• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

iPhone Tasarımı Çalıntı Çıktı! Şok İddia

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iPhone Tasarımı Çalıntı Çıktı! Şok İddia
Samsung'u her fırsatta Apple ürünlerini kopyaladığı, özgün bir tasarımının olmadığı yönünde eleştiren Apple, iPhone'u tasarlarken bakın hangi cihazdan esinlenmiş.
Samsung ile Apple arasında devam eden bir davada Samsung tarafından delil olarak ortaya koyulan bu resim, sosyal medyaya bomba gibi düştü. Samsung'un davada ortaya koyduğu deliller arasında, Apple'ın iPhone'u tasarlarken özgün davranmadığını kanıtlayacak başka iddialarda var.

Makalenin tamamını okumak için buraya tıklayınız.

iPhone tasarımı çalıntı! Şok iddia
 


anılbaran

anılbaran

Üye
:hmmm
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Atı alan köprüyü geçti 4 - 4S peynir ekmek gibi satarken neredeydi Samsung.. Apple çoktan bu tasarımı bitirip Yeni iPhone ile yeni bir tasarımla gelecek.. Samsung onun peşine düşsün :oke:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Burada önemli olan Apple'ın itibarının zedelenmesi ve iPhone tasarımının Apple'a özgü olmadığının kanıtlanması.
 
  • Beğen
Tepkiler: yumyjikk2

MuhammedAliAKB

Üye
bence saçma iPhone ilk çıktığında nerdelermiş
 
Kanuni_1520

Kanuni_1520

Üye
:hmmm
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
:hmmm
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Herşey birseyin kopyasidir bence :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ben buna ihtimal vermiyorum ama, bariz olan bir şey var ki samsung tamamen çALINTI yapıyor.(Bu benim şahsi izlenimimdir)
 
larten123

larten123

Üye
Resimdeki telefonla iphone gerçekten benziyor özellikle ekranı filan:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Daha öncede Nokia bu tasarımı bizden çaldılar vs demişti :hmmm Yahu arkadaş bu iş sadece tasarım yaparak olmaz ki.. Bu tasarımı değerlendirip en iyi hale getiren ve piyasaya süren kişi hak sahibidir sadece. Nokia, Samsung vs bunu beceremiyor ve Apple'ı -satış fiyatları Apple'dan daha ucuz olmasına rağmen - geçemiyorlarsa dönüp nerde hata yapıyoruz biz demeleri lazım. Daha iyisini tasarlasınlar ve sızdırmasınlar o zaman.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı

Revengeful

Emekli Yönetici
Olay piyasadaki ürünlerin taklit edilmesi ise Apple bundan çok çekiyor. Firmaların ders alması lazım
 
gecmisinmucidi

gecmisinmucidi

Üye
:hmmm
 
ahmetay74

ahmetay74

Üye
Daha öncede Nokia bu tasarımı bizden çaldılar vs demişti :hmmm Yahu arkadaş bu iş sadece tasarım yaparak olmaz ki.. Bu tasarımı değerlendirip en iyi hale getiren ve piyasaya süren kişi hak sahibidir sadece. Nokia, Samsung vs bunu beceremiyor ve Apple'ı -satış fiyatları Apple'dan daha ucuz olmasına rağmen - geçemiyorlarsa dönüp nerde hata yapıyoruz biz demeleri lazım. Daha iyisini tasarlasınlar ve sızdırmasınlar o zaman.
apple --> en iyi tasarım ? ..... FATAL ERROR :ehe PLEASE RESTART MACHINE.
geçememek gibi bir durum yok. adamlar s2 den sonra 4s çıkarıyolar heyecanlandırıyolar geçicekmi diye, ama bi bakıyon makinenin orası burası ısınıyo, ekranı ~20 cm den düşünce parça parça oluyo (gözümle gördüm :ah) wi-fi si 802.11 N de bile kopmalar yaşatıyo, oyunlarda kasmalar, ekran boyutunu zaten söylemiyorum (yukarısı ve aşağısı aşırı kalın tutulmuş ve bildikleri halde tasarımda değişime gitmiyorlar) vs.vs.

[şahsi görüş diyim bende. moda oldu artık]
 
süper nova

süper nova

Üye
apple --> en iyi tasarım ? ..... FATAL ERROR :ehe PLEASE RESTART MACHINE.
geçememek gibi bir durum yok. adamlar s2 den sonra 4s çıkarıyolar heyecanlandırıyolar geçicekmi diye, ama bi bakıyon makinenin orası burası ısınıyo, ekranı ~20 cm den düşünce parça parça oluyo (gözümle gördüm :ah) wi-fi si 802.11 N de bile kopmalar yaşatıyo, oyunlarda kasmalar, ekran boyutunu zaten söylemiyorum (yukarısı ve aşağısı aşırı kalın tutulmuş ve bildikleri halde tasarımda değişime gitmiyorlar) vs.vs.

[şahsi görüş diyim bende. moda oldu artık]

söylediklerine katılmamak elde değil doğrusu :oke: bu iki firma arasındaki tartışmaya gelince bence bu durum sadece insanın doymaması ile alakalı hep daha fazlasını istemesiyle alakalı iki firma da artık o kadar çok para kazanıyor ki ne yapacaklarını bilemiyorlar birbirlerini yiyorlar. ve insanlardan nasıl daha fazla para alabiliriz diye gece gündüz yalan dolan peşindeler. :oke:
Ha bu arada unutmadan "bunlar da benim şahsi görüşlerim" :ehe
 

MaxipmaN

Üye
zengin pislikler :ehe
 
Kupa Beyi

Kupa Beyi

Üye
Iphone bir marka oldu ! Tabi çekemeyen de çoktur...Şimdi bire bir aynısı diyen çıkmaz ama benzerlik var eee çoğu telefon arasında zati benzerlik vardır...
 

ahmetc503

hayatımda gördüğüm ve apple a atılan en saçma iftira bence samsung bu kadar sala. olamaz arkadaşlar bi mantıklı düşünün eğer bu delile bakılırsa ilk dokunmatiği kim çıkardı "akıllı" samsunglularmı yoksa apple mı? başka bi açıdan düşündüğünüzde piyasadaki bütün dokunmatik telefonlar birbirinden çalıntı hepsinin dokunmatiği var hepsinin ekranı var hepsinin "ses açma" tuşu var. haa birde çalıntının babasını samsung galaxy 3 de yaptı fakat bunu hiç habere dökeni görmedim. Arkadaşlar siri gibi bir tenkonoliji harikasını bulan kim? Aplle değilmi peki şu an ki s3 te kullanılan s-voice ne ? tabiki sirinin sağ tuş kopyala yapıştırı bundan başka lafa gerek oldugunu düşünmüyorum

- - - Eklendi - - -

haa unutmuşum"bunlarda benim şahsi düşüncelerim" :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt