Pixel Ölülüğü mü Pixel Ölüğü mü ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Pixel Ölülüğü mü Pixel Ölüğü mü ?
Arkadaşlar öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın ..

Ben burda bi konuya ' Belki pixel ölülüğüdür :hmmm ' yazmıştım . Arkadaşımda bunu görmüş :) Bana dedi ki - O ölülüğü değil ölüğü olcak dedi .. :) Biraz konu üzerinde tartıştık tabi :) .. Bende sizlere bi sorayım dedim ..

Doğrusu Pixel ölülüğü mü yoksa Pixel ölüğü mü ?
 
  • Beğen
Tepkiler: muqiwara


ThorMan

Üye
Bence Pixel Ölüğü :yuru
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
:hmmm pixel olüğü kulağa daha mantıklı gelio
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ölü piksel denir genelde yani piksel ölülüğü olcak dogrusu.
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
o kadar kasmayin arkadaşlar. Ölü pixel de yeter. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
_RYUK_

_RYUK_

Üye
arkadaşın ne demek istediğini anladıysa sorun yok ha öyle demişsin ha böyle ne fark eder
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye


pixel mezarlıgı
 
  • Beğen
Tepkiler: El-CD ve CasuS_87

ThorMan

Üye
Doğrusu Pixel Ölüğü :megafon:
 

ThorMan

Üye
Pixel ölüğü :good:
 
night_jack

night_jack

Üye
ölenle,ölünmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
dejavu178

dejavu178

Üye
allah rahmet eylesin de geç
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
:) .
 
  • Beğen
Tepkiler: muqiwara
Symbianize

Symbianize

Üye
Pixel ölülüğü
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
paradox07

paradox07

Üye
Bana göre pixel ölülüğü kulağa daha hoş geliyor :kop:
 
Havvali

Havvali

Üye
ölen ölür kalan pikseller bizimdir :kop2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt