seytan_avcisi
Üye
samsungun gözünü para burumus
Adamlar pocket galaxy y gibi yarı akılli telefon cikartiyor surekli bu telefonlardan birini alan kisi uzulmezmi o paraya parmak kadar telefon alıp androidi kullanamayınca?
Ben galaxy w kullaniyorum ayni fiyata xperia neo v varmis tasarim ve hiz haric her yonuyle ustun neo v almadigima pismanim...
Ben galaxy w kullaniyorum ayni fiyata xperia neo v varmis tasarim ve hiz haric her yonuyle ustun neo v almadigima pismanim...


daha önce adını bile duymamıştım yani iyimi kötümü internetten bakamadım ama olsun gayet memmunum 3 kerede yere düşürdüm gayet sağlam 
