Kendi Hakkınızda Bir Gercek Söleyin

Sponsorlu Bağlantılar

pelın_

    Konu Sahibi
Yukardakı uyenın azını burnunu patlatasm war ablacan sensn o
 


berky41

berky41

Üye
yorgunum
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Yukardakı uyenın azını burnunu patlatasm war ablacan sensn o

Yalnız arka sayfaya atılmış yazın yukarıda üye yazısı olmuyor yani :naughty:

Yeni telefon almak için sabırsızlanıyorum IOS'tan çok sıkıldım -.-
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

Beğenirsem ilk önceliğim Wp8'li Nokia'lar olmadı Wp8'li HTC'ler.Eğer ki sevmezsem Wp8'li telefonları Tizenli Samsung, HTC'lere bakacağım bir de Galaxy Note 2 var.Çok seçenek var yani ama en çok merak ettiklerim Wp8'li pureview'li Lumia ve daha sonra Galaxy Note 2.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Ah bu sıcakların gözü kör olsun:D
 

pelın_

    Konu Sahibi
çok kıskanç bırıyım ıkıısnıde öldürebilirim
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
o ölsünde boşver:D
geberip gider zaten:D
 

pelın_

    Konu Sahibi
bana pelin demesinden nefret edıyorum hala söluyo ya:off:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
çok fenayım la büyüğün yanında el pençe divan akranlarımın yanında fiçiçu fiçiçuu :D
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Hayt çok derin düşüncelere dalarım:islik
 

pelın_

    Konu Sahibi
çok pis küserım
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Bi fıstık gördüm sanki,çalıştığı yerden bulaşmıştır(h)
 
man20

man20

Üye
çok pis çile çekerim :)
 
BreakerZote

BreakerZote

Üye
Ne Söleyim Bilemedim :hmmm
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Ying yang gibiydik şimdide çırpılmış yumurta gibi olduk:D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
sabah kahvaltıda açlık durumuma göre 1-1.5 ekmek arası yerim
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Şarkı dilime takıldı bazen oluyor böyle:)
 


Üst Alt