peki bu adamlar niye 1 gb rom gibi bir açıklama ekliyor yani rom un 1 gb olması diğer standart romlardan daha iyi olması ve doğal olarak telefon performansının üst düzey olması mı demek ?
yeminle bilmediğimden soruyorum gıcıklık olsun diye değil.
rom benim bildiğim işletim sisteminin bulunması için ayrılmış bir harddisk birimi. performansla bir alakası olmaması lazım; güncellemeler için ayrılmış biyer diye biliyorum.
xperia s de rom yazmıyo guncelleme yaptıgımızda sıkıntı olucak yanı demı?
Sen Rom yazmıyo nereye bakıyorsun kardeşim şu anda 4.0.3 değil mi Xperia S bu nedir ? Stock Rom işte inanmıyor musun bana 
xperia s de rom yazmıyo guncelleme yaptıgımızda sıkıntı olucak yanı demı?
Yazıyor yahu nasıl yazmaz..Açsın telefon bilgisinde 4.0.3 veya 2.3.6 ne ise fark etmez yazar.
yazmaması olmadığını göstermez. Her telefonun vardır, pek dikkat edilmediği için yazmışlardır. Güncellemede sorun olmaz
0 alırsan o sorunlarla karşılaşma olanağın çok az çünkü 2.nesil cihazlarda değil 1.nesillerde var bu problemhee tamam saolun.ben xperia s den korktugum için almak istemiyorum sarı leke sorunu yuznden

Yazıyor yahu nasıl yazmaz..Açsın telefon bilgisinde 4.0.3 veya 2.3.6 ne ise fark etmez yazar.
0 alırsan o sorunlarla karşılaşma olanağın çok az çünkü 2.nesil cihazlarda değil 1.nesillerde var bu problem![]()
Hafıza olarak derken ? Hafıza kartından yüklenme mi yoksa Custom Rom mu ?
arkadaş o tür romdan bahsetmiyor benim anladığım, hafıza olarak bahsediyor
Garantisine bakarsın en az 10-12 ay garantisi var ise sıkıntı olacağını sanmıyorum..Ayrıca bu çok nadir denk gelir yani sarı leke problemi aldığın adamda yoksa sorun yok.ama ben 2. El alıcagım ıcın dıyorum
Hafıza olarak derken ? Hafıza kartından yüklenme mi yoksa Custom Rom mu ?
Garantisine bakarsın en az 10-12 ay garantisi var ise sıkıntı olacağını sanmıyorum..Ayrıca bu çok nadir denk gelir yani sarı leke problemi aldığın adamda yoksa sorun yok.

c6-01 de 1 gb n8 de 512 mb nasıl isse

Hafıza olarak derken ? Hafıza kartından yüklenme mi yoksa Custom Rom mu ?
Garantisine bakarsın en az 10-12 ay garantisi var ise sıkıntı olacağını sanmıyorum..Ayrıca bu çok nadir denk gelir yani sarı leke problemi aldığın adamda yoksa sorun yok.
Android'de öyle bir şey yok at hafıza kartı veya telefona gir telefondan flashla
telefonun rom hafızası , telefon hafızası , depo hafızası ve hafıza kartı vardır. senin dediğim rom rom'a yüklenir , ben ondan bahsediyorum, arkadaşta ondan bahsediyor herhalde
- - - Eklendi - - -
esirgemişler![]()

Genelde beyaz sayfalarda belli olur rahatsız olursun zaten görünür..ben telefoncudan alıcagım.bu sarı leke telefon kapalı ikende bellı oluyomu ve nerelerınde tam olarak?
Android'de öyle bir şey yok at hafıza kartı veya telefona gir telefondan flashla
- - - Eklendi - - -
Genelde beyaz sayfalarda belli olur rahatsız olursun zaten görünür..

senin telefonun 1 gb romu var![]()
Android'de öyle bir şey yok at hafıza kartı veya telefona gir telefondan flashla
- - - Eklendi - - -
Genelde beyaz sayfalarda belli olur rahatsız olursun zaten görünür..
ram dgl mı o ben oyle grdum nettende.
- - - Eklendi - - -
ben şimdi telefoncuda baksam telefona beyaz sayfada grulecek demi,hangi yerlerinde oluyo o lekeler?

