Normalde ateist birisinin tartışmayı daha iyi bilmesi, konuşurken sadece karşıdakinin görüşünü karalamaya çalışmaması gerekli yani öyle olurdu fakat günümüzde bu bile olması gerektiği gibi değil.Daha hiçbir yere ulaşamamış bilime inanıpta hareket etmek...Daha bilimde ne kadar aciziz, her geçen gün yeni teoriler atılıp,çürütülüyor doğru bilinen çoğu şey aslında yanlış fakat buna rağmen kuru kuruna bilime inanmayı seçmek bildiğin yobazlık.Bilimi kötülemiyorum, İslamda ilim karşıtı bir din değil fakat bir şeye körü körüne bağlanmak yanlış.Ayrıca peygamberler ile gönderilen dinler farklı dinler değil.Aslında hepsi 1 din.Allah'da gönderdiği dinlerin yanlış yorumlanmasına, değiştirilmesine engel olmaz çünkü zaten bu bir imtihan.Cevap anahtarını verirse sınava girmenin ne anlamı kalır.Sadece çalışmamız gereken yerleri söylüyor, çalışıp çalışmamak bizim elimizde.