jamal2012
Üye
ramide romuda 1 gb![]()
telefoncuda ekranı actıgım zaman sarı leke problemı varsa anlasılırmı ekran kılıdını acınca arladasım?
ramide romuda 1 gb![]()
telefoncuda ekranı actıgım zaman sarı leke problemı varsa anlasılırmı ekran kılıdını acınca arladasım?

Xperia S de aynı onun da Rom 1 GB
senin telefonun 1 gb romu var![]()

Belli bir yeri yokram dgl mı o ben oyle grdum nettende.
- - - Eklendi - - -
ben şimdi telefoncuda baksam telefona beyaz sayfada grulecek demi,hangi yerlerinde oluyo o lekeler?
O lekeler bazen nokta kadar olur ve büyür
Xperia S de aynı onun da Rom 1 GB
- - - Eklendi - - -
Belli bir yeri yokO lekeler bazen nokta kadar olur ve büyür
![]()

4 GB çıkıyor artık nedense ne gereği var tamam daha iyi de ne işine yarıyor ki
evet onunda 1 gb. artık üretilenler genellikle 1 gb oluyor![]()

4 GB çıkıyor artık nedense ne gereği var tamam daha iyi de ne işine yarıyor ki![]()
4 GB çıkıyor artık nedense ne gereği var tamam daha iyi de ne işine yarıyor ki![]()

Sensetion XE en basitinden
hangi telefonun 4 gb romu var![]()

Ne kadar çoksa o kadar iyi zaten..Aslında Rom dediğimiz en temiz alandır..Belki de işletim sistemi genişlediği için alana ihtiyaç duyuyordur.Galaxy advance 2gb rom var meselaGingerbread olmasına rağmen.

Sensetion XE en basitinden
- - - Eklendi - - -
Ne kadar çoksa o kadar iyi zaten..Aslında Rom dediğimiz en temiz alandır..![]()
Biliyordum
onun romu 1 gb olması lazım, nereden baktın ?
Yanlış mı biliyorum 
O kadar xda da geziyorum çekirdeğine kadar indim bu telefonların yahu 4 gb onun Rom'u yani kendimden eminim amaInternal memory 4gb geçiyor.Kafam karıştı benim.Internal memory ile rom'un farkı ne hadi symbian da kolaydı.Z sürücüsü rom C ye de Internal diyorduk

sevinirim
ayrı bir hafıza mı var
partition mu? yoksa fiziksel olarak ayrı mı?
BiliyordumYanlış mı biliyorum
![]()
bir yerden baktım 1 gb yazıyor bir yerdede hafıza: "4 GB (1 GB kullanıcı için ayrılan), 768 MB RAM" bu yazıyor ama oradaki 4 gb rom değildir herhalde 
Rom internal memory'e kuruluyorsa 4gbdir haklısınız.Beni şasırtan yada şaşırtmayan symbian daki gibi olmaması çok derinlemesine bir android araştırmam yok henüz hala marketten oyun indir kur oyna bitir sil mantığındayım.
---
Romlar internal memory 'e yani değiştirebildiğimiz (cihazın içinden root ile) bir alana kuruluyor!?
Edit o zaman galaxy s3 64 gb nin rom hafızası bir nevi 64 gb midir?
büdüt: açıklarsanızsevinirim
ayrı bir hafıza mı var
partition mu? yoksa fiziksel olarak ayrı mı?

bir yerden baktım 1 gb yazıyor bir yerdede hafıza: "4 GB (1 GB kullanıcı için ayrılan), 768 MB RAM" bu yazıyor ama oradaki 4 gb rom değildir herhalde
![]()

romSadece okunabilir bellek (Read-only Memory, ROM). ROM, bilgisayarlarda ve diğer elektronik aletlerde kullanılan bir depolama birimidir. RAM gibi yazılıp silinebilen bir depolama birimi değildir. ROM sadece üretim anında bir defalığına içine yazılım yüklenir. Kullanıcının kendi isteği doğrultusunda yükleme yapılamaz.

Geri kalan 3gb yi sistem kendine rom olarak ayırmış sanki sx1 e rom yaparken romun boyutunu düşürüp kullanıcıya bıraktığımız alanı artırıyorduk.Yani o alanın tamamını da kullanabilir sanırsam.
---
Kafama dank etti 4gb tabletim var. 2.7gb bana ait 512 sini tablet olarak bölmüş gerisi rom-a gitmiş sanırsam .Disk bölümlemesi gibi birşey yada katı izinler root ile erişip değiştirebilirsin dosyaları.
---------
Fatih Abi aydınlat bizi![]()
nasıl kullanıcıya kalan hafızayı artırıyorlardı.
