ateist musluman olmak

Sponsorlu Bağlantılar

kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


ama bir de şöyle birşey var atıyorum sen çok iyi bir insansın ve müslüman bir ülkede doğdun cennetliksin ama hristyan bir ülkede doğup orda büyürdün haliyle %90 ihtimal hristiyan olurdun bence böyle bir kişi ateist birinden daha üst katta yer alır.

Şimdi burdan bizim gibi insanların pek yorum yapması doğru olmaz ama ben bildiğim kadarını söyleyeyim.Müslümanlığı tanımıyor veya yanlış tanıyor ise senin benim gibi müslüman doğan biri gibi yargılanmayacağı kesin.Fakat müslümanlığı biliyorda Hristiyan olmaya devam ediyorsa bu durumda imanın şartlarından bazılarına uymamamış oluyor.En basitinden Hz. Muhammed'e (S.A.V) inanmadığından peygamberlerine inanmak kısmı olmuyor.Bu durumda da imanlı biri olmuyor ki böyle olursa cennete gidemez.
 
  • Beğen
Tepkiler: dready112


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye


Şimdi burdan bizim gibi insanların pek yorum yapması doğru olmaz ama ben bildiğim kadarını söyleyeyim.Müslümanlığı tanımıyor veya yanlış tanıyor ise senin benim gibi müslüman doğan biri gibi yargılanmayacağı kesin.Fakat müslümanlığı biliyorda Hristiyan olmaya devam ediyorsa bu durumda imanın şartlarından bazılarına uymamamış oluyor.En basitinden Hz. Muhammed'e (S.A.V) inanmadığından peygamberlerine inanmak kısmı olmuyor.Bu durumda da imanlı biri olmuyor ki böyle olursa cennete gidemez.

katılıyorum. Başka dinden sonra müslüman olan insanlar az değil. Demekki isteyince ve araştırınca hak yolu bulunuyormuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
paradox07

paradox07

Üye
Dinini sevmek varken ne diye ondan korkuyorsun ki??bence bu dinini yeterince tanımadığın için oluyor.arkadaşım sakın öyle bir şey yapma.koskoca adamsın,açık açık söyle ben müslümanım elhamdülillah de.bu yüzden seni öldürecek değildir herhalde kuzenin
 

Lenneth

Üye
Dogumdan once hayat olmadigi gibi, ölümden sonrada hayat olmayacak.

Neye inanirsan inan, dedigimden otesi yok. O yuzden hayati dolu dolu yasamali, inanca saplanip kalmamali.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Dogumdan once hayat olmadigi gibi, ölümden sonrada hayat olmayacak.

Neye inanirsan inan, dedigimden otesi yok. O yuzden hayati dolu dolu yasamali, inanca saplanip kalmamali.

Eh sana göre olmayabilir.Sen hayatını istediğim gibi yaşa.Daha sonra hatırlarsın bu sözleri.Allah'a inanmak sana bir şey kaybettirmez ama inanmamak sana ve topluma çok büyük şeyler kaybettirir buda bir gerçek -.-
 
paradox07

paradox07

Üye
Dogumdan once hayat olmadigi gibi, ölümden sonrada hayat olmayacak.

Neye inanirsan inan, dedigimden otesi yok. O yuzden hayati dolu dolu yasamali, inanca saplanip kalmamali.

o senin görüşün ve senin inancına bağlı.benim inandığım dinde ölümden sonra hayat var ve bu hayat ebedi.bence de bundan ötesi yok.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Dogumdan once hayat olmadigi gibi, ölümden sonrada hayat olmayacak.

Neye inanirsan inan, dedigimden otesi yok. O yuzden hayati dolu dolu yasamali, inanca saplanip kalmamali.

sana şöyle açıklayayım. Ölümden önce yaşadığın hayat bu hayat. Ölümden sonraki ise insanın bu hayatta yaptıklarınin karşılığını alacağı gerçek bi hayat
 
night_jack

night_jack

Üye
Konu kilitlenme yolunda ileriliyor.
 
dready112

dready112

Üye
Dogumdan once hayat olmadigi gibi, ölümden sonrada hayat olmayacak.

Neye inanirsan inan, dedigimden otesi yok. O yuzden hayati dolu dolu yasamali, inanca saplanip kalmamali.
Bir insan krem peynire bile tapsa yadırgamam da tanrıtanımaz olması çok ilginç gelir bana. Senden ve bütün doğadan daha büyük bir gücün olduğunun farkında ola ola nasıl bi mantıktır bu hep merak etmişimdir ? Hele ki "ölüm" gibi bi gerçeğin varlığı, bir Tanrı'nın varlığının en büyük kanıtı değil mi sence de ?
 
night_jack

night_jack

Üye
Bir insan krem peynire bile tapsa yadırgamam da tanrıtanımaz olması çok ilginç gelir bana. Senden ve bütün doğadan daha büyük bir gücün olduğunun farkında ola ola nasıl bi mantıktır bu hep merak etmişimdir ? Hele ki "ölüm" gibi bi gerçeğin varlığı, bir Tanrı'nın varlığının en büyük kanıtı değil mi sence de ?
Bilimsel olarak yaklaşıyorlar da o yüzden.
 
dready112

dready112

Üye
Bilimsel olarak yaklaşıyorlar da o yüzden.
Bilimsel olarak da ölüm tam anlamıyla bir sondur. Dinsizlik mantıksız geliyor bana, yoksa diğer dinlere tapabilir insanlar yadırgamam :)
Ayrıca ergenlik dönemi civarında çok yaygın bu ateistlik muhabbeti, benim de bi arkadaşım aynı durumdaydı hatırlıyorum. Çevreyle de çok alakalı, asosyal insanlarda daha çok görülüyor sanırım. Neyse ya ölümden sonra onlar için ebedi uyku var :) iyi geceler ateist kardeşlerim..
 
paradox07

paradox07

Üye
iyi geceler din kardeşlerim ve sevgili insanlar...
 
night_jack

night_jack

Üye
Bilimsel olarak da ölüm tam anlamıyla bir sondur. Dinsizlik mantıksız geliyor bana, yoksa diğer dinlere tapabilir insanlar yadırgamam :)
Ayrıca ergenlik dönemi civarında çok yaygın bu ateistlik muhabbeti, benim de bi arkadaşım aynı durumdaydı hatırlıyorum. Çevreyle de çok alakalı, asosyal insanlarda daha çok görülüyor sanırım. Neyse ya ölümden sonra onlar için ebedi uyku var :) iyi geceler ateist kardeşlerim..
Valla artık dinini,rengini diye ayırmıyorum.
Başlıca ilk önce düzgün yaklaşımları olsun,hani bi laf vardır''insan olsun'' gerçekten gerisi boş geliyor bana bile:)
 
  • Beğen
Tepkiler: dready112
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bilime çağdaşlığa karşı değilim ama insanlar birşeyleri bilim ile açıkladıkça dinden uzaklaşıyorlar herşeyi insanların yaptığı zannediyorlar tabiki herkesin kendi görüşü her koyun kendi bacağından asılır ama bilmeyene yanlışı öğretmek gerek öğrenmiyorda ya da onu bilip hala başka birşeye inanıyorsa saygı duymak gerek.
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
Valla artık dinini,rengini diye ayırmıyorum.
Başlıca ilk önce düzgün yaklaşımları olsun,hani bi laf vardır''insan olsun'' gerçekten gerisi boş geliyor bana bile:)

Abartı ve imkan dışı.. Herkesin yaşam felsefesi(dini) olur... Sizinde öyle.. bu sözler bile din konusunda ayrım yapanlara (ben dahil) karşı söylenmiş bir sözdür. Yani bizi ayrı bir kefeye koyup kendinizce uyarıyorsunuz.

Konuyu açan arkadaşa cevap. islam dil ve kalp ile kabul edilir. Gereksiz yere (mesela dayanılmaz işkence bir mazerettir) dil ile inkar, inkara götürür ve her yaptığınızda mürted olursunuz. Bu Allahın gazabına sebeb olabilir ve sonrasında hidayeti bulamayabilirsiniz.
 
paradox07

paradox07

Üye
Bilime çağdaşlığa karşı değilim ama insanlar birşeyleri bilim ile açıkladıkça dinden uzaklaşıyorlar herşeyi insanların yaptığı zannediyorlar tabiki herkesin kendi görüşü her koyun kendi bacağından asılır ama bilmeyene yanlışı öğretmek gerek öğrenmiyorda ya da onu bilip hala başka birşeye inanıyorsa saygı duymak gerek.

arkadaşım bence bilimin dinden uzaklaşmayla alakası yok.peki soruyorum sana neden osmanlı,devrinde ilimde ve bilimde en ileri ayrıca dinini de doğru düzgün yaşıyordu?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


arkadaşım bence bilimin dinden uzaklaşmayla alakası yok.peki soruyorum sana neden osmanlı,devrinde ilimde ve bilimde en ileri ayrıca dinini de doğru düzgün yaşıyordu?

osmanlıda teknoloji bilim bu kadar gelişmiş değildi sadece ufak bir etkisi var kanımca..
 

Lenneth

Üye
Din , iman diye birbirinizi yiyeceginize hayatinizi yasamaya bakin. Daha faydali olur, bosa harcadiginiz bu vakitler bir daha geri gelmeyecek.
 


Üst Alt