program kullandın mı?
CFW By DustoJniK Nokia Belle Mod(Final - The End)

- Ne mi değişecek? Demedin mi sistem sesleri orjinal olsun istiyorum diye? Dediklerimi yaparsan sistem sesleri orjinal olur.

- Hayır o modu kullanmadım.
 


blackcemre

Üye


Dosyaların yedekle önce. Daha sonra Menü den Dosyalar a gir. E sürücüsünün üzerine parmağını basılı tut. Biçimlendir seçeneğini seç ve bekle. Bu kadar.





- Ne mi değişecek? Demedin mi sistem sesleri orjinal olsun istiyorum diye? Dediklerimi yaparsan sistem sesleri orjinal olur.

- Hayır o modu kullanmadım.

Hangi modları kullandın link verebilir misin?
Bide Nokia Belle Feature Pack 1 yazıyor onu nasıl Nokia Belle Refresh yapabilirm?


- - - Eklendi - - -

Nat Geo, Sosyal, CNN, F-Secure, Microsoft Apps, Communicator, Joikuspot ve Youtube
Bu programları flashla direk nasıl getirebilirim?


- - - Eklendi - - -

nokia cooker programı ile yapıyorum.
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hangi modları kullandın link verebilir misin?
Bide Nokia Belle Feature Pack 1 yazıyor onu nasıl Nokia Belle Refresh yapabilirm?


- - - Eklendi - - -

Nat Geo, Sosyal, CNN, F-Secure, Microsoft Apps, Communicator, Joikuspot ve Youtube
Bu programları flashla direk nasıl getirebilirim?


- - - Eklendi - - -

nokia cooker programı ile yapıyorum.

Modları s3 modlama bölümünden bulabilirsin.

O programları flashla geri getiremezsin. Ovi den yükleyebilirsin.

O yazı da cfw nin bir özelliği. Ama .core dosyasında resource/version dan değiştirebilirsin.


--- Sen en iyisi yeni bir fw indir ve onu düzenle. CFW deki herşeyi değiştirmek istiyorsun. Forumda anlatımı mevcut bildiğim kadarıyla. Kolay gelsin...
 

blackcemre

Üye
çok teşekkür.

- - - Eklendi - - -



Modları s3 modlama bölümünden bulabilirsin.

O programları flashla geri getiremezsin. Ovi den yükleyebilirsin.

O yazı da cfw nin bir özelliği. Ama .core dosyasında resource/version dan değiştirebilirsin.


--- Sen en iyisi yeni bir fw indir ve onu düzenle. CFW deki herşeyi değiştirmek istiyorsun. Forumda anlatımı mevcut bildiğim kadarıyla. Kolay gelsin...

Ben yeni cfw düzenlemek istiyorum ama sizin o clourist silent film dlna adlı programları bulamadığım için yapamıyorum siz nereden buldunuz o programları tek bende onlar eksik?

- - - Eklendi - - -

Dolby Headphone eklenmiştir.
Colorizlt, Silent Film, DLNA ve Nokia BigScreen eklenmiştir.
Ben tek bunları istiyorum flashla nokia cooker programında yapacağım bunları nasıl bulurum?
Bir link versen ya da senin dosyanı indrdim onları alıp orjinal yazılıma dahil etsem.
Bir yardım lütfen?
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
çok teşekkür.

- - - Eklendi - - -



Ben yeni cfw düzenlemek istiyorum ama sizin o clourist silent film dlna adlı programları bulamadığım için yapamıyorum siz nereden buldunuz o programları tek bende onlar eksik?

- - - Eklendi - - -

Dolby Headphone eklenmiştir.
Colorizlt, Silent Film, DLNA ve Nokia BigScreen eklenmiştir.
Ben tek bunları istiyorum flashla nokia cooker programında yapacağım bunları nasıl bulurum?
Bir link versen ya da senin dosyanı indrdim onları alıp orjinal yazılıma dahil etsem.
Bir yardım lütfen?

Yolladım...
 

blackcemre

Üye
Video kayıt 30 FPS yapılmıştır.
Fotoğraf çekimi
kalitesindedüzenlemeler yapılmıştır.
FP1 Klavyesi eklenmiştir.
FP1 Görev Yöneticisi eklenmiştir.

Yazı fontu "Nokia Pure" olarak değiştirilmiştir.
Bide hack dosylarını yollar mısın kardeş bir zahmetçok lazım cfwyapıyorum siteye ekleyeceğim senin adınıda vereceğim yollar ımısın bunlarıda?


- - - Eklendi - - -

Bide metin saatinin türkçe olanını

- - - Eklendi - - -

bunları rofst 2'yemi atacağım.
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Video kayıt 30 FPS yapılmıştır.
Fotoğraf çekimi
kalitesindedüzenlemeler yapılmıştır.
FP1 Klavyesi eklenmiştir.
FP1 Görev Yöneticisi eklenmiştir.

Yazı fontu "Nokia Pure" olarak değiştirilmiştir.
Bide hack dosylarını yollar mısın kardeş bir zahmetçok lazım cfwyapıyorum siteye ekleyeceğim senin adınıda vereceğim yollar ımısın bunlarıda?


- - - Eklendi - - -

Bide metin saatinin türkçe olanını

- - - Eklendi - - -

bunları rofst 2'yemi atacağım.

Tüm dediklerin forum da mevcut. Diğerlerini hariçten bulmuştum ve yolladım. Programları .uda ya at. hack ve textclockpublisher.dll yi .core de sys/bin içine at.


İstediğin tüm özellikler benim cfw de mevcut zaten. Bence uğraşma.
 

blackcemre

Üye


Tüm dediklerin forum da mevcut. Diğerlerini hariçten bulmuştum ve yolladım. Programları .uda ya at. hack ve textclockpublisher.dll yi .core de sys/bin içine at.


İstediğin tüm özellikler benim cfw de mevcut zaten. Bence uğraşma.

Hiçbirşeyi rofs 2'ye açmıyayım mı?
HAck nasıl yapacağım?
Flashla

- - - Eklendi - - -

Modları yaptım tel açıldı menüye girdim neye basarsam özellik desteklemiyoror diyor yardım?
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hiçbirşeyi rofs 2'ye açmıyayım mı?
HAck nasıl yapacağım?
Flashla

- - - Eklendi - - -

Modları yaptım tel açıldı menüye girdim neye basarsam özellik desteklemiyoror diyor yardım?

Öyle hemen cfw yapamazsın. Tüm ilgili konuları ve mesajları okuyup öğreneceksin. Bilgisayarında tüm ilgili programlar ve modlar olacak. Ondan sonra başlayacaksın. Bu cfw ve önceki için kaç flash atıldı biliyor musun? Forumdaki tüm konuları oku, öyle gir bu işe. Yoksa sürekli uğraşırsın. Sen en iyisi benim cfw yi yükle kullan. Sadece sistem seslerini yolladığım dosyayla değiştir.
 

blackcemre

Üye
yok kardeş nasıl düzelecek.
Hack ile ilgili bu

- - - Eklendi - - -

kardeş diyorki menüye girince halen neye bassam giriş ekranı özellik desteklenmiyor diyor yardımmmmmmm?
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
yok kardeş nasıl düzelecek.
Hack ile ilgili bu

- - - Eklendi - - -

kardeş diyorki menüye girince halen neye bassam giriş ekranı özellik desteklenmiyor diyor yardımmmmmmm?

Benim yazılımı indirmişdin değil mi?

.core dosyasını aç. sys/bin klasörüne gir. orada installserver.exe var. kopyala onu, senin yazılımda aynı yere at bu kadar.

Benim .core dosyasındaki sys/bin içinde olan fp1 görev yöneticisi dosyalarını kullan. Sendekiler muhtemelen bir önceki versiyon. Onlar sorun çıkarıyor.
 

blackcemre

Üye
fp1 görev yöneticisini göremedim nerede?
 

blackcemre

Üye
Kardeş rompather'i yükleyeyim mi?
 

kaavkw

Üye
Selam joshlog mod'u da ekleseydin tam olacakmış benim için. Tek tek uğraşmak istemedim bu sefer hack vb. ile ilk defa cfw kullanacağım inşallah memnun kalırım. Yalnız bir şey soracağım bazı kişiler forumlarda Refresh ile widget'lar problemli diyor (Belle'deki gibi değişmiyormuş) doğru mu?
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kardeş rompacther yükleyeyim mi?

Hack için ise gerek yok. Installserver o işi yapıyor.




Selam joshlog mod'u da ekleseydin tam olacakmış benim için. Tek tek uğraşmak istemedim bu sefer hack vb. ile ilk defa cfw kullanacağım inşallah memnun kalırım. Yalnız bir şey soracağım bazı kişiler forumlarda Refresh ile widget'lar problemli diyor (Belle'deki gibi değişmiyormuş) doğru mu?

Avkon vs. eklemedim. Orjinalliğini bozmak istemedim. Widgetlarda bir sorun yok. Bizzat kullannıyorum. Ama gördüğünüz eksikliklerini yazarsanız üzerinde çalışırız. Açıklamaları dikkatlice oku. Çoğu kişinin istediği özellikler mevcut. Özellikle ses kalitesini, beğeneceğini umuyorum. Üzerinde epey çalıştım. 808 in ses kodekleri çok kaliteliymiş. Dolby ile birlikte süper ses veriyor.
 

kaavkw

Üye
Şimdi flashladım, biraz ağırlaştı sanki telefon ama normal sanırım daha kendine gelmemiş olabilir. E'de çok fazla dosya mevcut olduğu için format atmadan yaptım bir sorun yok gibi. Birazdan silinen program/oyun/mod'ları falan ekleyeceğim bir kaç gün sonra sorun falan olursa yazarım, sorun yoksa da genel bir değerlendirme yaparım ama joshlog mod hariç her şey dört dörtlük gibi eline sağlık şimdiden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Şimdi flashladım, biraz ağırlaştı sanki telefon ama normal sanırım daha kendine gelmemiş olabilir. E'de çok fazla dosya mevcut olduğu için format atmadan yaptım bir sorun yok gibi. Birazdan silinen program/oyun/mod'ları falan ekleyeceğim bir kaç gün sonra sorun falan olursa yazarım, sorun yoksa da genel bir değerlendirme yaparım ama joshlog mod hariç her şey dört dörtlük gibi eline sağlık şimdiden.

İlk açılışta ağır olması normal. Cihaz kendini yeni topluyor. Bir müddet sonra hızlanır. Bu genelde her flashtan sonra olur.

İyi kullanımlar.


------------------------------------------ Yazılım Güncellendi -------------------------------------------------


Yazılım, saat 23:05 te güncellenmiş ve link yenilenmiştir.

--- Şarkı bilgilerini düzenleme eklenmiştir.

--- Received files in adı Alınan dosyalar olarak düzeltilmiştir.

-- Wi-fi bölümündeki içim olan yazım hatası için olarak düzeltilmiştir.
 

kaavkw

Üye
Ben flash'ladıktan sonra güncelleme mi geldi? :) Neyse çok önemli bir şey yok gibi... Yalnız bir kaç şey de ben rica etsem yapabilir misin acaba? Flash'ladıktan beri kurcalıyorum telefonu hemen hemen her şey çok iyi yalnız sistem seslerini orjinal yapabilir misin? Windows pek hoşuma gitmedi açıkçası, ayrıca az önce yaptığın güncellemelere ek olarak bir de joshlog yamasını ilave edersen muhteşem olur (avkon2 falan uğraşma yamayı ekle, isteyen kafasına göre avkon/widget yükler ister orjinal kullanır) tekrardan eline sağlık, kolay gelsin.
 


Üst Alt