c7 şarjdayken dokunmatik sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
longway

longway

Üye
Usb ile pc ye bağlıyken de yapıyorsa
Usb/şarj konnentorunde konnentorunde .. yapmıyorsa besleme entegresınde.
 


boyabatlı

boyabatlı

Üye
aynen yan sanayi şarz aletleri böyle sorun yapıyor nokia ya has değil diğer telefonlarda da aynı sorun oluyor
 
nadir_89

nadir_89

Üye
Şarj cihazından kaynaklanıyor eğer metal kısmı uzunsa muhtemelen ondandır orjinal makina kullanmanı tavsiye ederim
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
dokunmatiğinde sorun var servise götür dokunmatik çalışmıyor ara sıra tutukluk yapıyor de.ekranla dokunmatiği değiştirsinler garantiden..bende öyle oldu şimdi gayet güzel :)

abi 10 gün c7 siz yapamam :(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
batarya uygulaması varmı telınde
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Benim 2 günde gelmişti geri.parçası bulunuyorsa serviste kolay
 
catdog136

catdog136

Üye
orjinal olduğundan emin misin.zira onu da çok iyi taklit ediyorlar.

nokia storeda sahte satıyorsa vay halimize :ehe


- - - Eklendi - - -

ilk mesajlarıma bakın ne diyorum? Ekran dokunmatik değişti,güç girişi değişti, şarj orjinal hala devam ediyor :D bende umursamıyorum artık :D
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Tel Orjinal Şarj Orjinal Ee Bende Orjinalim:D Yaa Orjinal Sarj Cihazındada Aynı Problem Oluyor Diyoruz Duyan Yok:)

Gece Telefonu Şarja Takıp Sabaha Kadar Uyuyorum, Kalktığımda Ne Kadar Dokunsam Tık Yok. Bazen Tuş Kilidi Aparatından Tuşları Kapatınca Dokunmatikten Açılıyor Ama 5 Saniye Sonra Tekrar Dokunmatik Çalışmıyor Bu Böyle Yaklaşık 30 Dakika Sürüyor... Ardından Normal Haline Kendiliğinden Dönüyor. Gündüz İse Telefondan Yapmadığım İşlem Kalmıyor Isınmasına Bile Rağmen Banamısın Demiyor Takır Takır Çalışıyor Dokunmatiği:)

Ne Oluyorsa Gece Oluyor. Bende Anlamadım Gitti:s
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye


ilk mesajlarıma bakın ne diyorum? Ekran dokunmatik değişti,güç girişi değişti, şarj orjinal hala devam ediyor :D bende umursamıyorum artık :D

​dokunmatik değişti tamam ama ekran da değişse iyi olurdu :) şayet benim ikisi de değişti..ayda bir yapıyordu bende ama şimdilik sorun yok
 
catdog136

catdog136

Üye
​dokunmatik değişti tamam ama ekran da değişse iyi olurdu :) şayet benim ikisi de değişti..ayda bir yapıyordu bende ama şimdilik sorun yok

imla hatası yapmışım ekran, dokunmatik değişti olacak :D yani ikiside değişti..
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
o zaman başka bir problem var.2 kere daha servise bırak değişim hakkı alırsın
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
O zaman elektrikte bir sorun var ya fazla yada az geliyor.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Arkadaşlar olay genel olarak hızlı şarj aletlerinden kaynaklanıyor. Bildiğiniz gibi cihazlarımız kapasitif ekran ve elektriksel tepkime ile çalışıyorlar. Malum şarj sırasında da cihazda yoğun bir elektrik olduğundan siz telefonu elinize almadan tablet gibi kullanmaya çalıştığınızda veya kılıfla kullandığınızda ekrana daha dokunmadan ekran karışık ve şaçma tepkiler vermeye başlıyor. Hiç cihazlarınızın arka kapağının neden metal olduğunu düşündünüz mü? Elektrik devresini daha rahat tamamlayabilmek için olabilir mi ;) Cihazınız şarjdayken arka kapağına temas ettiğiniz halde ekranda sorun varsa başka birşey olabilir servise verin. 3-4 saatte şarj eden 350 mah gücündeki şarj cihazlarını kullandığınızda bu sorun pek olmaz ancak 600 mah gücündeki C6-01 i 1 saat 45 dk da şarj eden bir şarj aleti kullanıyorsanız metal kapağa dokunmazsanız bu sorunu yaşayabilirsiniz.

Not: Cihazlarında yukarıda yazdığım durumlar dışında sorun olduğunu düşünen arkadaşlar cihazı şarjdayken kısa bir süre bir başkasına kullandırarak denesin. Malum insan vücudundaki elektrik yükü de kişiden kişiye değiştiğinden herkeste aynı durumlar oluşmayabiliyor.
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar olay genel olarak hızlı şarj aletlerinden kaynaklanıyor. Bildiğiniz gibi cihazlarımız kapasitif ekran ve elektriksel tepkime ile çalışıyorlar. Malum şarj sırasında da cihazda yoğun bir elektrik olduğundan siz telefonu elinize almadan tablet gibi kullanmaya çalıştığınızda veya kılıfla kullandığınızda ekrana daha dokunmadan ekran karışık ve şaçma tepkiler vermeye başlıyor. Hiç cihazlarınızın arka kapağının neden metal olduğunu düşündünüz mü? Elektrik devresini daha rahat tamamlayabilmek için olabilir mi ;) Cihazınız şarjdayken arka kapağına temas ettiğiniz halde ekranda sorun varsa başka birşey olabilir servise verin. 3-4 saatte şarj eden 350 mah gücündeki şarj cihazlarını kullandığınızda bu sorun pek olmaz ancak 600 mah gücündeki C6-01 i 1 saat 45 dk da şarj eden bir şarj aleti kullanıyorsanız metal kapağa dokunmazsanız bu sorunu yaşayabilirsiniz.

Not: Cihazlarında yukarıda yazdığım durumlar dışında sorun olduğunu düşünen arkadaşlar cihazı şarjdayken kısa bir süre bir başkasına kullandırarak denesin. Malum insan vücudundaki elektrik yükü de kişiden kişiye değiştiğinden herkeste aynı durumlar oluşmayabiliyor.

işte dediğin olay oldu arka ksma dokunmadğnda dokunmatik çalışmıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt