Telefonda ROM olmazsa ne olur

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
Rom değil de ram yazmış olmasınlar.
 


ecel54

ecel54

Üye
her telefonda rom vardır. rom ne kadar büyükse o kadar uygulama gömebilirsin yazılıma :D.
 
ANIL

ANIL

Admin
örneğin symbinda rofs2 core gibi dosyalaı atacağımız yere rom diyebiliriz. Rom ne kadar fazla olursa yazılıma daha fazla dosya gömersin
 
abandonware

abandonware

Üye
peki bu adamlar niye 1 gb rom gibi bir açıklama ekliyor yani rom un 1 gb olması diğer standart romlardan daha iyi olması ve doğal olarak telefon performansının üst düzey olması mı demek ?
yeminle bilmediğimden soruyorum gıcıklık olsun diye değil.

rom benim bildiğim işletim sisteminin bulunması için ayrılmış bir harddisk birimi. performansla bir alakası olmaması lazım; güncellemeler için ayrılmış biyer diye biliyorum.
 

jamal2012

Üye
rom benim bildiğim işletim sisteminin bulunması için ayrılmış bir harddisk birimi. performansla bir alakası olmaması lazım; güncellemeler için ayrılmış biyer diye biliyorum.

xperia s de rom yazmıyo guncelleme yaptıgımızda sıkıntı olucak yanı demı?
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
xperia s de rom yazmıyo guncelleme yaptıgımızda sıkıntı olucak yanı demı?
:ah Sen Rom yazmıyo nereye bakıyorsun kardeşim şu anda 4.0.3 değil mi Xperia S bu nedir ? Stock Rom işte inanmıyor musun bana :D
 
ecel54

ecel54

Üye
xperia s de rom yazmıyo guncelleme yaptıgımızda sıkıntı olucak yanı demı?

yazmaması olmadığını göstermez. Her telefonun vardır, pek dikkat edilmediği için yazmışlardır. Güncellemede sorun olmaz
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


yazmaması olmadığını göstermez. Her telefonun vardır, pek dikkat edilmediği için yazmışlardır. Güncellemede sorun olmaz
Yazıyor yahu nasıl yazmaz..Açsın telefon bilgisinde 4.0.3 veya 2.3.6 ne ise fark etmez yazar.
 

jamal2012

Üye
hee tamam saolun.ben xperia s den korktugum için almak istemiyorum sarı leke sorunu yuznden
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
hee tamam saolun.ben xperia s den korktugum için almak istemiyorum sarı leke sorunu yuznden
0 alırsan o sorunlarla karşılaşma olanağın çok az çünkü 2.nesil cihazlarda değil 1.nesillerde var bu problem :hmmm
 
ecel54

ecel54

Üye
MasteLaa

MasteLaa

Üye


arkadaş o tür romdan bahsetmiyor benim anladığım, hafıza olarak bahsediyor
Hafıza olarak derken ? Hafıza kartından yüklenme mi yoksa Custom Rom mu ?
ama ben 2. El alıcagım ıcın dıyorum
Garantisine bakarsın en az 10-12 ay garantisi var ise sıkıntı olacağını sanmıyorum..Ayrıca bu çok nadir denk gelir yani sarı leke problemi aldığın adamda yoksa sorun yok.
 

MaxipmaN

Üye
c6-01 de 1 gb n8 de 512 mb nasıl isse
 
ecel54

ecel54

Üye

Hafıza olarak derken ? Hafıza kartından yüklenme mi yoksa Custom Rom mu ?

Garantisine bakarsın en az 10-12 ay garantisi var ise sıkıntı olacağını sanmıyorum..Ayrıca bu çok nadir denk gelir yani sarı leke problemi aldığın adamda yoksa sorun yok.

telefonun rom hafızası , telefon hafızası , depo hafızası ve hafıza kartı vardır. senin dediğim rom rom'a yüklenir , ben ondan bahsediyorum, arkadaşta ondan bahsediyor herhalde :D


- - - Eklendi - - -

c6-01 de 1 gb n8 de 512 mb nasıl isse

esirgemişler :D
 

jamal2012

Üye

Hafıza olarak derken ? Hafıza kartından yüklenme mi yoksa Custom Rom mu ?

Garantisine bakarsın en az 10-12 ay garantisi var ise sıkıntı olacağını sanmıyorum..Ayrıca bu çok nadir denk gelir yani sarı leke problemi aldığın adamda yoksa sorun yok.

ben telefoncudan alıcagım.bu sarı leke telefon kapalı ikende bellı oluyomu ve nerelerınde tam olarak?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


telefonun rom hafızası , telefon hafızası , depo hafızası ve hafıza kartı vardır. senin dediğim rom rom'a yüklenir , ben ondan bahsediyorum, arkadaşta ondan bahsediyor herhalde :D


- - - Eklendi - - -



esirgemişler :D
Android'de öyle bir şey yok at hafıza kartı veya telefona gir telefondan flashla :D


- - - Eklendi - - -

ben telefoncudan alıcagım.bu sarı leke telefon kapalı ikende bellı oluyomu ve nerelerınde tam olarak?
Genelde beyaz sayfalarda belli olur rahatsız olursun zaten görünür..
 
ecel54

ecel54

Üye

Android'de öyle bir şey yok at hafıza kartı veya telefona gir telefondan flashla :D


- - - Eklendi - - -


Genelde beyaz sayfalarda belli olur rahatsız olursun zaten görünür..

senin telefonun 1 gb romu var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa

jamal2012

Üye


senin telefonun 1 gb romu var :D

ram dgl mı o ben oyle grdum nettende.

- - - Eklendi - - -


Android'de öyle bir şey yok at hafıza kartı veya telefona gir telefondan flashla :D


- - - Eklendi - - -


Genelde beyaz sayfalarda belli olur rahatsız olursun zaten görünür..

ben şimdi telefoncuda baksam telefona beyaz sayfada grulecek demi,hangi yerlerinde oluyo o lekeler?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt