samsungun gözünü para burumus

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
samsungun gözünü para burumus
Adamlar pocket galaxy y gibi yarı akılli telefon cikartiyor surekli bu telefonlardan birini alan kisi uzulmezmi o paraya parmak kadar telefon alıp androidi kullanamayınca?

Ben galaxy w kullaniyorum ayni fiyata xperia neo v varmis tasarim ve hiz haric her yonuyle ustun neo v almadigima pismanim...
 


El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Pisman oluncak bi nokta göremiyorum ben
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:hmmm

- - - Eklendi - - -

biraz araştırın, sonra alın
 

saintone

Üye
tarasım ve hız değilmi zaten telefonda önemli olan.
 

ersencelal

Üye


Samsung W iyi telefondur öyle düşünmemelisin :oke:
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi


Samsung W iyi telefondur öyle düşünmemelisin :oke:

tabi kardeşim iyi telefon Allahabin şükür ama neo vde otg var ve ekranı daha iyi yoksa hemen hemen aynı telefonlar

- - - Eklendi - - -

Pisman oluncak bi nokta göremiyorum ben

o fiyata nokianın x6 gibi modelleri var hem adam gibi tasarımları ve kameraları var bence düşük özellikli bir android yerine kesinlikle nokia alınmalı
 

saintone

Üye
Ama gerçekten samsngda arka kapak konusunda kendini pek değiştirmiyor.kardeşim yap metal bi kapak canavar gibi kullansın millet.
 
15097

15097

Üye
:hmmm araştırdıktan sonra almak en iyisi :oke:
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm araştırdıktan sonra almak en iyisi :oke:

ben kendi paramla teknosaya galaxy gio almaya gittim ben telefonlara bakarken teyzem bana galaxy w almış :) daha önce adını bile duymamıştım yani iyimi kötümü internetten bakamadım ama olsun gayet memmunum 3 kerede yere düşürdüm gayet sağlam :) yinede araştırsaydım neo v alırdım...

- - - Eklendi - - -

Ama gerçekten samsngda arka kapak konusunda kendini pek değiştirmiyor.kardeşim yap metal bi kapak canavar gibi kullansın millet.
metal kapak o kadar iyi olmuyor emin ol ısıyı iyi ilettiği için eline sıcaklık çk geliyor telefon ısındığında ayrıca yere düştüğünde çok ses çıkartıyor
 
famemonster16

famemonster16

Üye
Elektronik aletleri araştırarak almak gerekiyor. Şimdiki piyasayı bilmiyorum ama geçen senelerde Nokia 5800 gibi telefonlar varken Samsung, Monte gibi java tabanlı, işletim sistemsiz telefonlar satıyordu.
Bu modelleri alanlar ne yapsın. İşte dediğim gibi araştırıp almak en iyisi.
Ayrıca kardeşim Galaxy Wonder çok iyi bir telefon benim kuzenimde var inceledim ve beğendim telefonu.
 
15097

15097

Üye
ben kendi paramla teknosaya galaxy gio almaya gittim ben telefonlara bakarken teyzem bana galaxy w almış :) daha önce adını bile duymamıştım yani iyimi kötümü internetten bakamadım ama olsun gayet memmunum 3 kerede yere düşürdüm gayet sağlam :) yinede araştırsaydım neo v alırdım...

- - - Eklendi - - -


metal kapak o kadar iyi olmuyor emin ol ısıyı iyi ilettiği için eline sıcaklık çk geliyor telefon ısındığında ayrıca yere düştüğünde çok ses çıkartıyor
bedavaya gelmiş oldu işte :d en iyisi zaten pek fazla yokki aralarında :)


- - - Eklendi - - -

ben kendi paramla teknosaya galaxy gio almaya gittim ben telefonlara bakarken teyzem bana galaxy w almış :) daha önce adını bile duymamıştım yani iyimi kötümü internetten bakamadım ama olsun gayet memmunum 3 kerede yere düşürdüm gayet sağlam :) yinede araştırsaydım neo v alırdım...

- - - Eklendi - - -


metal kapak o kadar iyi olmuyor emin ol ısıyı iyi ilettiği için eline sıcaklık çk geliyor telefon ısındığında ayrıca yere düştüğünde çok ses çıkartıyor
bedavaya gelmiş oldu işte :d en iyisi zaten pek fazla yokki aralarında :)
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
birde teknosadaki kadın bana wonderı 4.0a yükseltebilirsin dedi ama yükseltilmiyor sizce teknosayı arayıp şikayet etsemmi?
 
15097

15097

Üye
birde teknosadaki kadın bana wonderı 4.0a yükseltebilirsin dedi ama yükseltilmiyor sizce teknosayı arayıp şikayet etsemmi?
önce iyice bir arastır.yine olmazsa bu sefer teknosaya git.ben teknosaya gidicem ipod ile ilgili bir sorunum var ama ne zaman gidicem hadş hayırlısı :)


 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
15 yaşında olduğumdan geçiştirirler diye düşünüyorum sesimbaya kalın arayınca ciddiye alırlar belki :D
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
    Konu Sahibi
doğru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt