ateist musluman olmak

Sponsorlu Bağlantılar

night_jack

night_jack

Üye
Yahu sadece lafta olucam diyor,dıştan ne derse desin önemli değildir asıl içindekinin ne olduğu önemlidir.
Katliyam yapıcaksınız nerdeyse,kafa göz girmiş herkez.
Lafta olacağım demiş ama birde gerçekten olacağım dese,ozaman gerçekten öldüreceksiniz adamı.
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Yahu sadece lafta olucam diyor,dıştan ne derse desin önemli değildir asıl içindekinin ne olduğu önemlidir.
Katliyam yapıcaksınız nerdeyse,kafa göz girmiş herkez.
Lafta olacağım demiş ama birde gerçekten olacağım dese,ozaman gerçekten öldüreceksiniz adamı.

bu işin şakası da lafta söylemesi de olmaz yorumları olursan eğer ne kadar haklı olduğumu görürsün :ok2:
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
varrick

varrick

Üye
kuzenim tutturdu ateist ol kendiside oyle kafami sisirdi acaba yaninda ateist oldum desem ateistim falan desem ama kalpten Allah a inansam dinden cikarmiyim yorumlarinizi bekliyorum.

Kuzenine deki,
Sana son sozum '' Elhamdulillah muslumanim...isine gelmiyosa gidebilrsin kapi orada.
Sonra,bana bir daha boyle birsey dersen sana kafayi gomerim de. N0T: O kuzenini gorursem bi ara selam veririm.Osmanli Selami...
 
msy2017

msy2017

Üye
kuzenine kafirun süresinden sözet seni çok zorlarsa herkes kendi inancına de ama ben olsam heralde onu müslüman yapmaya çalışırdım.inşallah doğru yolu bulur.
 
Joker.

Joker.

Üye
ateist mi o ne la ?
 
Ns_Lion

Ns_Lion

Üye
2 yuzluluk olur yapma bunu zamanında islamdan donmeleri için çok işgence yapılmıs muslumanlara ama onlar donmemiş dinlerinden yalandan da olsa dememişler bişey. müslümanız demişler işgencelere rağmen sanırım çağrı filminde gösteriyordu. adamın annesini gözü önünde öldürüyorlar ancak ben mülümanım diyor hala bunu düşün ve pay çıkart. buraya bu konuyu açmış olman bile çok sakıncalı... . . .
 
night_jack

night_jack

Üye
2 yuzluluk olur yapma bunu zamanında islamdan donmeleri için çok işgence yapılmıs muslumanlara ama onlar donmemiş dinlerinden yalandan da olsa dememişler bişey. müslümanız demişler işgencelere rağmen sanırım çağrı filminde gösteriyordu. adamın annesini gözü önünde öldürüyorlar ancak ben mülümanım diyor hala bunu düşün ve pay çıkart. buraya bu konuyu açmış olman bile çok sakıncalı... . . .
Neyi sakıncalı?
Birisnin size akıl danışması mı?
Yapmayın ya valla alakasız yönlere çekmeyin şöyle konuları:ah
 
abandonware

abandonware

Üye
gençler millet kafa göz dalmış kuzene ya; adam önemli bir konuda soru soruyor cevap yazanların çoğu (hepsi değil) sadece geyik yapıyor :dry:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Dostum anlaşılıyorki iyi niyetlisin üstüne gelmişler biraz haksızda sayılmazlar...

Sana şöyle anlatayım ben senin için kuzeninmi önemli Allah'ınmı kuzeninmi ? Kuzenin sana sadece küser darılır peki Allah ne yapar düşündünmü hiç ? Ona ya müslümanlığı öğreteceksin elinden geldiğince ya da ne olduğunu sırf kuzeninin gönlü olsun diye inkar etmeyeceksin.
 
Eni Vici Vokke

Eni Vici Vokke

Üye
ateistim demekle ateist olunduğunu mu sanıyosun :ehe
 
paradox07

paradox07

Üye
Bana yolla o kuzenini :) ya da sen onu müslüman yapmaya çalış,neden yapmıyorsun ki?dinini yeterince öğren,zaten bizim dinimiz o kadar harika bir din ki öğrenmeye bir başladın mı gerisi gelir.sen dinini güzelce öğren ve aynısını sen de ona yap :) aynısını sen de ona yap derken kötü manada değil tabi :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
kuzeninin yaptığı yanlış fakat burada yazılanlarda yanlış Söylediklerine bak ya ah o benim kuzenim olcaktı filen diyorlar hani müslümanlık hani hoşgörü nerede ?
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
dready112

dready112

Üye
Profilinde yaşın 22 gözüküyor. Mağaradan kaç yaşında çıktın ?

- - - Eklendi - - -

ateistim demekle ateist olunduğunu mu sanıyosun :ehe
Nasıl olduğunu düşünüyorsun peki ? Din mi ki bu özel bi ayin veya törenle ateist olunsun ?
 
Eni Vici Vokke

Eni Vici Vokke

Üye
Profilinde yaşın 22 gözüküyor. Mağaradan kaç yaşında çıktın ?

- - - Eklendi - - -


Nasıl olduğunu düşünüyorsun peki ? Din mi ki bu özel bi ayin veya törenle ateist olunsun ?

"Ateizm ya da tanrıtanımazlık, tüm tanrılara ve ruhsal varlıklara olan metafizik inançları reddeden ve var olan gerçekliği inanç yoluyla açıklamayı kabul etmeyen bir felsefi düşünce akımı."

yani sen allaha inanıyorsan zaten ateist olamazsın, sorun yok.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Öncelikle cehennemde tek tabaka olmayacak, cehennemin de dereceleri bulunmaktadır. Ateist olan bir kimse bir Hristiyan'a göre daha ağır bir azaba uğrayacaktır. Ancak her ikisi de ebedi cehennemde kalacaklardır. (alıntıdır)

“Kim, İslâm’dan başka bir din ararsa, o kimseden bu din asla kabul edilmez ve o, âhirette kaybedenlerden olur.” (Âl-i İmran suresi, 85)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Öncelikle cehennemde tek tabaka olmayacak, cehennemin de dereceleri bulunmaktadır. Ateist olan bir kimse bir Hristiyan'a göre daha ağır bir azaba uğrayacaktır. Ancak her ikisi de ebedi cehennemde kalacaklardır. (alıntıdır)
ama abi şöyle bi' durum var hristiyan olup kalbi temiz olanlar hayır işleyenler? :hmmm
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye

ama abi şöyle bi' durum var hristiyan olup kalbi temiz olanlar hayır işleyenler? :hmmm

ama bir de şöyle birşey var atıyorum sen çok iyi bir insansın ve müslüman bir ülkede doğdun cennetliksin ama hristyan bir ülkede doğup orda büyürdün haliyle %90 ihtimal hristiyan olurdun bence böyle bir kişi ateist birinden daha üst katta yer alır.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
kuzeninin yaptığı yanlış fakat burada yazılanlarda yanlış Söylediklerine bak ya ah o benim kuzenim olcaktı filen diyorlar hani müslümanlık hani hoşgörü nerede ?

Anlamıyor demekki hemde müslümanı dinden çıkarmaya çalışıyor ben ona hoşgörü felan göstermem.
Benim dinime saygı duyana bende saygı duyarım.
Ateist olsun ateistliğini içinde yaşasın ..
 
EneSinan

EneSinan

Üye
usta sen neler diyorsun öyle bir saçmalığı sakın yapma. Allah ıslah etsin arkadaşın da dediği gibi ölüm kalım meselesi değilse bu işe sakin girişme
 


Üst Alt