CasuS_87
Üye
Pixel Ölülüğü mü Pixel Ölüğü mü ?
Arkadaşlar öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın ..
Ben burda bi konuya ' Belki pixel ölülüğüdür
' yazmıştım . Arkadaşımda bunu görmüş
Bana dedi ki - O ölülüğü değil ölüğü olcak dedi ..
Biraz konu üzerinde tartıştık tabi
.. Bende sizlere bi sorayım dedim ..
Doğrusu Pixel ölülüğü mü yoksa Pixel ölüğü mü ?
Ben burda bi konuya ' Belki pixel ölülüğüdür
' yazmıştım . Arkadaşımda bunu görmüş
Bana dedi ki - O ölülüğü değil ölüğü olcak dedi ..
Biraz konu üzerinde tartıştık tabi
.. Bende sizlere bi sorayım dedim .. Doğrusu Pixel ölülüğü mü yoksa Pixel ölüğü mü ?

.




